Dat zie ik ook wel terug maar er zijn ook genoeg spelers die al sinds deel 1 spelen en nu vooral veel TDM spelen omdat het een stuk dynamischer is door de vele respawns. Natuurlijk zorgt dit er ook voor dat Retro's een SOS's een groter probleem vormen omdat je er continu mee te maken hebt en de teams elke keer weer opnieuw opgevuld worden tot de ronde voorbij is. Daarnaast speel ik ook geregeld TDM met de legit #1 Submission speler van de wereld (ranked leaderboards totdat alles gehacked werd en hij op 150 oid kwam te staan) dus het verschilt echt van persoon tot persoon, hij was iig een hardcore Gears 1 en 2 speler en is dat nog steeds met 3. Zo ken ik dan ook weer een aantal Gears 1 spelers die 3 niets meer aan vonden, en dat niet alleen door die paar wapens die irritant zijn maar ze vinden de game in z'n geheel niets wat imo nergens op slaat want afgezien van wat kutwapens is dit verreweg de beste Gears tot nu toe.
Het is gewoon Warzone met meer respawns, en zoals ik hierboven al beschreef is een gamemode met meer respawns ook vatbaarder voor debielen die wapens "misbruiken".
Mja, da's dan ook weer een kwestie van smaak want ik vond de MP juist al helemaal verkracht vanaf dag 1
Laatst bewerkt: 22 okt 2012