Yeah buddy! Vanavond spelen (H)! Nu ben ik ook aan het spelen. Vanavond ben ik er pas rond half 10! Doen nog meer meeeeeeeeeeeeeeeeeee?! Of misschien gears eennen?!
Ik zit eraan te denken om ergens gears 3 weer vandaan te halen. Die kutbots waren reden #1 dat ik gestopt was met spelen.
Ik las ergens iets over DLC en dat je die nodig hebt om op dedicated servers te spelen. Heb je daar alleen alle multiplayer maps voor nodig en hoe vaak krijg je de kans om die maps überhaupt te spelen? Ik heb de laatste tijd echt weer gears kriebels.
Ik weet niet zeker of er nog wel dedicated servers op deel 3 zijn, zou kunnen dat die nu enkel nog gebruikt worden voor Judgment, maar nogmaals dit weet ik niet zeker. Die DLC maps zul je zeer waarschijnlijk gegarandeerd en vaak op spelen, voor alle maps heb je alleen Fenix Rising en Forces of Nature DLC nodig en de gratis Versus Booster Map Pack. RAAM's Shadow heeft geen MP maps en Horde Command Pack heeft wel maps maar die zitten ook bij die Versus Booster Pack enige verschil is dat je dan niet Horde sessies kunt hosten op die 3 Horde Command Maps...
Speelde vd week zeker op servers.. daar heb je idd die gratis booster map, forces of nature en fenix rising voor nodig. Er zijn wel no dlc playlists op servers maar die zijn leeg
Ok, bedankt. Dus nog zat spelers, en dlc die ook daadwerkelijk voorbij komt? Dan lijkt het me nog de moeite waard.
Is er nou serieus niemand online? Of is mijn internet fuccccccked? Internet dus Komen geen kogels uit mijn shotgun meer, ik loop hele level door, opeens ga ik dood op spawn
Ja, kan wel eventjes opzich. We hebben nu internet van UPC en de router staat nu beneden en ik zit een verdieping erboven en er lopen nog geen kabels van de nieuwe router naar Xbox toe, dus nu speel ik via de wifi van de pc via een brug enzo. Maar dan heb ik epischeeeeeeeeee lag! Ten minste gisteren, maar eergisteren viel het nog mee. Wellicht kan ik Xbox wel even verplaatsen.