Wees nou voorzichtig, mensen die voor een game als hardste schreeuwen dat die game wel even de vetste game ooit worden, zijn vaak ook diegene die als de game uit is 't deel ervoor beter vonden en eigenlijk niet helemaal tevreden zijn.
Ik zet hier even een kritische blik neer om de mensen weer wat nuchterder te maken!:
- Gears 3 > speelt zich af in een vrolijk/ zomers kleurenpalet, niet meer dat stoere van gears 1 qua kleuren, nee het is gewoon knallen terwijl de kleurtjes je tegemoet komen
-Gears 3> zal wel verder voortzetten op Gears 2, betekent veel wapens, veel verschillende units en wellicht ook weer veel lag bij de eerste paar maanden
- Gears 3> vernieuwend is het allang niet meer om met een chainsaw iemand te killen, in deel 2 zagen we allemaal fatality achtige moves. Er zullen ook andere elementen terug komen in het 3de deel. Gears 3 zal dus een hoog seen it been there gevoel kennen
- Gears 3> sluit de serie af, en hoe vaak is het niet geweest in een serie dat je dan zoiets hebt van, nee is het nu alweer afgelopen?
Sure ik koop 'm wel (waarschijnlijk s'ochtends vroeg ofzo of een dag voor de release), en ja ik heb er best zin in, echter, houd het hoofd cool. Het wordt een toffe game, maar de beste game van de X360? Muaa denk het niet, daarvoor is het sowieso niet vernieuwend genoeg..
Laatst bewerkt: 24 feb 2011