1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Bruumaaak! Zoals Marcus dat bruut zegt.

2. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb die seriously geboost maar, als ik AL mijn private kills erbij tel zat ik wel op 100.000 :)
    Hoop gewoon op een 25000 kills want dat is gewoon haalbaar.

3. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Seriously 3.0 - Make 1.000.000 kills. 8)

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dan koop ik m niet :+! Zijn nog de enige twee achievements die ik moet, level 100 en 100.000 kills, maar ze kunnen me beide gestolen worden! Level 100 haal ik nooit, want de MP is gewoon kut en laggy en 100.000 kills grinden op de Brumak ga ik echt niet aan beginnen, dood saai!

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [GT]64483[/GT]

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Was al gepost geloof ik DullieSnullie. :+:9

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Toch? Ik ben een paar pagina's terug gegaan, maar ik zag het niet. ;)

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik meende dat die inderdaad gepost was. Misschien weggemoffeld in een link ofzo. ;)

9. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    De trailer die Dulle poste is gewoon om wat info te geven aan mensen die de trailer niet hebben bestudeerd.
    En als je meer info wilt hebben ga naar de forums van epic want daar staat al veel info over de multiplayer etc..

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je kunt altijd meer info vinden op fora, maar als ik 1 ding heb gemerkt bij posten van info is dat veel mensen veel te lui zijn om zelf iets te doen/lezen. :+
    Dan is zo een filmpje nog een mooie uitkomst zodat er toch *iets* info overgebracht kan worden. :p

11. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
  12. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    De discussies mbt. het 'wallbouncen' over dat het eigenlijk nep is en goedkoop is zijn al vaak gevoerd. Ik heb er ook vaak gezeik over gehoord zowel bij ranked als player matches. Heb het zelfs een keer meegemaakt dat 'n Belg helemaal flipte en omdat iemand 'm en 2 anderen van zijn team genadeloos afmaakte, 10 sec later werd hij eruitgegooid. "Da'sne vuile chieter!

In één van de talloze Gears 3 threads van het Epic Games forum had iemand het er over waarop een Epic medewerker reageerde:
    Da's duidelijk :+

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Bij Gears 2 was het niveau van de spelers behoorlijk gelijk, want echt skillvol was het niet meer. daardoor stopte ik er ook redelijk snel mee. En was mijn GoW verslaving (ja ik speelde deel 1 zon 5 uur per dag) ten einde. Achteraf gelukkig want mijn tijd is zoveel beter te besteden!

Maar bij Gears 1 kon je nog wel eens in je eentje een team afslachten doordat je gewoon veel meer skills had en niet door dom geluk. Mooie tijden!
    En die walbounce van deel 1 was perfect. Je kon meestal gelijk het verschil tussen de goeie en slechte spelers zien!

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zeker mooie tijden! Al wel heel blij er vanaf te zijn, heeft eigenlijk precies lang genoeg geduurd om het mooi te houden, geef me nu toch maar echt een terras, rokjes, en een koud biertje :D

Al was het wel een heerlijk levendige game deel 1, drama, gelach, en veel onzin zat er allemaal bij.

15. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was deel 1 ook leuker, omdat de online gamers leuker waren. Ik kan me nog herinneren dat ik soms zat te vloeken op gasten omdat ze geen microfoon hadden. Terwijl ik tijdens Gears 2 zelf mijn microfoon niet eens gebruikte vanwege al die kleine kut koters. Deel 1 ging je soms echt met je team tactisch te werk via de microfoons, terwijl dat bij twee amper gebeurde.

16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6

nogmaals 1 van de eerste insiders.. props als je het kan lezen!

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zonder lastig link klikken. Hier rechtstreeks de scans.

Zie de laatste tijd vaak scans met dat Russisch gebrabbel. Waarom hebben die zoveel exclusies? :p

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Damn, ziet er weer goed uit. Qua kleuren ook veel meer als Gears 1, ben benieuwd. :D

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij word deze iets 'enger' dan gears 2, iemand die Russisch kan en even wil vertalen want volgens mij staan er best interessante dingen tussen. En wtf zijn dat voor monsters, doen me denken aan de Nazgul uit Lotr :+. En dat nieuwe wapen lijkt me echt sick, misschien een soort plasma cannon achtig iets?

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gears mech!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina