Gewoon hier in de thread denk ik. En Obscure, moeten wij ook niet even onze match gaan spelen? @Het team dat tegen ons gaat. Ik kan vrijdag eind van de middag of 's avonds wel een match spelen.
Ik kan vrijdag avond ook! En dit topic plaats je de uitslagen ja. staat allemaal in de startpost. Nu DRC Sander nog en Deathling, haha gaan we voor het eerst met zijn vieren spelen..
Team New Era wilt graag een speler willen toevoegen: Xavi Be SicK Dit omdat één van onze teamleden erg inactief is wegens school. Groeten dDancr en ItsJohnB
IL0N IL0N Ev1L Sm0K3 (Contactpersoon) AMATEURR NL Leg3nD x GoD Lzibbah IL0N Eagle EyE IL0N SycoRaxZ IL0N I RaV3N I
Ik heb sashynl een bericht gestuurd om gister of vandaag te spelen, alleen reageert hij niet en is nu ook offline... dus krijgen wij die win? of hebben ze nog de tijd? Trouwens, maar een paar teams lijken echt active te zijn, de rest lijkt een beetje dood.
Ik zit in de trein naar mijn kamer, ik kan om half 9. Ik zit niet elke dag op xboxlive dus kan niet altijd berichten sturen he... Ik ben er straks! Maar je hebt gewoon tot de 18e om de matches te spelen. Maar idd vele teams lijken inactief. maarja we zien wel.
Ik zie dat de score van onze match (team visual) tegen Sranang papi's nog niet is gepost, bij deze dus: Team visual 0 wins Sranang papi's 3 wins Damn, we got our asses kicked Goed team, en terechte winnaars dus
nou Team Visual 2 heeft de win gekregen van Fariko want gimbly had geen zin om te spelen dus we hebben 3-0 gewonnen Visual Loco
Oke je hebt gewoon tot de 18e om al je matches te spelen. Die data zijn niet perse vatse data. Als je maar je poul matches allemaal gespeeld hebt op de 18e.