hoop dat dit toernooi een succes wordt, heb de inschrijving helaas gemist dus ik hoop dat er een 2.0 komt Als iemand nog een extra speler zoekt of een vervanger, hou ik me aanbevolen.
Poule 2, High Definition en Ic3 cold bestaan denk ik niet meer. Poule 1 & 3 (Behalve Fariko) en 4 zijn denk ik wel nog active.
Zoiets denk ik ook ja, maar goed ik ga niet achter iedereen aanzitten. 18 November kijk ik gewoon wie wat gespeeld heeft en wie er moeite heeft gedaan om te spelen. En dan zeg ik wie er door gaan.
nee hun hadden het al gepost hoor: De uitslagen tot dusver: New Era - Noname 3-0 Team Visual - Sranang Papi's 0-3 Team Visual 2 - Fariko 3-0
Mooi, jullie team is klaar en door, nu de rest van de matches nog. Ik merk toch dat de teams er minder zin in hebben dan ik dacht. Toch jammer.
Deze 2 teams moet nu wel iets laten weten! DiekA1 muusq (contact) Magic Snipzah Bo0geyM3N SnuFje Death Turkey: SashyNL (contactpersoon) Th3chn0 ThOum Maurice 92 Crazy Monk NL anders spelen wij donderdag of vrijdag wel tegen het team van Ride0nMyEnemies
Eerlijk gezegt denk ik dat we dit beter stop kunnen zetten, bijna iedereen is inactief op 2/3? teams na ofzo.
ik moet ff kijken of het doorgaat jullie horen het morgen van me. Mijn team is eigenlijk ook niks want we hebben nog 0 keer samen gespeeld en ik speel zelf als geen gears 3 meer sinds skyrim uit is. Dus de teams die we nog hebben uit mijn hoofd: Sranang Papi's New Era Pickup ILON en de rest is onzeker...
Team OG speelt volgens mij nog. 5 teams dus Als deze teams nog willen spelen om te kijken wie de beste is en voor de lol uiteraard, dan wil ik het nog wel afmaken, maar heb geen zin als mensen er tegen op zien. Helaas, geen goeie ouwe tijd zoals met gears 1, er waren meer dan 20 teams die echt volop aan het gearse was, ook echt 3 tornooien lang En dit is het eerste voor gow3 en er zijn er maar 5 die echt active zijn... Mja, toch bedankt voor de moeite Obscure Thing.
hoor net dat og inderdaad niet speelt. 4 teams is niet echt wat je noemt een tornooi, dus cancel maarjoh.....