Ja. Net zoals dat iedereen stopte met Gears 1 na een paar maanden.... 't Is allemaal net iets te gladjes nu. Mis de rauwe sfeer van een Canals, Clocktower e.d. Maar waarschijnlijk zullen de vetste maps gewoon terugkeren. Hoop ik. Dan haal ik serieus de game niet. Maar ik heb hoop dat het er veel beter uit gaat zien nog. Characters hebben niet eens schaduwen op dit moment. Het speelde gister wel lekker op zich. Voelde heel erg snel aan, maar weet niet of dat echt zo is, of dat m'n hersens nog op het super trage The Division stonden ingesteld. Maps waren niet heel cool zoals iemand hierboven al aangaf dus daar moet ik nog even langs zien te kijken. Hopelijk vanavond wat tijd om weer even in te komen en kijken of het wallbouncen nog een beetje lukt. Geluid was ruk overigens (zowel de oempf van de wapens, als surround voetstappen/gunshots van tegenstanders e.d.). Boomshoot leek overpowered (heb 'm zelf niet in m'n handen gehad, maar heb er niemand een shot mee zien missen). Speelde verder wel erg soepel en servers waren dik in orde. Alle shotty kogels kwamen aan.
Onzin! From April 18th onwards, codes will be sent in waves and in the order at which you accessed Gears of War: Ultimate Edition.
Waarschijnlijk al vaker gevraagd, maar krijg je die code als pm opgestuurd op je ONE? Ik heb UE vanaf de release, alleen al lange tijd niet gespeeld (en zeker niet tussen maart en april).
Ik kreeg de code gisteren om 18:20 uur ofzo als PM in m'n inbox op Xbox Live. Stond gewoon 'redeem code' onder waarna de Beta in de wachtlijst bij Games & Apps verscheen. Heb Gears UE wel een keertje opgestart tussen maart en april.
Ik vind de maps dan wel weer prima op Dam na. En die nieuwe gamemode is ook leuk. Jammer dat de gameplay matig is
Dat over de maps is al een tijdje geleden aangekondigd. Bij de release zijn er (uit mijn hoofd gezegd) 10 maps, waaronder een Gridlock remake, de rest is nieuw. En DLC maps worden dan 'gratis'.
Dat het geen officiele lezing is wat betreft het gespeeld hebben tussen maart en april om de beta te bemachtigen... dat klopt. Echter als ik her en der lees, wie wel en wie niet wat ontvangen heeft, dan lijkt het erop of met name spelers die iig nog in de laatste fase de UE gespeeld hebben een code hebben gehad. Ik heb de game in feb voor het laatst gespeeld maar was al op releasedag begonnen (dacht 24 augustus ofzo?) En ik heb niets Oh en die forza 6 code van gisteren is ook een apart dingetje wat ik maar moeilijk los kan zien.
"We have an update for everyone. Microsoft Operations had an issue this morning with their code drop and unfortunately the codes will not be distributed in chronological order as originally messaged. We will be doing another code drop this evening to help address some of the issues. As noted before, codes will be going out in waves as we ramp up our servers through the beta. Starting tomorrow morning (pacific time), we will be sending out a higher volume of codes to help compensate for this change and due to server stability seen during Day 1 of our beta. This change and volume will carry on through Wednesday and Thursday morning (pacific time) which will cover off on everyone for early access. We apologize for the confusion during this process and we are looking forward to seeing everyone in-game during the beta."
Vanaf de 25e wordt het een open beta en kan iedereen de game testen. Dus als je geen code hebt komt er nog een kans.
Ja vanaf de 25ste een open beta ja... Dat is leuk maar ik was mede tot aanschaf van de UE overgegaan vanwege het exclusieve beta voordeel wat er had moeten wezen. Maar goed ik vermaak me vast nog wel met andere zaken maar het is jammer.
Hmm geluid is wel bagger, gfx zijn zwaar ondermaats, hoop echt dat dat prealpha build verhaal klopt. Speelt als Gears 3, ziet eruit als Gears 3. Mensen die Gears 3 niks vonden gaan heir niks aan vinden
Dat klinkt niet echt fijn ofzo, ik had toch meer op Gears 1 gehoopt met wat een fijner tempo. Ach, we merken het dit weekend wel.
Digital Foundry zegt ook dat er dingen gewoon missen nog qua graphics. Vooral lighting die niet echt aanstaat nog. "That said, there are certainly a number of issues that we're expecting to see improved by launch - texture pop-in is an issue, animation is often unrefined, maps appear blocky and many post-processing effects are almost completely absent. However, the main issue is lighting - or the curious lack thereof. There's a flatness to the look, suggesting that only a preliminary round of lighting has been implemented. Ambient occlusion appears to be absent, while Unreal Engine's pre-computed lighting system - Lightmass - isn't fully exploited. The scenes in general appear unfinished, which obviously they are. "
Jezus wat is er gebeurt met deze game? De movement is zo vaag en stroperig. Lijkt alsof je een vrachtwagen bestuurt zo zwaar. Nee dit gaat m voor mij niet worden. Zeer jammer dat er zoveel veranderd is na ue