Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    wingman is een soort ffa.

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Via Acey Bongos Twitter

Just got back from a Gears of War 3 event - will be able to share news tomorrow! For UK-ers, that's my tomorrow, your today.

Vandaag krijgen we dus meer info _O_

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja @ noon.. maar hij vraagt hoe laat is dat bij ons. denk rond 8u

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Mijn verwachtingen zijn zo hoog, dat ik het gevoel heb dat dit de beste game op de 360 wordt. Op persoonlijk gebied, that is.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, soort van. Maar niet echt.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wees nou voorzichtig, mensen die voor een game als hardste schreeuwen dat die game wel even de vetste game ooit worden, zijn vaak ook diegene die als de game uit is 't deel ervoor beter vonden en eigenlijk niet helemaal tevreden zijn.

Ik zet hier even een kritische blik neer om de mensen weer wat nuchterder te maken!:
    - Gears 3 > speelt zich af in een vrolijk/ zomers kleurenpalet, niet meer dat stoere van gears 1 qua kleuren, nee het is gewoon knallen terwijl de kleurtjes je tegemoet komen
    -Gears 3> zal wel verder voortzetten op Gears 2, betekent veel wapens, veel verschillende units en wellicht ook weer veel lag bij de eerste paar maanden
    - Gears 3> vernieuwend is het allang niet meer om met een chainsaw iemand te killen, in deel 2 zagen we allemaal fatality achtige moves. Er zullen ook andere elementen terug komen in het 3de deel. Gears 3 zal dus een hoog seen it been there gevoel kennen
    - Gears 3> sluit de serie af, en hoe vaak is het niet geweest in een serie dat je dan zoiets hebt van, nee is het nu alweer afgelopen?

Sure ik koop 'm wel (waarschijnlijk s'ochtends vroeg ofzo of een dag voor de release), en ja ik heb er best zin in, echter, houd het hoofd cool. Het wordt een toffe game, maar de beste game van de X360? Muaa denk het niet, daarvoor is het sowieso niet vernieuwend genoeg..

Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Juist, dus doordat GoW 3 een uitgebreide GoW 2 wordt nemen ze de lag ook mee?

8. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Gears 1 en 2 hebben mijn verwachtingen waargemaakt, dus waarom zouden ze dat met deeltje 3 niet kunnen?

Natuurlijk was Gears 1 een geweldig nieuw product. Gears 2 werden er veel dingen toegevoegd, waar de meningen over verdeeld waren. Maar het was een hele goede game.

Deel 3 zal inderdaad verder borduren op deeltje 2. Dus nog meer wapens en mogelijkheden. Ik juich het hartstikke toe. Buiten de (kleine) vernieuwingen en toevoegingen hoeven ze alleen de MP stabiel te maken. En als dat lukt... dan is het voor mij de beste game op de 360.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou mij niks verbazen als Gears 3 net zoals Gears 2 in de eerste paar maanden ook weer veel server problemen heeft. Gears 1 had 't ook al, ook vaak uit games gekickt door een slechte verbinding. Helemaal niet nodig, gisteren bijvoorbeeld 3 uur Halo Wars gedaan zonder lag. Epic Games dient gewoon wat meer geld opzij te leggen voor meer servers of een betere netcode.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    gears krijgt DEDICATED SERVERSSSSS. alleen private matches hebben p2p

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik wil trouwens wel weer 4 vs 4 terug, epic times. Was precies goed, niet te chaotisch. Verder wil ik gewoon dat het meer om skill gaat zoals deel 1 , waar je gewoon 1 vs 4 kon winnen als je maar goed was.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Gears 2 was P2P, Gears 3 heeft eigen servers. Er zal geen host advantage oid zijn.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nog steeds... in deel 2 kon je dat ook.... al was het moeilijk als je tegen een goed samenwerkend team speelde
    niet de game de schuld geven van jullie onbekwaamheid :p

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach deel 2 was veel minder skills , als jij in deel 1 beter was met de shotgun dan je tegenstander dan won je gewoon bijna altijd. In deel 2 is dit gewoon niet het geval, dan kan je nog iemand 2x in z'n rug schieten en dood eindigen.

15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    I agree. Veel te veel lucky kills in GoW2. Al ging het na wat updates een stuk aangenamer.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176

oneens.

17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    dat werd ook tijd!

al vind ik het hele multiplayer systeem van gears 1 nog altijd beter! gewoon kiezen welke match je joined en dus geen maps of gametypes die je niet wilt.
    Daarnaast vond ik de grauwe graphics uit deel 1 juist veel mooier dan deel 2.

En de hele feeling van gears 2 was ineens totaal anders dan deeltje 1. Alsof je gears 1 in slow-motion speelde. Ik heb gears 1 2 jaar lang non stop gespeeld. gears 2 had ik na 4 maanden verkocht.

En gears 2 meer teamplay is ook bulshit. Ik heb bijde games in clans gespeeld en gears 1 was veel tactischer dan 2. veel meer teamplay ook. Maar er was nog genoeg ruimte om in je eentje te beesten. Stopping power vond ik daarom de grootste faal in gears 2. Offensief spelen was meestal zelfmoord. Want de shotgun klopte ook voor geen meter.

Vandaar dat ik vrij weinig vertrouwen in gears 3 heb. ik ga hem wel kopen, maar veel spelen zal het wel niet worden denk ik.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Beargumenteer dat eens.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het vaak niet met je eens maar op dit punt wel. Gears 1 was qua MP gewoon de beste. De skill die daarin zat zag ik op dat moment bij geen enkele andere game. Het was hardcore met een hoofdletter H, prachtig, ook dat hele rollen en rennen. Het deed mij natuurlijk weer stiekem wat denken aan UT99.

Gears of War 2 heb ik online vooral gedaan voor de horde mode, in 't begin was 't onzin met de smokes en later tja, ik weet niet, had 't ook wel vaak dat ik lang op iemand schoot en dat hij dan naar mij kwam en mij zo neerschoot.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    uit ervaring; heb echt zovaak alleen een heel team gekilled in gears 2. vaak genoeg de leader en daarna nog het hele team. ik heb beide gears games helemaal dood gespeeld (allebeide games op 100% achievs zonder te boosten).

het probleem wat jullie bedoelen is dat de shotgun hardaim sterker is dan blindfire waardoor het moeilijker wordt om met je shotgun meerdere mensen te killen. maar je moet jezelf aanpassen hieraan en niet je gears 1 tactieken gebruiken. ook is de blindfire van gears 2 niet in het midden van je scherm, wellicht dat jullie daarom mis schoten? de hammerburst gebruikt ik zelf veel meer dan shotgun, veel betrouwbaarder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina