1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Mastat, 23 okt 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, dat was een keertje jonguh en was niet eens boosten... Gewoon 1v1 zonder botjes te verkrachten! :9
     
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    uhu :p

    Ik haal wel veel in private :) wat denk je, dat ik online met sawed off ga rondlopen? :+
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Serieus, ik vond dat nog de beste playlist. Lekker 1v1 en sniper battles zonder dat er opeens zo'n mafkees achter je spawned. :)

    Volgens mij is dat nooit meer teruggekomen of wel? Echt al zo lang niet meer gespeeld...
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee klopt. Die playlist was awesome

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  5. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Het zou me verbazen als er nog een event word gehouden, ik dacht dat het nog steeds die rifle only playlist was nu....
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Is er een boost playlist? Hoef alleen nog maar die re-up achievements naast Seriously 3.0.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, er was ooooooooooooooit een 1v1 playlist waar je 10.000+ XP per keer (1 ronde) kreeg...
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Tdm is ook nice, je krijgt *8 je score. En met ribbons er bij = dat 20k per potje.

    En die slaan move execution is ook veel punten. 2x is rond de 8500 exp. Dus je kan zo snel levelen als je wilt.

    Maar kan vanavond niet, want dan ben ik carnavallen met mijn Dizzy hoed :cool:
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben allang 400 man.. xp is zoooo 2012

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, big pimpin' die Guus! 8)

    [​IMG]
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is lang geleden dat ik Gears 3 speelde, maar vanavond ga ik even een paar potjes spelen met vrienden. Zat er nou ook een soort Team DM in Gears 3 waar je constant blijft respawnen? Ik hou niet zo van die modi dat je maar één keer dood mag gaan en dan moet wachten.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh dus jij bent schuldig dat het eruit is! Haha. Ja TDM en King of the hill en Guardian zijn respawn modes. In die nieuwe Gears is execution er al helemaal nket meer in
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is wel weird man, vooral als het nog genoeg gespeeld werd. Of was dat juist niet het geval?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha dont get me or any other Gears die hard fan started over die Judgment mp...

    Execution was wel dood in EU, in VS niet. Maar ze aimen nu voor een casual markt en alle Gears fans kunnen stikken
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Onbegrijpelijk als ze zelfs aan de fucking core games gaan komen zeg, pfffff. Beter gaan we die shit niet met de nieuwe Xbox krijgen. Gelukkig zijn mijn favo games nog redelijk normaal gebleven. Ik zag gisteren een videotje van de campaign van Judgment en misschien ligt het aan mij, maar de manier waarop de Locusts uit elkaar spatten zag er heel anders en bijna goedkoop uit....waarom de fuck dat veranderen?
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    In Gears 2 speelde ik altijd met een volle party alleenmaar Execution... De "echte" Gears is nu dood helaas! =(
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Yep. Je kan niet meer down gaan. Geen executions dus meer. Geen Locust meer in multiplayer. Flink op de schop gegaan hoor
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Da fuck?!!!

    Je kan niet meer down? Dus je bent gewoon meteen dood? Geen executions....effe serieus...dat IS Gears. En inderdaad...geen Locust in de MP...je zou de game eigenlijk gewoon bijna niet meer halen. Belachelijk.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nope, daarom zeg ik toch net dat de "echte" Gears dood is. Het is helaas Gears of Duty geworden. Locust weg, DBNO weg, playlists weg en nog veel meer van dat soort onzin. Smoke weet vast nog wel meer te noemen...
     

Deel Deze Pagina