1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ze retro winnen zijn hun dus de betere in die modus. Dan kan je ervoor kiezen om ook die modus te spelen of de retro ook te nemen.
     
  2. xboxxxbox

    xboxxxbox Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus gears 3 heb ik ook lang nie gespeeld. ik speelde alllltiijdddd beast mode. Zeker niemand speelt dat nu!
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zeg toch ook "volgens mij", maar het doet mij aan die kut CoD denken en dat ze het nu in Gears-stijl kunnen spelen. Zoals jij zijn er vast meer uitzonderingen. Ik weet alleen wel dat de groep waar ik altijd Gears 1 en 2 mee speelde daarvan nog maar een handjevol Gears 3 speelt. Dat waren echt diehard Gears spelers en dat zegt mij veel. Een kwestie van smaak zal het vast zijn, maar ik vind TDM gewoon niet bij Gears passen en daar ben ik niet alleen mee. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke Retro en SO. En ik vind persoonlijk dat Gears 2 een misbaksel is geworden door al die klote updates en tweaks. Tuurlijk het grootste euvel was de lag, maar ze bleven maar updaten en tweaken tot het gewoon compleet verneukt was!

    Verstuurd van mijn Silverback met COG Power
     
  4. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zie ik ook wel terug maar er zijn ook genoeg spelers die al sinds deel 1 spelen en nu vooral veel TDM spelen omdat het een stuk dynamischer is door de vele respawns. Natuurlijk zorgt dit er ook voor dat Retro's een SOS's een groter probleem vormen omdat je er continu mee te maken hebt en de teams elke keer weer opnieuw opgevuld worden tot de ronde voorbij is. Daarnaast speel ik ook geregeld TDM met de legit #1 Submission speler van de wereld (ranked leaderboards totdat alles gehacked werd en hij op 150 oid kwam te staan) dus het verschilt echt van persoon tot persoon, hij was iig een hardcore Gears 1 en 2 speler en is dat nog steeds met 3. Zo ken ik dan ook weer een aantal Gears 1 spelers die 3 niets meer aan vonden, en dat niet alleen door die paar wapens die irritant zijn maar ze vinden de game in z'n geheel niets wat imo nergens op slaat want afgezien van wat kutwapens is dit verreweg de beste Gears tot nu toe.

    Het is gewoon Warzone met meer respawns, en zoals ik hierboven al beschreef is een gamemode met meer respawns ook vatbaarder voor debielen die wapens "misbruiken".

    Mja, da's dan ook weer een kwestie van smaak want ik vond de MP juist al helemaal verkracht vanaf dag 1 :+
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze spelen tdm omdat je daar meeste kans hebt op volle games. Echt niet omdat het dynamischer is.


    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  6. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    En waarom denk jij dat voor anderen te kunnen bepalen? :)

    Je bent echt te bevooroordeeld en overtuigd van je eigen gelijk, UpInSmoke.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Misschien ook omdat het de eerste playlist-optie is en speelbaar zonder DLC (mocht het nog zijn tenminste). En ik vond Warzone sowieso nooit wat. Echt in al die jaren een paar keer gespeeld. En Gears 2 had wat issues in het begin en die smoke stun was natuurlijk gruwelijk irritant, maar uiteindelijk na een van de eerste fixes was het prima te doen totdat o.a. die kut Amerikanen begonnen te klagen en toen begon het update drama!
     
  8. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat speelt sowieso mee maar ik kan het TDM niet kwalijk nemen dat er mensen bij blijven die nooit verder kijken dan hun neus lang is :+

    Overigens speelde ik zelf vroeger ook nooit Warzone omdat je daar zonder veel moeite kills op lange afstanden kunt maken en bij Execution moest je wel CQC gaan met je Gnasher en meer moeite doen om de kills te krijgen.

    En over Gears 2 zullen we het niet snel eens worden denk ik :+
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok man. Ik vind dat. Iedereen die ik ken die het speelt vindt dat. Alle yt gears spelers vinden dat. Alle pro gears spelers vinden dat. Maar ik ben bevooroordeeld. Ik lul heus niet uit mn nek hoor. Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat meeste mensen op TDM springen omdat ze geen zin hebben om tegen bots te spelen. Ik heb ten minste nog bronnen voor mn standpunt

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  10. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Om mezelf nog even te quoten:

    Oh dat zijn waarschijnlijk die verzuurde Warzone/Execution fanboys die op Epic gaan zitten haten omdat ze iets aanbieden wat populairder is, net zoals die tientallen mensen die dagelijks klagen dat Ranked zo weinig gespeeld wordt omdat iets anders populairder is en dat zien ze dan graag verdwijnen. En wat is nou voor nonsens bewering met je gelul over dat de meeste mensen tegen hun zin TDM spelen omdat Ex/War te leeg is? Iemand die echt Ex/War wil gaan spelen gaat net zo lang zoeken tot 'ie er een vindt. Ik had een tijdje terug ook weer zin in Ex en kon met gemak potjes vinden. En denk je niet dat de algehele impopulariteit aan de introductie van de nieuwe wapens ligt? Dat heeft er namelijk voor gezorgd dat de gehele userbase geslonken is en het aandeel Ex/War spelers nog kleiner heeft gemaakt. TDM is dan wel de playlist met de meeste spelers maar relatief gezien is die ook vrij klein.

    En ik ben wel benieuwd naar je bronnen :) En dan niet een paar linkjes maar een stuk of 80 want je hebt het over zoveel pro spelers en YT-ers. En eigenlijk kun je gewoon beter met valide argumenten komen waarom TDM zo slecht is ipv je punt proberen te bewijzen door wat meningen van anderen erbij te halen. En wat is dan de volgende stap? Moet ik dan weer met een aantal citaten, YT kanalen of weet ik veel wat het tegendeel gaan bewijzen?
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    @levitate ziggo doet dom. Ik heb geen internet.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  12. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah, mooi. Dan heb je ook genoeg tijd om op m'n post te reageren :)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ga daar geeneens op reageren want je weet niet waar je het over hebt.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  14. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha, erg gemakkelijk.

    Eerst met willekeurige conclusies (als in: iedereen vindt dat bla bla) komen die een kind ook zo zou kunnen doen, dan beweren dat je wel bronnen hebt wat ik niet zou hebben en nu dit. Flikker dan maar op, kleuter :D
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Misschien moet je niet zo lang een onzin verhaal typen. Nergens zei ik dat tdm slecht was. Daarom reageer ik niet, omdat je geeneens leest wat ik zeg

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn meerdere factoren die meespelen in het grotere geheel wat ook weer invloed heeft op alle gamemodes en het is niet zo simpel als jij nu voorlegt. En als je het niet slecht vindt, waarom ben je er dan zo sterk tegen? Puur en alleen omdat het zogenaamd de spelers 'wegjat' uit de playlists die jij liever speelt omdat daar alleen maar bots te vinden zijn? Beetje tegenstrijdig maar goed.

    Overigens kan het zijn dat ik per ongeluk in m'n haast de verkeerde uitspraak overgenomen heb omdat ik ook op Lethal reageerde en ook aannam dat jullie het wel met elkaar eens waren.

    En als je niet verder wilt reageren doe dan in eerste instantie ook niet van die vreemde uitspraken (http://forum.xbw.nl/showpost.php?p=4747898&postcount=949). Je weet zelf ook wel hoe verdeeld de community is als je weleens op het Epic Games forum komt.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waaaaaaar ben ik ertegen? Ik ben tegen de retro lancer. Das mn grootste ergernis. Ik speel liever execution en koth.. Maar ik speel ook liever niet tegen bots.. dat is wat ik zei volgens mij.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  18. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Zie de edit boven je. En sorry dat ik je dan woorden in de mond hebt gelegd, het is blijkbaar een veel te vroege en lange dag geweest.
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ahhh wat lief, jullie maken het weer goed, :cuteface:
    Waarom doen we niet een keer een private met 10 man shotgun en lancer only. Ik was er toen mee bezig om het hier op te zetten, maar niemand reageerde toen. Misschien nu wel?
    1. Mastat
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij kwam je toen dat ik of in het buitenland zat.. of tentamens had

    Ik generaliseerde misschien teveel.. De mensen die ik volg en bekeek op streams en whatever delen allemaal die mening hoor. Maar de mensen op het EPIC forum zijn volgens mij niet erg objectief.. Epic kan never wat fout doen in de ogen van de meeste. Als je daar iets neerzet waar je het niet eens mee bent, ongeacht of je gelijk hebt of een punt hebt, word je meteen afgebrand.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina