Een echte gears of war fan had geen loze uitspraken gemaakt over een pre-alpha Probeer het nog een beetje te verpakken, maar het is getuigt niet van al te veel hersencellen als je een alpha beoordeelt op de graphics. Het valt juist te prijzen dat ze besluiten de game in deze staat al aan te bieden en zoveel mogelijk feedback te krijgen.
The Division was in de beta ook best wel kut qua graphics, maar een wereld van verschil imo met hoe ik het nu speel. En zelfs met oude opa World of Warcraft een paar betá's gespeeld. Nu ziet die game er al heel ouderwets uit, maar als je die beta's vergelijkt met het uiteindelijke eindproduct, dan weet je dat je niet op graphics moet bitchen.
Dan ben ik vast geen echte fan, dan niet. Kleuren zijn kleuren, geen gears stijl. Maakt niet uit maar komt niet in de buurt van gears 1. Een beta is pure marketing, win win situatie, goed voor de verkoop en de hype. Niks mis mee, maar ga niet zeuren om commentaar over graphics als je feedback wil. Of mag feedback op de graphcs niet?!
Die graphics kunnen me niet veel boeien. Stopping power, wall bounce cancel, meat shields en die movement wel.
Je hebt 2 opties in het menu Versus Pre order Naar mijm mening mag dit spel nog geen rotte banaan eten in de schaduw van gears 1. De beta van gears ue was vele malen beter. Maar dan komen we op een verschik van smaak. Dit kont echt niet in de buurt van gears 1, terwijl dit wel de intentie was.
Je punt is? Dat ze je aanmoedigen om de game te kopen? No shit. Maar dat maakt het niet de primaire functie van de bèta.
Oke, je wilt het dus versimpeld hebben. Neem aan dat jij ooit in het leven ook wel iets heb gemaakt of heb gedaan. Was dat gelijk zoals jij wilde? Heb jij daar geen feedbak op gevraagd? Als ik een broodje maak en aan jou vraag en bij het deeg vraag "is het plakkerig genoeg en ziet de kleur er een beetje goed uit?", zit ik niet te wachten op een antwoord als "De vorm is helemaal niks, want zelfs dit 5 jaar oude brood heeft een betere vorm." De beta is uitgebracht voor de gameplay. Dat jij een mening over de kleurtjes, gameplay, sfeer en desnoods het neushaar van de vijanden heeft> prima. Behandel het alleen niet als eindproduct, want dat is het gewoon niet en dat is ook aangegeven.
Ze zeiden terug te gaan naar gears 1 stijl en gameplay. Dit is niet gebeurd. Niet erg, maar het is simpelweg niet gebeurd. Ik had dus iets ansers verwacht dan gears of war 3 judgment edition. Verder zullen zat mensen zich vermaken.
Aah je bent teleurgesteld met name op de stijl en grijpt dan maar andere dingen aan om het over te hebben. Helder.
Heeft echt niks weg van judgment deze game.. Mastat gewoon aan het zeiken. Ten eerste zijn het maar 3 maps en die ene is echt donker zat. De campaign is een en al horror. En de gameplay van 1 is echt verouderd hoor. Dat vind je niet terug in hedendaagse 3rd person games
Over terug naar de roots qua stijl ging het meer over de SP. En dat ze weer iets terug wilde gaan naar het horror aspect. Daarnaast om een MP te hebben die zoals GOW 1 gameplay is is een beetje vreemd als je UE hebt natuurlijk.
De Fuck, eerste gears mp na years en shiiiitttttt. Even wennen qua controls.... Ik zat maar linker analog te klikken en vroeg me. Af waarom ik niet kom rennen..... Totdat ik ineens herinnerde. A INGEDRUKT HOUDEN B*TCH. ROADIE RUN. ;-) Ps. Destiny heeft mij verwend qua shooter gedrag.
Speelt lekker. Gaat allemaal wat sneller. Bij de 3 beta mappen zit zeker geen legendary map. Geen nieuwe Gridlock, Canals, Clocktower, Blood drive etc
Als de campaign donker genoeg is, wat ik ook al meerdere keren gezien heb, dan hoor je mij er niet over. Over de MP maps zou het totaal niet erg zijn als er wat meer kleurrijke maps zijn ter afwisseling, anders speelt straks niemand de game meer een paar maanden na de release. Overigens vergeten mensen Act IV even uit Gears of War I. Destijds de meest kleurrijke missie uit de reeks en bovendien ook één van de meest intense. De studio die Gears 4 maakt mag dan misschien een andere zijn dan Epic, maar i.t.t. tot 343 met Halo, heeft deze studio wel invloeden van Epic overgenomen. Gezien de release van Halo 4 o.a. en de MCC collectie, die 343 zwaar verneukt heeft, ga ik er wel vanuit dat de studio van Gears 4 echt wel geleerd heeft van zijn voorganger en dit niet wil verknallen zoals 343 deed met Halo. In het kort: Niet geschoten is altijd mis, maar de Gears dev 4 laat al zien dat ze het met veel meer zorg, precisie en gevoel aanpakken. Het is niet zoals met 343 en bijv. Ubisoft dat schijn bedriegt denk ik.
Nounounou madd, had ik maar wat pepernoten in mn hoofd zitten, ik lus r wel een paar! Wedden dat de mp van de game in november grafisch exact hetzelfde eruit zal gaan zien? Wedden? Krat bier?