1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja verklaard gewoon een hoop mocht het waar zijn :p.

    Ja want ik hoop altijd op een Thrashball begin.. Dan heb je Overpass en Sandbar net gemist

    Had ik gedaan voor jouw post nog :p..
    En het aanpassen van de Carmine gaat moeilijk zijn volgens Rod.. Liever fixen ze die quotes sowieso, want in private matches zeggen de Characters veel meer shit.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  2. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had nog een oud tabblad openstaan dus voor m'n gevoel plaatste ik 'm net :p

    En ja, die quotes in private zijn inderdaad veel beter. In public hoor je ook vaak dat alle personages de zelfde simpele quotes gebruiken.
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Map rotation nu inderdaad random! Heerlijk! :D
    Nog maar 6 dagen voor de DLC, kan moeilijk wachten, wil graag zo snel mogelijk Re-Uppen ivm Onyx medals die ik bijna heb.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Servers nog down? Kreeg gisteravond ineens host migration terwijl de game smooth verliep geen lag
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet, geen lag ondervonden net iig en ook geen host migration of andere rare dingen.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bah hoop niet dat ik voor de 17de die MVP Onyx binnentik

    Waarom is iedereen zo onaardig :mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik krijg bijna nooit haatmail, volgens mij 2 of 3 keer gehad in totaal.

    Ik ben ook van de Hammerburst naar Lancer overgeswitched, met de Hammerburst voelde ik me echt alsof ik aan het valsspelen was, dat wapen kan zo snel downen.

    Trouwens, mijn Gnasher kogels werden net meerdere malen door bots gesponged. Lijkt mij dus echt dat die theorie over slechte connectie die sponge veroorzaakt een fabeltje is.
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik binnen een maand :cool: Die hatemail moet je gewoon zien als een complimentje. Je hakt ze zover de pan in, dat ze de moeite nemen om een berichtje te tikken met dat ergerlijke typ systeem.

    Dit soort berichtjes. :lol:

     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  9. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb vandaag eindelijk m'n onyx gnasher gehaald! Ben daarna ook meteen gestopt omdat ik knettergek werd van de hoeveelheden retro/sawed-off combo's die ik tegen kwam..
    Ksnap ook niet waarom Alpha maar zo weinig gespeeld word terwijl de hele Epic forums kapot werden gespammed met het verzoek voor een classic playlist.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik haat die lvl 100 gastjes met 25 gespeelde potjes online. Dan denk je in een goed team te zitten, maar zie je je medespelers gewoon 1 kill hebben en 14 deaths. Dan ga je even hun stats bekijken en hebben ze 36 kills en 140 deaths TOTAAL. Hoe zielig ben je dan.

    Gisteren ging weer klote, als ik dan eens 14+ kills had, ging ik ook weer 8 keer dood ofzo. Heel vreemd. Dan ben ik gelijk frustiekip en zuig ik de hele avond ballen. Blijft een leuke game tho...
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel niet meer. :p Ik heb het ook al maanden niet meer regelmatig gespeeld. Ik speel liever games waar ik niet altijd alles in mijn eentje doe, of continu met of tegen bots speel.

    Ik speelde trouwens veel warzone, dan gaan die matches veel sneller.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo gisterenavond eindelijk COOP insane gehaald. Wat een zware bevalling :)
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    het hele spel wordt niet veel meer gespeeld.. Alleen tdm, daar staat dat er ongeveer 12.000 mensen spelen
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, klopt. TDM wordt nog wel veel gespeeld, maar na een maand intensief spelen, zie je constant dezelfde mensen terugkomen. Je ziet bijna geen spelers meer met een lvl lager dan 70. Ik kom vaak dezelfde mensen vaker tegen op verschillende avonden.

    Zonde, want ik vind het echt de leukste MP game van het moment. Het enige wat ik vreemd vind zijn de punten. Ik maak veel meer kills dan dat ik 2 maanden terug maakte. Toen was ik nog echt noob, maar de laatste maand maak ik veel kills en scoor ik gemiddeld zo'n 2500 punten aan kills alleen. Maar ik lvl heel moeizaam. Het lijkt alsof het lvl eerst makkelijker ging en je meer punten kreeg.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik weet niet of het zo is want ik speel de MP niet. Maar is het niet net zoals bij MW3 dat elk level langer duurt?
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja zonde... te veel andere games.. MW2 staat zelfs nog boven Gears 3..
    Gears is ook imo de leukste MP maar Cod is gewoon een stuk populairder :mad:

    Ooh je hebt alleen je beacon gezet ofzo?

    Hmm ik ben echt al denk nu een maand level 100? Misschien langer en al 3 miljoen punten erboven.. Weet niet waarom het zo moeizaam gaat bij jou dan? Hoeveel matches total heb je?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geen idee, dat zou ik echt niet weten. Maar goed, jij bent natuurlijk van een ander kaliber dan ik :D. Dat lijkt me duidelijk. Ik ben een gemiddelde speler, dus dan duurt het wat langer blijkbaar. Ik game 2 avonden per week, that's it.

    Maar het valt me op dat veel van die lvl 100 gasten helemaal niet zo goed zijn, dat denk je vaak, maar als je ertegen speelt, dan valt het wel mee. Alleen die schaatsers, die worden nu wel irritant. Elk potje kom je er wel wat tegen, dan wordt het vervelend spelen. Ik laat ze maar even uitrazen en schiet pas als ze een foutje maken. Er zijn er maar weinig die zo kunnen bewegen en goed kunnen schieten.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik denk dat een gemiddelde speler zo een 800 matches nodig heeft voor level 100.. Volgens mij zat ik op zoiets. Level 100 zegt idd echt niks verder, want veel mensen hitten nu de 1500 matches en dan moet Level 100 wel binnen handbereik zijn zelfs voor slechte mensen
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zit nog lange niet aan de 800 hoor. Ik zit ergens in de 500 volgens mij, iig niet meer dan 600. Ik ben nu lvl 67 geloof ik.

    Ik moet zeggen dat ik meer plezier had in de game toen ik bagger speelde. Nu ben ik sneller gefrustreerd dan eerst. Nu heb ik plots een hekel aan sawed-offs en retrolancers :D Had ik nooit, maar nu maak ik me daar druk om. Slaat nergens op. Als ik een keer een negatieve K/D ratio heb vind ik dat vervelend, en dan vraag ik me later af waarom in godsnaam. Who cares, ik wil weer lekker gewoon knallen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina