1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Gears of War 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Halo 5 ging van 720p van 1080p en veel extra effects. Uncharted MP beta van een paar maanden geleden was geeneens in de buurt van 60 fps. Meer 40 fps. Een beta later was het locked.
    MP van Gears is nog in Pre alpha staat. Pre alpha. Dus de basis vorm van speelbaarheid. Sounds zijn placeholder. De complete lighting staat nog niet aan zelfs. Verwachten mensen echt dat dit er minder uit gaat zien dat UE wat een remaster is en nog gemaakt is in Unreal Engine 3? Kom op.

UpInSmoke0611 en Maddmonkey vinden dit leuk.
  2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat komt omdat beta's bijna nooit beta's zijn. Ze zitten vaak slechts weken voor de release dus 'tijdelijke demo' zou een betere benaming zijn. Reken maar dat dit gezeik er voor zorgt dat we (als spelers) voortaan helemaal geen invloed meer hebben op een ontwikkelproces.

Verder is 4/10 zwaar overdreven naar mijn mening.

3. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vind de negatieve reacties wel logisch als het kleurenpalet voor Gears-begrippen naar Viva Pinata neigt, ook al is het slechts een pre-alpha. De trailer op de vorige pagina creëert ook een totaal verkeerde vibe.

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kleurenpalet is dan ook wat anders. Daarnaast laten we GoW 3 MP ook niet vergeten.

Laatst bewerkt: 23 apr 2016
  5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat heb ik eerder al tegen iemand anders ook gezegd. Prima dat je de vibe/sfeer/gameplay niets vind, maar dat heeft niks te maken met dat de game dan op ultra low settings staat door in pre-alpha state uitgebracht te zijn.

Ik begrijp echt niet wat daaraan niet te snappen valt.

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het gaat mij vooral om de vibe/sfeer inderdaad. Textures e.d. zal wel goedkomen.

@Hybrid: Heb alleen deel 1, 2 en UE gespeeld. Daartussenin ben ik geswitcht van 360 naar PS3. Maar ook GoW 3 vind ik dus te kleurrijk.

Hybrid vindt dit leuk.
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Escalation gamemode. Begint over 5 min.

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hebben jullie de Unreal Tournament pre-alpha gespeeld? Dat is pas pre-alpha. :+ De Gears of War 4 beta ziet er gewoon goed uit imo voor een beta, en het is nog heel wat maanden tot het spel uitkomt, dus dat zal wel goed komen.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mensen die dat wel verwachten beste Hybrid, zijn mensen die geen ervaring hebben met de gamingwereld en hoe dat werkt. :)

Het type mensen wat bij FIFA 2006 nog roept: Dat zijn goede graphics! :lol:

Gewoon negeren dus en lekker die game gaan spelen als je er zelf een goed gevoel bij hebt. :thumbs:

10. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ondanks dat de zon schijnt, straalt deze map nog steeds 'Gears' uit. Halo of CoD vindt zich niet plaats op bovenstaande, dat kun je van Dam echt niet zeggen. De kleur groen is ook niet echt verzadigd. Wat ik ook mis in de 3 huidige maps is dat ze opgebouwd zijn als een soort 'arena'. In GW1, 2 en 3 was alles een bestaande plek die later ongetoverd was tot oorloggebied, met hier en daar een extra zandzak als cover. In GW4 voelt alles aan als map, met looppaden en kisten op plekken puur omdat er Gears gespeeld gaat worden, niet omdat het een 'echte' plek was. Daardoor voelen ze snel saai aan heb ik het idee.

Ben nu ook level 20 en heb niet echt de drang om door te spelen.
    Oh, en nogmaals: ik hoop nog steeds dat het er in de final release veel mooier uit ziet. Maar ik snap niet waarom ze nu dan al met de lachwekkend lelijke multiplayer trailers e.d. gaan komen.... Wacht daar dan mee als het er op z'n minst acceptabel uit ziet...

UpInSmoke0611 en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Code voor de liefhebber:

WXW37-CMQV2-26H6M-CP9VH-72Q6Z

Sonny en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Bedankt, ik heb m gekaapt. ;-)

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kan de Beta nog niet vinden in de Store. Klopt dat?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog niet live.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Allright. :)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Open beta is nu live.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Roger!

Ik had gister Gears of Lag 2 ervaringen, de tering zeg! Ik werd constant teruggezet als ik wilde rennen en ging dood uit het niets! 8)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    hips of swarms

Deel Deze Pagina