Mag ik niet op je schieten???? Ook niet als je bij de tegenpartij zit Haha Ik zal wel wat van je skills afkijken
Mastat, wat is je GT? Dan voeg ik je wel toe op XBL. Doe waarschijnlijk vrijdag wel een paar potjes mee Heb sowieso alweer veel te lang geen Execution gespeeld. Ik wilde alleen aantonen dat er ook oldskool hardcore Gearheads zijn die TDM wel leuk vinden, niet of ik goed ben of niet
Cool. Dan bij deze. Mijn GT is IRGIORGIO. Staat die niet bij mn account hier? Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Oeh dan kan ik eindelijk tegen m'n goede vriend UpInSmoke spelen (L) ;P Maar lijkt me sowieso wel leuk om 's een keer tegen en met forumleden te spelen, heb tot nu toe alleen met FLK Freakingdell en lMudkip gespeeld.
Haha, 1v1 battle! Anders ga ik jullie haatposts opvissen! Ik heb trouwens denk ik wel een 10e man en zelfs iemand op standby. Komt goed!
Haha ook echt. Och wat heb ik gelold de laatste pagina's. Maar word deze week lastig online te komen, door voetbal en shizzle. Donderdag ben ik wel. Vrijdag ff kijken of het lukt.
Haha hij had niet door dat ik een joke maakte. Maar dat zei je gister ook en later was je online naar het schijnt. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Nice! 22:00 uur dus? Is lang geleden dat ik met mensen samen heb gespeeld! Iedereen kan me trouwens toevoegen. Volgensmij heb ik alleen Lethal GT: Gold Rush NL