1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Oude Anya was toffer.

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat er vrouwen in Gears of War 3 konden komen konden we al maanden weten. Aangezien er in de Gears of War comics al lang is gesproken over 3 verschillende vrouwen. Deze is er een van. Ik zelf vind dit ook niets, het haalt het stoere toch een flinke haal naar beneden. Het is gewoon niet zo cool, hoe kan een vrouw nou dezelfde dingen doen die Marcus en Dom kunnen? Met hun anderhalf meter brede schouders..

De wapens lijken mij ook maar wazig, het lijkt of ze terug in de tijd gaan met een dubbelloops shotgun. Zou dit de Locust Shotgun zijn of daadwerkelijk de vervanger van de bijna legendarisch te noemen Gnasher?
    Het monster in het filmpje deed me ook niet veel. Nieuwe vijanden zijn tof de grote rups en vis in deel 2 vond ik achteraf ook erg tof, hoe groots wil/kan je het maken, een dorp-etend-insect.

Ach uit dit filmpje kunnen we nog niet veel opmaken. Ik kan me ook nog screenshots herinneren uit deel 1 waarop een wapen stond die nooit in het spel is gekomen.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Andere wapens zou wel fijn zijn ja. Een gun zoals jij beschrijft, of een aangepaste Chainsaw. Ik hoop sowieso op nieuwe wapens in deel III, veel meer. Vond het in deel II nogal tegenvallen. Leek net alsof ze wat weggelaten hadden.

Edit: 4 in 1 minuut. ;)

4. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de epic forums werd door moderator Lee Perry bevestigd dat de Double Barrel Shotty niet de oude vertrouwde Gnasher ging vervangen. Er wordt gespeculeerd of het misschien net zoals de Hammerburst/Lancer swap gaat worden.

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anya deed me heel erg hier aan denken:

EDIT: Sorry voor de dubbelpost... Werd iets te enthousiast :+

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ze zien er volgens mij allemaal anders uit.

Baird vind ik er zelfs iets jonger uitzien, maar ik heb even geen vergelijkingsplaatje opgezocht, dus misschien heb ik het mis. ;) Zou wel vreemd zijn aangezien het 18 maanden ná Gears 2 is

Zal dus wel aan mij liggen. :+

7. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Vond die nieuwe enemy wel wat weg hebben van zo'n enemy in lost planet..
    Vind hem niet echt in het stijltje passen.
    Verder vind ik het wel tof om die pendulum lancer te zien! Lijkt me wel tof om nu mensen ook te kunnen stabben ipv alleen maar zagen!

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Oude Anya was toffer, daarnaast vind ik die veroudering maar niets maargoed. Maar ik heb zo'n beetje het gevoel dat de mensen nog erger genaaid zijn in die 18 maanden na Gears of War 2, en daarom dus iedereen inmoeten zetten met alle wapens (explains the Pendulum Lancer) en dat de burgeroorlog tussen de Locust en de Lambent Locust nog erger is geworden. En waar the fuck komt dat tentakel achtig beest opeens vandaan 8). Ik vind het idee erachter best tof, dat er zelfs wezens zijn die de Locust niet kennen maar ze konden het imo wel beter uitwerken dan zo'n vaag tentakel-achtig beest. Je zou kunnen hopen dat het een soort Kraken-achtig monster is maar zo een had je ookal in Gears 2.

Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check die armen van Cole man 8)
    Verder begrijp ik niet echt waarom iedereen ontblootte armen heeft? Bij Cole was het altijd al zo, maar Marcus en Dom hadden toch echt wel wat bescherming rondom hun armen..

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zolang we maar geen happy end krijgen waar de Locust gaat samenwerken met de COG en ze samen gelukkig verder leven. En dat de Locust Queen de ma is van Marcus en Marcus samen met de Locust Queen en zijn pa ergens lief gaan wonen. En dat de Carmine broertjes niet dood zijn en samen gaan buitenspelen! 8)

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Zie m'n vorige post, onder het mom dat de mensheid in die 18 maanden nog erger genaaid is en nu weer een all or nothing attack uitvoert met alles wat ze hebben, inclusief Anya die normaal gesproken de koffie regelt op het commandocentrum (:+).

Lol! Het zou imo wel awesome zijn als er weer een Carmine in de game zou zitten.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee Fiasco, nee. D:

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Waarom heeft Baird een gare Geert Wilders kapsel, ze hebben toch geen tijd om hun haar te doen. En hoezo heeft Cole zich kaal geschoren, noooo.

14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit de meest "emotionele" gears gaat worden. op het einde van de teaser stond er ook "Brothers to the end" wat mij een hint lijkt dat Dom doodgaat. (Marcus ziet Dom als zijn kleine broertje en wilt hem niet verliezen zoals hij Carlos (Dom zijn echte broer) verloor, maar Dom zelf heeft geen wil meer om te leven, wat goed te zien was in de teaser)

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zou wel mooi zijn imo, verwacht wel dat iemand sterft. Benieuwd of die cowboy nog leeft, Jizzy was het?

16. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dizzy, en ja, hij leeft. Het is alleen onbekend of hij daadwerkelijk in het spel voor gaat komen.

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Dizzy was echt grappig :+.

Maar ik zie dit staan op de officiele forums van Epic

Verwijst naar eerdere posts over dat de mensheid genaaid word. Dat zou eventueel ook verklaren waarom hun kleding zo fuckedup is en waarom vrouwen opeens meevechten en waarom ze zulke oude wapens gebruiken. En ik las ook dat de locatie uit de trailer nicknamed is als 'Char' en dat daar die Hammer of Dawn aanvallen plaatsvonden zodat de Locust de aarde niet kon gebruiken.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zit 18 maanden tussen in, wat is er dan gebeurd in die maanden. :eek:

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    jizzy :lol:

20. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ben benieuwd naar het verhaal enzo.
    mischien dat deze game de dikke laag stof van mijn xbox af kan krijgen. Laten we hopen dat het niet de epic fail wordt die gears 2 was. hopelijk luisteren ze naar de community en komen ze niet weer met een over the top game aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina