1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler kutnoob!

/Mod "Hey, er zijn mensen die de game nog niet gespeeld hebben! Zou je alsjeblieft spoler-tags willen gebruiken? Dankjewel!" Zo had het ook gekund... - the Matrix

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :): Dat kan je ook wat vriendelijker melden.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Van mij mag Gears 3 een stuk trager worden, en meer om het team draaien. Wat commando's uitdelen lijkt me tof, en als het dan toch over RPG-elementen gaat, lijkt me tof als je per personage ze een uitrusting kan geven. Of bij sommige missies verschillende locaties kan kiezen om te beginnen.
    Wat meer spelvrijheid, dus.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Meh, dat haalt de spanning eruit. GoW is gewoon een pure on-rails shooter. Heerlijk over de top en voor mij sowieso een van de beste shooters die ik de laatste paar jaar heb gespeeld. Heerlijk bruut en toffe humor, I like that.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Misschien moet ik toch maar eens het eerste deel verder gaan spelen :+ Heb het eerst deel een paar maanden geleden eens gekocht en gespeeld maar nooit mee verder gegaan eigenlijk. Iets staat me niet aan bij het spel, misschien is het de verhaallijn of de third-person stijl. Ik weet het niet :p

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Verhaal zal me zelf een worst wezen. Zolang ik maar lelijke Locust kapot kan knallen of zagen. Hoop in ieder geval dat multiplayer stuk beter/leuker wordt.
    En ben benieuwd wat voor onmogelijke Seriously 3.0 achievement er gaat komen.

7. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg een totaal van 1 miljoen kills van gecombineerde kills van Gears 1, 2 en 3. :lol:
    Ben zelf ook erg benieuwd hoe het afloopt met
    de Locust Queen en de Vader.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Helemaal mee eens. En minder vehicle sections aub.

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De grauwe sfeer van deel 1 moet echt terug. Die kleuren wat meer laten doorschijnen past totaal niet bij Gears.

Verder ben ik heel erg benieuwd waar Dizzy is gebleven \o/

10. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Brumak voer?

11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Laten ze eerst maar eens die lag in GOW2 fixen. Na de laatste update ben ik (alweer) gestopt met spelen. :mad: .

Ik kan het gewoon niet verdragen dat mijn character teleporteert als ik even iets te vaak van cover naar cover spring, en dat de bullet lag bij 'sommige' hosts nog erger en onvoorspelbaar is dan in GOW1.

Nee, maar in dit tijdperk horen we niet dit soort lag tegen te komen. |:-

In ieder geval, ik hoop dat ze de 'network coding' in GOW3 onder de loep nemen. En ik wil mijn eigen games weer kunnen zoeken en kunnen kiezen, dus GEEN matchmaking (of in ieder geval een game browser).

Ben benieuwd naar de storyline:
    Dat stuk van die sire's en van die lambent locusts wekken veel vragen op. Ook benieuwd naar de rol van Adam Fenix.

12. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik snap het niet dat mensen zo veel zeiken over die lag ik heb er weing last van de meeste mensen die zeiken over die lag bakken er gewoon niks van, ga dan iets anders spelen losers!!

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gewoon nog meer badass, geen voertuigen rommel, meer in de buitenlucht, deze keer ook echt knallen met tientallen personages tegelijk op het scherm a la Killzone 2 en de mp helemaal weglaten :)

14. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: je heb gelijk, het loopt allemaal bijzonder soepel, sorry van het gezeik.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Spanning er uit? Hoe meer on rails en hoe meer knallen, hoe minder spannend! Althans, dat denk ik. Als ik gewend ben in m'n eentje alles en iedereen neer te maaien, vind ik dat minder spannend dan wanneer ik op mijn team moet vertrouwen. ;)
    Maar goed, wellicht past het niet zo bij Gears of War 3. Ik denk overigens dat Gears of War 3 gewoon Gears of War (2) zal zijn, met hier en daar wat aanpassingen (en hopelijk verbetering). Nieuwe campaign, multiplayer etc. etc.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit heb ik persoonlijk liever niet. Of ja... het kan eigenlijk wel vet zijn als je Marcus die commando's hoort schreeuwen (want hij schreeuwt altijd omdat hij badass is :cool:), maar het moet dan niet te diepgaand zijn.
    Het moet bv. geen Ghost Recon worden.

On-rails is ook best wel vet. Tenminste, toen ik de eerste keer op die reaper zat (zo heet dat beesje toch?) en werd achtervolgd werd door Skorge (zo heet ie toch? :+) vond ik het behoorlijk _O_

Er mag van mij ook meer gebeuren op je scherm. Denk aan bv CoD waar de bommen je de hele tijd om de oren vliegen; dat geeft je een echt gevoel van oorlog en chaos.

BBB

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van mij mag er wel meer een liefdesrelatie komen. Dom en Marcus zijn toch wel vaak alleen samen. En Dom is net zijn vrouw kwijt en Marcus heeft ook al een tijdje geen relatie gehad, en zo oorlog voel je best wel alleen, dus ze hebben wel wat genegenheid van elkaar nodig.

Of ga ik nu te ver. :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
  20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    En Dulle, heb je al een afspraakje met Fur gemaakt? 8)

On topic: GoW 3!! Laat maar komen dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina