1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb ook vaak genoeg gehad dat ik iemand met aim in z'n rug schoot (zelfs meerdere keren) en die persoon niet dood ging. Bij Gears 1 was het gewoon zo dat als je iemand heerlijk raakte met de shotgun hij gewoon dood was. Bij GoW 2 ging die logica vaak niet helemaal op , soms wel in 1x en soms waren ze niet dood te krijgen. Misschien dat het nu gefixed is , maar na een half jaar heb ik Gears 2 niet meer aangeraakt (daarvoor veel gespeeld, dus heb het zeker een kans gegeven).

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik weet wat je bedoeld en de reden hiervoor was LAAAAAGGGGG. gears 2 was zo laggy in het begin.. nu gelukkig nauwelijks last van. en gelukkig gears 3 servers_O_

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja dat zal vast, maar ik heb het dus 6 maanden gespeeld en zelfs toen was het nog laggy.. Tja als het na een halfjaar nog steeds niet werkt dan geef ik de moed op.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat gevoel had ik dus ook met Gears 2 en ik vond 5 vs 5 beetje teveel van het goeie. Maar ik denk niet dat Gears 3 terug aat naar de 4 vs 4 gameplay.

O'ja ik ergerde me ook aan het feit dat je die kogel effecten had. (Met elk wapen dat Halo sniper effect, rook gebeuren)

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    wel naar de movementspeed van gears 1 :D

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gears 1 vs Gears 2

Waarom is Gears 1 beter?
    + betere gevechten/ in je eentje kon je van 3 andere winnen (met soms een beetje geluk en natuurlijk veel skill)
    + beter kleuren pallet, maps in gears 2 die uit gears 1 zijn gehaald zijn het gewoon niet meer. Vooral de Mansion, kom op zeg, dat hoort "semi horror" te zijn. Geen Zelda achtige tempel
    + paar maps in Gears 1 zijn gewoon toffer, ik denk aan Escalation, skill tot de macht 3, en clocktower (alhoewel die gelukkig in Gears 3 komt)
    + Gears 1 was eenvoudiger, imo een betere balans tussen de wapens
    + Shotgun, shotty skills, hmm, heerlijk hoe je als je al een tijd Gears deed met de shotgun wel even wat nieuwkomers kon ownen. En als je zelf werd geownd, dan wist je dat je timing van je rol of je schoten gewoon niet goed was.

Waarom is Gears 2 beter
    + Singleplayer campaign van Gears 2 vond ik toch wel wat toffer dan die van Gears 1, alhoewel ze bij elkaar in de buurt zitten natuurlijk
    + Horde, simpel, gewoon heel veel gespeeld, heerlijk
    + Bots, kan je tenminste niet klagen dat er lag is, ook veel tegen bots gespeeld
    + heel veel maps (ok via dlc maarja dan leg je maar wat geld op zij), heel tof, laatste map pack beviel mij ook erg goed
    + aantal maps in de sneeuw, tja ik ben iemand van de winter dus ik kon dat erg waarderen

Gears 3
    Ik hoop dat Gears 3 het beste uit 1 & 2 laat terug komen..

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk dat is wel een goed begin!

@metalsonic

Clocktower is idd erg vet _O_.

Al vond ik mansion ook erg vet maar de gears 2 remake was kut -_-''.

Gears 2 vond ik wel vet met de nieuwe wapens en exuctions. (op de meatshield na dan)

Eigenlijk moet ik de beta ook maar spelen als die uitkomt.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp de remake van Mansion ook niet zo goed, gameplay technisch was het wellicht hetzelfde. Qua sfeer was het gewoon verpest, Mansion was juist tof doordat 't altijd donker was, volgens mij ook regen/ onweer.. Erg leuk om dan maar snel de Mansion in te gaan... In Gears 2 is mansion, tja je denkt bijna van "huh zit ik nu in een ander spel?".

Clocktower was sowieso ook epic _O_, altijd zijn er wel een paar (waaronder ik) die snel voor de Boomshot gaan, je kon lekker sniperen, je had beneden nog een kampeer plekje bij de grenade.. Toffe map met interessante shoot outs.

9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat XBW geen beta weggeven ofzo om er een verslag over te schrijven? Zoiets als bij Reach toen?

10. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    gears 1 had briljante maps:
    Canals, Clocktower, Mansion, War Machine, Girdlock, Mausoleum en Fuel Depot waren stuk voor stuk perfecte maps! geen lazers of lawines, gewoon spelen!

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    We hebben daar nog geen bericht over. Het zou natuurlijk wel erg tof zijn om zoiets weer te doen!

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168

Clocktower was een heerlijk strategische map mits je met 3 andere speelde die je kent.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik haaaaatte mansion gears 2 ook. weet niet waarom, kut map in gears 2.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel hoor, sfeer klopte niet, de grafische stijl in dit level heeft het gewoon verpest.

Hup Link kom er maar in, kom maar in deze parodie map, de vogeltjes hoor je fluiten na 10 kills en er komen ook characters langs waar je mee kan praten.. Oh er zitten geen boomshot in, wel een boomerang:)

Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook die Canals remake, WTF!? Canals is echt een beest map in Gears 1, heel sfeervol met die kanalen onder de bruggen, maar in Gears 2 krijg je zo'n ijsprinsessen map. Seriously Epic, WTF?

16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    @ Metalsonic

Bij jouw klopt de sfeer nergens geloof ik.

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Bij de gears 1 mansion wel ;)

Maar eigenlijk waren al die remakes voor deel 2 gewoon minder goed als in deeltje 1.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    fuel depot, warmachine, gridlock, canals waren ook awesome in deel 2

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ach misschien komt het ook doordat ik gewoon een hekel heb aan deeltje 2 MP. Maar ik hoop gewoon zo dat de MP stukken beter is. En kijk daarom ook wel wat uit naar de beta.

En als dat tegenvalt moet ik gewoon maar gears 1 blijven spelen ;)

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Als die matchmaking maar wat vlotter verloopt ben ik al tevreden.!

haha

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina