het is opzich wel te doen. Ben 1 keer na 3 1/2 uur op ronde 35/36 gekomen (Sandbar is echt een goeie map aangezien je ook nog weg kan komen als het te heet onder je poten wordt ) Maar Insane is gewoon bijna niet meer leuk, ook SP is fucking lastig daarop
Weet niet zeker of het voor de piepstem is maar heb hem nog gemute staan sinds ik black ops heb gespeeld. Zal niet voor niks zijn geweest.
Je zult je waarschijnlijk wel geërgerd hebben aan de ''harde g'' gezien woonplaats, misschien is t dat . Veel plezier nog wat je gaat doen
Morgen weer. Vanavond is voor t vrouwtje -_- Morgen ook goed? Mia, soms een beetje moeilijk om te kappen
Ik wil vanavond ook wel even serieus horde helemaal afmaken. Voeg me toe op kid h0tsh0t. Edit:En ja ik ben 21 en nee ik heb geen piepstem
Ik ben 17, maar das toch geen probleem,toch? Maar als er iemand binnenkort nog zin heeft om horde te doen dan doe ik ook wel mee. Ik ga vanavond alleen nog even de campaign op insane doen.
Wie wil straks horde? 20.15 starting wave 49 op normal. Later evt. Hogere moeilijkheidsgraad, of Beast. 1: Goiz 2: René 3: 4: 5: