Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2 vond ik een fantastische game, ik zie dan ook niet waarom mensen het spel zoveel haten? Ik heb online trouwens pas meegemaakt na Title Update 3 ofzo, dus misschien dat het daar aan ligt?

2. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja in het begin van gears twee was niet te doen. Alles voelde zo anders aan online en lag was een understatement. Het duurt/duurde ook veel en veel te lang om in een game te komen. Dat was bij 1 wel heel goed gedaan (Hooost uitgezonderd :) )

Die beta doen ze niet voor niks hoor.

3. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game op zich was ook helemaal niks mis mee. De gameplay van Gears is gewoon heel erg vet, en sowieso mijn favoriete multiplayer game ooit. Het was alleen zo slecht geregeld allemaal. Men heeft zoveel TU's nodig gehad, en nog voelt de game niet af.

Deel 1 was gewoon erg goed. Deel 2 is ook heel goed, maar het heeft zoveel matchmaking problemen, netcode problemen, slechte wapen balans (de shotgun is echt te overpowered met Client Side Hit Detection, Sniper is door slechte hit detection niet eens waard om voor te gaan) en nog meer random bullshit dat het soms gewoon niet meer leuk is. Als deze problemen verholpen zijn, heb je naar mijn mening een perfecte multiplayer game.

Omdat er Dedicated Servers zijn aangekondigt, ben ik niet meer zo bang voor de lag bullshit momenten. Het enige waar ik me bij Gears 3 echt druk om maak is wapen balans. Ik heb het gevoel dat de bayonet charge van de Pendulum Era Lancer erg irritant en overpowered gaat worden. Ook de Double Barreled Shotty ziet eruit als een camp wapen, wat heel veel mensen gaan gebruiken om achter een muurtje mee te schuilen en dan in een schot 1 of meerdere mensen mee neer te knallen. En nu las ik laatst nog een heel erg domme feature van de smoke grenade. Als je iemand tagt met de Smoke, gaat hij in DBNO (Down But Not Out), waar slaat dat op?

Maarja, tijdens de beta kunnen we allemaal onze feedback geven op de multiplayer. Ik ga dat ook zeer zeker doen, want ik heb wel een ding geleerd: Epic zijn helemaal niet te beroerd om naar de fanbase te luisteren. En mocht de MP alsnog niet leuk zijn, dan kan ik altijd nog terugvallen op Horde, Beast Mode en uiteraard ook de altijd mooie campaign :).

Laatst bewerkt: 2 feb 2011
  4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    de shotgun is in principe prima. alleen hipfire mag iets meer damage doen. als er iets overpowerd is is het de hammerburst wel. ik gebruik dat ding voor medium en short range. sniper hit detection is niet slecht, het is gewoon lastiger dan in 1. de hitdetection van de torquebow is bijv weer te makkelijk. 9/10 van de bullshit gevallen is gewoon te danken aan lag. waarom moest ik zovaak op een mexicaanse host spelen, slaat nergens op.

en idd epic luistert altijd naar fanbase, de shotgun is al taloze keren aangepast, die knock down smokes, social playlist, de mappack prijs reduceren (waar activision bijv nooit naar zou luisteren als bij cod).
    en die smoke is volgens mij niet bevestigd. de eerste smokes in gow2 hadden ook knock down effect (en die is er later uitgehaald).

over de wapen balance ga ik me nog niet druk over maken. kan uit filmpjes niet opmaken wie wat gaat doen met de wapens.

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een heel stuk lastiger door de verkleinde headshot-hitboxen en minder statische bewegingen van het character model (in gears 1 bewoog het hoofd namelijk nauwelijks tijdens lopen, rollen en rennen), maar vind je het niet vreemd dat ik op mijn host veel meer headshots krijg op bewegende spelers dan off host? Misschien is het mijn eigen connection, want die is niet al te best, maar heel veel mensen klagen hier ook over. Precies hetzelfde gaat op voor de Boltok Pistol. Host = headshot galore, offhost = hopen dat de hit detection een beetje meezit.

Alhoewel ik wel moet toegeven dat mensen te snel de hit detection hiervoor de schuld geven, terwijl het 8/10 gevallen gewoon een nekschot was ipv een headshot. Maar ik maak ook vaak genoeg mee dat ik op een stilstaand iemand zit te mikken, en hem gewoon rustig een kogel door zijn hoofd jaag, en dat er niets gebeurd!

Over die smokes, ik bedoel niet het ragdoll effect dat de smokes in Gears 2 hadden, maar het taggen van een smoke granaat op een andere speler. Dit zou in gears 3 ervoor zorgen dat de tegenstander DBNO gaat, hetzelfde als wanneer je hem neerschiet met de Lancer, zeg maar. Dit is iets waar ik bij denk: Wat heeft dit voor nut? wat voor meerwaarde zal dit hebben voor de multiplayer? Zo'n dingen zijn enkel irritant en frustrerend.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat bedoeld ik ook. ;)

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja dat bedoel ik ook met die smokes. maar dat was niet bevestigd dat je dbno ging. en als het de spelers niet aanstaat halen ze het eruit net als het ragdoll effect wat na feedback eruit is gehaald. meerwaarde vna dbno misschien is dat je hem kan gebruiken als shield. maar wanneer ik dat nodig heb melee ik wel dus weet niet ?

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me eigenlijk geen enkel scenario indenken waar zo'n down handig voor zou zijn, anders dan de tegenstander een good ol' humping te geven. Als je meerdere mensen besluipt, en je iemand downt om hem vervolgens op te pikken als meatshield om vervolgens de rest te killen, ben je denk ik sneller af om gewoon met je shotty te werk te gaan.

Maar goed, ik hoop dat je gelijk hebt en het niet bevestigd is. Ik meende namelijk iets te lezen dat het wel bevestigd was, maar ik kan ernaast zitten.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb vaak genoeg 3 mans situaties gewonnen door de eerste te gibben, 2e te downen met melee en te shielden. misschien mn eigen tactiek want mn shotgun raakt misschien te snel op in de battle tegen de laatste enemy

10. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, maar ik neem aan dat je hiervoor niet eerst naar je Smoke gaat switchen om dan vervolgens iemand ermee te downen :+.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja das ook weer waar.. ik weet niet, we zullen het zien in de beta :)

12. Sk1ptomyL0u

Sk1ptomyL0u Eindbaas

Leuk Bevonden:
    0
  13. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er echt gruwelijk uit !

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Geweldig.

Die executions zien er ook gruwelijk uit zeg.

16. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Vind het toch een beetje jammer wat ze met de game modes hebben gedaan?
    Zoals ik het in dat interview is het dus zo:

Guardian + Submission = Capture the leader

Kvond guardian gewoon echt by far de tofste game mode in gears 2 en submission één van de minste.
    Het lijkt me zonde om guardian te laten verdwijnen en dit concept lijkt me helemaal niet interessant..

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    guardian zorgde voor een hoop gelul man. leaders die rambo gingen spelen. die gamemode werkte alleen in een goed team

18. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    So? Dat gaat bij deze game mode dan toch precies hetzelfde worden??
    Gears 2 is in mijn opzicht in zijn geheel wel heel erg team based..
    De 5 vs 1 clutches die je in gears 1 nog regelmatig kon vertonen zag je in gears 2 nauwelijks terug.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    seriously? damage boost voor iemand die het spel nog niet kent :mad:?
    welk spel tegenwoordig neemt het eens een keer op voor de hardcore gamer ipv constant die dollartekens in de ogen zien. Spreekt me echt niet aan dat ze nu ook de mainstream willen aanspreken. Laat dat gewoon achterwege

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee want nu heeft het geen nut om je leader in te bunkeren want hij moet toch nog ergens heen gebracht worden. dus al gaat ie als een rambo kan je er nog achteraan. bij guardian als je leader gekilled was was het klaar

klets nou niet. want als je de mainstream ook niet deels aanspreekt ben je gewoon ignorant

Laatst bewerkt: 6 feb 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina