1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    omdat je nu door hebt na zoveel spelen hoe overpowered die Retro is en hoe kut die Sawed off. En je vindt een negatieve k/d waarschijnlijk vervelend omdat het ook vervelend is? :p
     
  2. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat kwam omdat er gedurende een aantal keren voor een aantal weken een XPevenement gaande was waardoor je bv 4x zoveel XP kreeg.


    Ik zou trouwens toch graag wat meer execution regels in playlists zien. Ik vind Warzone regels zo ontzettend lame en het werkt campen in de hand(Execution = Gears imo). TDM of KoTH zouden bijvoorbeeld veel leuker en intenser zijn met Execution regels.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Eerlijk gezegd kan het me met de krachtigere rifles momenteel gestolen worden of ik TDM/Warzone of Execution speel. Het is niet alsof je team de kwaliteiten heeft om je te redden zodra je down ligt..
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    https://twitter.com/#!/quinndelhoyo/status/156492726462988289

    Hmm ze kunnen Overpass dus verwijderen.. Hopelijk gebeurt dit, maar vervangen ze het door een gratis andere map. Het beste zou zijn Overpass gewoon redesignen (als dat kan)..

    Vandaag geprobeerd mn broertje steeds MVP te maken in de hoop dat ik die Onyx niet binnentik.. maar als ik niet all out ga winnen we nie dus fuck het, ik haal die Onyx nu wel gewoon.. Zo zonde van mn 3.1miljoen punten nu.. Maar aan de andere kant zou ik ook niet gelijk naar Re-Up 2 willen, zou het Re-Uppen beetje overbodig maken dan. Reuppen had vanaf release in de game moeten zitten imo
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2012
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Overpass, beter dat die weg kan :D!

    Hoezo zou je die Onyx niet halen??

    Ik kom maar geen Kims tegen, als ik Kim ben kom ik ook geen RAAMS tegen 8)
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Doe sandbar maar weg. Nog erger dan overpass imo
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, mogen mensen die geld hebben neergelegd voor deze game niet genieten van de multiplayer als ze niet goed zijn, of als ze eenmaal level 100 gehaald hebben? Als je veel Horde speelt zou je in principe ook zo level 100 kunnen halen, zeker vóór de XP tweak. Plus die stats zijn per gamemode, misschien zijn ze nieuw in die gamemode.

    Ik weet vrij zeker dat het spel niet balanced op Rank (die vrijwel compleet nietszeggend is), maar wel op in-game prestaties & score.

    Als ze Overpass weg halen dan wil ik wel een nieuwe gratis map in de plaats inderdaad, het is niet zo dat Gears 3 zo ontzettend veel variatie aan maps heeft. Vooral voor no-respawn game modes zoals Warzone & Execution vind ik Overpass vervelend, voor TDM vind ik de map nog wel meevallen.
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik vind het juist andersom. Bij gamemodi als TDM pak je als team de hoge kant en dan schiet je gewoon continu de mensen dood die op je af rushen en zo eet je de levens van je tegenstander leeg. Bij Warzone/Execution heb je tenminste elke ronde een gevecht om de boomshot, en is het ook meestal snel afgelopen.

    Dat neemt niet weg dat ik het eens ben dat het een dramatische map is. De enige manier waarop die map volgens mij nog te redden is, is met een redesign waarbij het hoge gedeelte fysiek lager ligt, met meer hogere cover beneden, een power weapon up top en een extra toegangsweg per spawn naar het hoge gedeelte. Maar dan kan je waarschijnlijk net zo goed een compleet nieuwe map maken ..
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit wat in, maar toch komt het bij nog wel eens voor dat ik in TDM op Overpass win zonder de hilltop gedurende lange tijd in te nemen, zolang je teammates niet constant naar de top blijven rushen als deze bezit is en niet het hele team op de hill staat.

    Bij Warzone/Execution dan campen ze het daar boven gewoon lekker uit en is er weinig tegen te doen imo. Bij een redesign kunnen ze inderdaad net zo goed een nieuwe map in de plaats doen, zou ik niet erg vinden op zich. :9
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Stelling:

    Fenix Rising komt morgen uit op tijd en zonder problemen!
     
  11. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik schat die kans niet heel groot in aangezien bijna elke dlc van Epic met problemen word gereleased. :+
    Zou wel een keer tof zijn. Ben ook bang dat er nog wel is problemen zouden kunnen ontstaan met het re-uppen en de rank reset glitch..
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    wie doet morgenavond mee vanaf 20:30 ongeveer ff achievements halen, van horde op 1 fenix map met de squad van kim enzo =p. Ff snel rushen op easy ofzo met mutators. en daarna wat potjes online spelen met 5 carmines
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    De wens is de vader van de gedachte ;)
     
  14. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wil wel meedoen!!
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er weinig vertrouwen in.
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    5AM EST komt de dlc, weet niet wanneer dat is :+
    er is nu een stream bezig: met vragen
    http://nl.twitch.tv/epicgamesinc
    5 maps
    4 characters
    250 gamerpoints
    3 new weaponskins (golden plasma, black (volgens mij))
    en iets met font ofzo :9
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja dat wisten we

    Stay Frosty een nieuwe mode zonder shotguns... Sukkels
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat the fuck?! Dit is dus de DLC playlist? Geen shotguns?
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja wat teh fuck... Hoop niet dat dat de Map Playlist is
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ach ja, we zullen zien hoeveel het gespeeld wordt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina