Haha, dat was een keertje jonguh en was niet eens boosten... Gewoon 1v1 zonder botjes te verkrachten!
Serieus, ik vond dat nog de beste playlist. Lekker 1v1 en sniper battles zonder dat er opeens zo'n mafkees achter je spawned. Volgens mij is dat nooit meer teruggekomen of wel? Echt al zo lang niet meer gespeeld...
Het zou me verbazen als er nog een event word gehouden, ik dacht dat het nog steeds die rifle only playlist was nu....
Tdm is ook nice, je krijgt *8 je score. En met ribbons er bij = dat 20k per potje. En die slaan move execution is ook veel punten. 2x is rond de 8500 exp. Dus je kan zo snel levelen als je wilt. Maar kan vanavond niet, want dan ben ik carnavallen met mijn Dizzy hoed
Het is lang geleden dat ik Gears 3 speelde, maar vanavond ga ik even een paar potjes spelen met vrienden. Zat er nou ook een soort Team DM in Gears 3 waar je constant blijft respawnen? Ik hou niet zo van die modi dat je maar één keer dood mag gaan en dan moet wachten.
Oh dus jij bent schuldig dat het eruit is! Haha. Ja TDM en King of the hill en Guardian zijn respawn modes. In die nieuwe Gears is execution er al helemaal nket meer in
Haha dont get me or any other Gears die hard fan started over die Judgment mp... Execution was wel dood in EU, in VS niet. Maar ze aimen nu voor een casual markt en alle Gears fans kunnen stikken
Onbegrijpelijk als ze zelfs aan de fucking core games gaan komen zeg, pfffff. Beter gaan we die shit niet met de nieuwe Xbox krijgen. Gelukkig zijn mijn favo games nog redelijk normaal gebleven. Ik zag gisteren een videotje van de campaign van Judgment en misschien ligt het aan mij, maar de manier waarop de Locusts uit elkaar spatten zag er heel anders en bijna goedkoop uit....waarom de fuck dat veranderen?
In Gears 2 speelde ik altijd met een volle party alleenmaar Execution... De "echte" Gears is nu dood helaas!
Yep. Je kan niet meer down gaan. Geen executions dus meer. Geen Locust meer in multiplayer. Flink op de schop gegaan hoor
Da fuck?!!! Je kan niet meer down? Dus je bent gewoon meteen dood? Geen executions....effe serieus...dat IS Gears. En inderdaad...geen Locust in de MP...je zou de game eigenlijk gewoon bijna niet meer halen. Belachelijk.
Nope, daarom zeg ik toch net dat de "echte" Gears dood is. Het is helaas Gears of Duty geworden. Locust weg, DBNO weg, playlists weg en nog veel meer van dat soort onzin. Smoke weet vast nog wel meer te noemen...