1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 toernooi (4vs4 Execution)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Obscure Thing, 7 okt 2011.

1. Shockerr2

Shockerr2 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij nou maar, als je geen EGL regels doet of iets waar daar op lijkt, dan valt meer dan de helft van de teams weg, inclusief ik.
    No offence UpInSmoke0611, maar meeste van ons vinden die overpowered zooi maar niks, Dat is ook een van de redenen waarom we die EGL rules hebben en veel clanmatches spelen in plaats van die kut zooi wat je online hebt.
    Je moet je gewoon aanpassen van wat de community wilt, en niet jij.
    Sorry, maar zo zit het in elkaar, succes verder.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Geloof ik allemaal best. Maar we zouden een toernooi houden met xboxworld members. Geen mafkezen van andere sites die ineens de boel komen voorlezen. De community me reet. Nogmaals Jullie nemen jezelf te serieus dus houd het voor mij al gauw op. Ik heb genoeg matches gezien met zulke regels en wat zijn die fucking saai. Daar zit ik zelf niet op te wachten. Ik hou meer van de online play met alles wat de game te bieden heeft. Als al die overpowered shit eruit moet om competetief te spelen, ga naar Uncharted op de PS3. Zonder al die "overpowered" shit is Gears precies Uncharted mp

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Rofl inderdaad, waarom zou je al die Heavy Weapons/Frag Grenades er uit halen?, je zal de Boomshot nooit gelijk op kunnen pakken tenzij je er voor gaat en dan zal je de boomshot nog niet eens kunnen pakken als de andere team er ook voor gaat, maar je kan je zelf enorm goed van de Boomshot verdedigen, en de Hammerburst een sterk wapen? ligt totaal aan de situatie, de Retro Lancer zal altijd winnen in close combat als je er goed mee om gaat, en trouwens bij MLG toernooien gebruiken ze zover ik weet ook vaak genoeg de Heavy Weapons.

Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  4. Vandal

Vandal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen natuurlijk ook twee toernooien organiseren, één met aangepaste (EGL?) regels, de ander met public regels. Helaas zullen er teams zijn die nu al flink aan het scrimmen zijn met de EGL regels dus zullen die sowieso al een flinke voorsprong hebben. Verder behoud je de 'fun' voor de casual speler en kunnen ze proeven aan de manier hoe Gears op topniveau gespeeld wordt.

Aangepaste regels zijn gewoon vereist om de game gebalanceerd en soepel te laten lopen en tegelijkertijd ervoor te zorgen dat het meest skilled team wint. Nu kun je skilled op meerdere manieren opvatten en discussieren hierover komt puur neer op een definitiekwestie vol met subjectieve shit. Je kunt skill kunnen zien in pure individuele skill of in teamwork, in aim of in tactiek.

Om hier uiteindelijk een doorslag in te krijgen zul je de regels moeten aanpassen naar het gemiddelde wens van de community (competitief/e-sports), zodat een spelvorm opgeleverd kan worden binnen de mogelijkheden die de game biedt en die iedereen leuk vind om te spelen. Met de voorwaarde dat 'altijd' het meest skillvolle team wint. Kortom; haal alle random troep eruit.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Haha mooie message was dat :lol: sowieso gaat deze hele discussie nergens over. Wapens zitten erin om gebruikt te worden. En frags zijn een groot risico met ff on.

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Als iemand nog een teamlid zoekt! Ik wil graag meedoen. Mijn gemiddelde K/D is 3.0 ongeveer. Dus ik bak er wel een beetje iets van. Ik heb zelf te weinig Gears mensen online, dus als iemand een speler nodig heeft! Ik doe zeer graag mee!

Add me ook maar als je naast dit toernooi wilt spelen.

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Je hebt er genoeg op Gears of War 3 zitten, ik werd een Sawed-off shotgun noob genoemd, een shotgun noob en op die tijden had ik helemaal eens geen sawed-off shotgun gebruikt of ik had veel meer kills gemaakt met mijn hammerburst dan mijn Gnasher Shotgun, ik werd zelfs ook een keer 'Boltok Pistol noob' genoemd dat doen mensen gewoon als ze niet tegen hun verlies kunnen en daarom een excuus gaan proberen te verzinnen. :+

Je wilt niet weten wat voor 'rage messages' ik heb ontvangen.

Maar de regels voor het toernooi mag natuurlijk de persoon die het organiseert zelf bepalen, maar de reden waarom de Hammerburst verwijdert moet worden slaat naar mijn mening nergens op.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    aangezien Giorgio uit ons team is gestapt, is er een plekje vrij :)
    care to join?

edit:
    hahaha ja :9 ik ken het hoor.

Waar ik in de cod-tijd maar 1-2 messages per jaar kreeg, krijg ik er nu gewoon al een stuk of 30 in een maand tijd :lol: (oke oke de helft is ook van waar ik de green camo vandaan heb)
    Ik kan er alleen maar om lachen hoor zulke messages

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Heerlijk die messages inderdaad, laatst kreeg ik ook een message van Smoke-N00b, omdat ik mijn smoke gebruikte om een wapen te pakken :lol:
    Uiteraard gelijk terug gestuurd: U jelly? u mad? Problem?

10. GOML

GOML Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja MLG wilt casual gamers aantrekken want, bij hun gaat het alleen om de kijkcijfers.
    Maar wat ze nu hebben is maar een tijdelijke rule set.

Een groot risico lol.

Je moet ze gewoon niet bij je teammates gooien.

En nee ik message mensen nooit. Heb ik ook geen reden voor want, ik verlies nooit in ranked unless mijn teammates quiten

Btw sign mijn team maar op:

Fariko.GetOnMyLevel

Fariko Gimbly
    Fariko Dominic
    .................
    ................

Moet nog even kijken welke 2 spelers ik mee laat doen maar dat komt goed.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    waarom moeten ze er dan uit |:-
    Het is toch juist tof dat je dan moet oppassen waar je ze gooit?
    Daarom zeg ik, laat het gewoon zoals het is, als je de mortars niet wilt hebben dan pak je ze niet, als je de granaten niet wilt hebben pak je die niet. Simpel zat.

12. GOML

GOML Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit gezegd dat de nades eruit moeten.
    De reden dat ze niet gebruikt worden in EGL rules is omdat, ze heel sterk zijn.

En over de mortar etc idd dan pak je hem niet op. Maar is het dan niet beter dat er een leuker wapen ligt? Want iedereen zal er onder het spelen achter komen dat je er niks aan heb.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja alle wapens zijn sterk als je weet hoe je ze moet gebruiken, zoals upinsmoke al zei laten we dan lekker allemaal met snub pistool gaan lopen en dan krijg je alsnog te horen: de snub is te sterk :emo:

Ik kreeg ook een keer in een wingman potje namelijk een message met: U hack? toen ik iemand afmaakte met een snubje :lol:

14. Vandal

Vandal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nu mogelijk om met meerdere subs in te schrijven? Ik neem aan van wel, toch maar voor de fun.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    jahoor doe gewoon lekker ;)

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Right je weet dus totaal waar je het over hebt, ik kan nu al vertellen van je redens dat je tot nu hebt gegeven dat ze nergens op slaan, MLG wordt ook gebruikt voor clans en best wel regelmatig en daar zitten echter best wel veel goede spelers bij en hier heb ik het dus ook over.

Heb je trouwens ooit Unreal Tournament gespeeld?(dit is een voorbeeld), hier heb je standaard ook een Rocket Launcer, en de Redeemer in sommige maps, dus dan zal de Redeemer ook er uit moeten omdat hij gewoon te sterk is? ook al heeft hij een lange respawn timer en zal je niet eens zo enorm veel kills kunnen halen en omdat je met een Rocket Launcher op de grond mikt en meer damage doet vergeleken met de andere wapens en minder aim nodig heeft vergeleken met veel andere wapens moet dat er ook uit?. dat noem ik in ieder geval geen reden, er is niks in GoW3 wat ik nou ''overpowered'' noem.

Ik denk trouwens niet dat ik veel met mijn hammerburst kan als je vaak dekking neemt op de goede timings, het ligt totaal aan je speelstijl.

17. GOML

GOML Member

Leuk Bevonden:
    0
    KC Killa degene die de rules bepaald op MLG voor gow.
    Heeft het zelf gezegd het gaat erom dat ze veel viewers krijgen op de stream.
    Dit is goed voor sponsors en op deze manier proberen ze ook casual teams te trekken voor hun toernooien.

Want met alleen pro teams kan je geen toernooi te runnen aangezien dit er veelte weinig zijn.
    Dus ze willen zo weinig mogelijk swaps gebruiken atm. Om een groter publiek te trekken.

Het is dus vrij duidelijk dat jij geen idee heb waar je het over heb.

En er is niks dat jij overpowered noemt dat ligt dan aan jouw.
    Want een pistol die met active reload mensen met 2 kogels killed noem ik toch echt overpowered.

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Excuses als het verwarrend is, maar je begrijpt wel dat ik het over de Gamebattles heb waar mensen regelmatig clanmatches mee houden?.

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Maar dat we deze discussie hebben wijst er wel op dat Gears 1 gewoon nog steeds de beste game was, daar hoefde je bijna niks aan te veranderen. Behalve een Hammer eruit halen.

Maar goed aangezien er grote verdeeldheid is over swap moet ik er nog even over na denken.

edit: Als ik het goed begrijp is die MLG weaponswap dus een compromis?

20. GOML

GOML Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt niet uit want GB is van MLG.

MLG rules worden als optie gegeven op GB.
    En GB is ook meer voor casual teams.
    Daarom als ze zo dichtbij mogelijk bij default zijn dan trekt dit meer mensen.

Deel Deze Pagina