Right je weet dus totaal waar je het over hebt, ik kan nu al vertellen van je redens dat je tot nu hebt gegeven dat ze nergens op slaan, MLG wordt ook gebruikt voor clans en best wel regelmatig en daar zitten echter best wel veel goede spelers bij en hier heb ik het dus ook over.
Heb je trouwens ooit Unreal Tournament gespeeld?(dit is een voorbeeld), hier heb je standaard ook een Rocket Launcer, en de Redeemer in sommige maps, dus dan zal de Redeemer ook er uit moeten omdat hij gewoon te sterk is? ook al heeft hij een lange respawn timer en zal je niet eens zo enorm veel kills kunnen halen en omdat je met een Rocket Launcher op de grond mikt en meer damage doet vergeleken met de andere wapens en minder aim nodig heeft vergeleken met veel andere wapens moet dat er ook uit?. dat noem ik in ieder geval geen reden, er is niks in GoW3 wat ik nou ''overpowered'' noem.
Ik denk trouwens niet dat ik veel met mijn hammerburst kan als je vaak dekking neemt op de goede timings, het ligt totaal aan je speelstijl.
Laatst bewerkt: 13 okt 2011