Lolz. Er zit een Trials-achtige modus in en er zijn Bounties... ;-) Dodgeball - One life modus. Get a kill and an eliminated teammate returns to fight.
Hier ook niet... sterker ik kreeg net een bericht van ms met ik dacht de betacode... wat bleek is het een bericht om een dlc auto in forza te bemachtigen.... arrrgh
Een tip, vergeet niet je region op EU te zetten. Die van mij stond blijkbaar op West US met 150m/ps als gevolg.
Dat moet niet uitmaken want hij zal altijd de beste datacenter pakken. Maakt niet uit welke regio je hebt. West US zal wel de enige zijn die online is nu.
Precies. Ik zit zelf op EU en had net 29ms. Maar, de EU is niet online en ik kan ook niet connecten met de server.
Ik mag toch echt hopen dat deze game grafisch nog omhoog wordt geschroefd ala QB. Net ff Gears 3 lopen loeren en die game ziet r Goddelijk uit. Dit loopt wel smooth maar c'mon.
Veel te kleurrijk, rare nieuwe wapens en de maps zijn niet om aan te zien. Gears 3 meets judgment naar mijn idee. Gears UE vind ik stukken beter, zowel grafisch als balans. Speelt volgens mij wel makkelijk weg. Leuk voor instappers en SP. Voor MP blijf ik bij Gears UE.
Coaltion gaat niet naar de roots, maar mainstream. Niet erg, ben blij met gears EU, dat gaan ze niet evenaren voor mij. Ik laat deze links liggen. Grafisch ook niet stunning.
Ze gaan juist terug naar de roots. Judgement dat was pas mainstream. Dit is weer terug naar de GoW 3 tijdperk. En dat over die graphics blijft ook irritant imo. Reden dat veel devs geen echte beta meer doen helaas. Iedereen zeurt dat alleen maar over graphics die dan nog in pre alpha staat zijn.
Je hebt wel echt een pepernoot in je hoofd zitten als je een beta grafisch gaat afkeuren. Beter hadden ze het gameplay alpha demo genoemd, want inderdaad blijkbaar wordt een beta nu gezien als een promotie demo....
Yoshis wooly world is minder kleurrijk dan dit. De stijl van gesrs ue is imo perfect. Dit is mij te arcade achtig. Geluiden zijn naar mijn idee minder intens, te veel, overzicht is weg. Misschien wennen, maar lijkt meer op judgment dan op gears1. En ja een pepernoot in je hoofd, leer communiceren zonder dit soort opmerkingen, neem aan dat je geen klein kind bent.