Haha. Die laatste gast speelt op 30 sensitivity, weirdo. Maar Gears 3 leeft weer, elke week tournaments, grote LAN in juni. Enquetes en dingen over wat men in deel 4 wilt zien. Alles om te zorgen dat Black Tusk geen Judgment 2 maakt
[yt]PZpEIXsrSIw[/yt] De manier hoe ze de volgende Gears game aanpakken geeft me echt vertrouwen. Ze luisteren naar alle feedback van de fora, de spelers en de competitive community. Deze gaan ze echt niet opfokken
Grootste Gears 3 Lan is dit weekend. www.twitch.tv/hypefestation. O.a. Gesponsord door Black Tusk dus ze kijken ook, wat hopelijk gunstig is voor Gears 4. 4v4 begint vandaag Hier finale van de 1v1, die gast die onder frenchfrls speelt wint echt elke 1v1 tourney: http://www.twitch.tv/hypefestation/b/542521621
Gister na heel lang weer eens GoW3 gespeeld. Was even wennen, maar erna toch wel weer lekker knallen. Met wat maten op de bank tegen botjes, maar dat maakt het niet minder leuk.
[yt]MfW4h79KapI[/yt] [yt]N4lgLQkKbTE[/yt] Pffff na zoveel jaar spelen nog zo een skillgap met deze man
Gears 4 is er al, onder de naam Gears of War Judgment, verschrikkelijk spel. Verder ben ik niet echt onder de indruk van die filmpjes, ze weten wel wat ze online zetten
Lol, wat zijn die spelers van Ess toch overrated. Laatst met een team van 3 tegen een team van 4 tegen Ess MooMooMiLK, Ess Garmaa, Ess Vantage en Ess Yum Yum gespeeld (in quick match TDM dus de overige plaatsen waren opgevuld door willekeurige spelers) en van de zes potjes die we tegen elkaar gespeeld hebben hadden wij er 5 gewonnen en zij 1. Zaten genoeg leuke momenten in qua shotgunbattles enz. (veel matches gingen wel gelijk op overigens, ook in close quarters) maar om nou echt te zeggen van 'wauw'... nee. Ik heb op Ess Garmaa zelfs nog 2x een Nemesis ribbon gehaald. Gozer stond op een gegeven moment ook 2-14 oid :')
http://www.redbull.com/uk/en/esports/stories/1331664006006/the-rise-and-fall-of-gears-of-war Wel interessant om te lezen. Heb nog tegen die gast gespeeld op LAN vroegah. Ja compleet geraped maar dat boeit niet hé