Is dan mooi toch eigenlijk. GoW 4 is meer zoals 3 en als je GoW 1 leuker vind dat heb je UE. Best of both worlds. Ik bedoel als GoW 4 meer zoals GoW 1 was geweest dan is was UE gelijk minder relevant geweest.
Ik had liever een mix tussen de verschillende delen gezien. Dat is best of both worlds, dit is of, of. Ik wil en, en.
Terug naar de roots bedoelen ze denk ik de campaign. Want die is donker genoeg. Ze willen dat horror sfeertje gaan terugbrengen. Ik ben zelf echt benieuwd naar de campaign. Ik wordt wel extreem gek van al die wallbouncers online man, is dit normaal? Ze raken nog niet eens de muur en ze bouncen er al weer van weg. Zo erg was dit eerst toch niet?
Heb zelf niet gespeeld, maar in gow3 kon dit ook. Volgens mij gebruiken die mensen ook een andere controller settings. Weet nog wel dat ik vaak dezelfde Nederlander tegen kwam online in GoW3 die wall bounched als een gek.
Dat is toch stom? "Oh onze fans willen weer grauwe donkere shit. Laten we de campaign zo maken" ... iedereen blij... "maar online doen we wel gewoon Disney Land kleuren en veel zon, because fuck you that's why"
Ik vind het logisch. De singleplayer was tof omdat het mysterieus en een beetje eng was. Dat gaat nooit werken in een multiplayer mode.
Vond je Canals en Gridlock daadwerkelijk eng? Het verschil is duidelijk, maar ik vond het kleurenpalet in de singleplayer prima, in multiplayer voegt het weinig toe en werd het zelfs een beetje saai imo. Ik vond Gears 1 en vooral 2 ook helemaal niet zo mooi voor zijn tijd. Gears 3 was de enige die bovengemiddeld was.
Het moet vrij ver gaan wil ik een spel eng vinden. Maar het was wel rauw. Het enige wat kleur had was de scope op de Longshot en de Gnasher kogels die nog na fikte in de muur. Dat was gewoon grauwe shit die je niet echt had in andere games. Gridlock, Canals, Mansion, Clocktower, Fuel Depot... stuk voor stuk briljante maps. Mede dankzij de sfeer. Dam, Harbor en Foundation don't really cut it for me. Dit zou net zo goed een Call of Duty map kunnen zijn.
Je hebt wel een punt. Vanaf Gears 3 ging het al die kant op. Daarom vind ik waarschijnlijk ook Gears 1 en 2 het beste. Gears 2 MP was laggy, maar de maps waren nog steeds tof!
Veel te open voor een Call of Duty map. Ik ben ook niet erg onder de indruk van de maps in de bèta, vooral Harbor vind ik erg ongeïnspireerd. Gears 1 had duidelijk de beste maps en het zijn bijna één voor één klassiekers. Maar dat was vooral omdat er goed over nagedacht is en de potjes vaak dynamisch waren. De map design maakte de maps goed, niet de graphics. De maps in Gears 2 waren daarentegen relatief waardeloos, ondanks dat het er grotendeels hetzelfde uitzag.
Hoe meer ik van de multiplayer zie, hoe slechter ik het vind worden... Weg met die kleurrijke en veel te overbelichte maps!
Haha, check vanaf 17s! Chewie is that you?! http://xboxclips.com/Lethal AK47/da7a1e12-a4a3-45d4-beb2-dc1bd9962875
Die schijt granade tags moeten er ook echt uit. In Battlefront hoor je ze nog hard piepen en zit er een knipperlicht op zodat je er nog wat aan kan doen, in Gears is het toch wel de meest skill-loze bende die ik ooit ben tegen gekomen in games.