Wat ik ook zo heb gemist in de remake van GoW1 is toch wel de movement hoor.. jemig van dit soort dingen droomde ik in UE:
Wat is eigenlijk jullie sensitivity? Altijd benieuw naar wat mensen gebruiken en waarom. ^_^' Zelf speel ik op het moment: 30-30-30-8-0-0, wil gewoon alles zo snel mogelijk kunnen zien is de reden en wallbounce heel veel dus dat maakt het nog wat sterker om met een hogere sensitivity te spelen.
Ik mag toch wel hopen dat ze binnenkort met een patch/update komen. Dat laggy menu en haperingen in de game begint echt vervelend te worden. Elke match gewoon. Het speelde echt zo lekker hiervoor. Ben je eerst aan een Bentley gewend en dan komen ze met een Dacia aanzetten!
@Hybrid ik ben om. Wil Gears 4 ook halen. Maar twijfel nog tussen digitaal of hardcopy. Ik wil de standaard editie het liefst voor de voordeligste prijs. Iemand een aanbeveling? Much appreciated Sent from my iPhone using Tapatalk
Nope, maar komt uit op 46,95 met die code. Dus scheelt niet veel. Het goedkoopste is Zavvi (42 nog wat met code "welkom"), maar duurt wat langer.
Ach is gewoon een premium controller. Voor een grote release. Denk als je hem alleen voor Gears haalt dat je niet het volledige eruit haalt. Maar ja genoeg andere games. Maar zoals ik zei. Overall kwaliteit wise is de controller ook heel sterk met veel customization.
Roady run/Execution e.d. knop(pen) onder de paddles vind ik zelf wel lekker spelen. Even wennen, maar nu zou ik niet zonder meer willen. Het grootste nadeel wat de elite heeft (naast de prijs) is eigenlijk dat de onderste set paddles te groot zijn. Ik heb zelf daarom ook een extra setje besteld paddles besteld en vier van de kleinere paddles in gebruik. Maar voor Gears alleen zou ik zeggen doe het niet. Voor Gears en andere spellen, tja, dat ding speelt wel erg lekker. Reden voor een Gears versie is makkelijk natuurlijk hype/marketing.
Als je veel andere fps speelt, gewoon halen. Overwatch, battlefield, destiny. Overal merk ik een enorm verschil. Ik zou echt niet meer terug kunnen.
Netjes van Wehkamp! Onlangs heb je bij ons Gears for War 4 gepre-ordered. Helaas zijn wij niet in staat geweest om je game op de releasedatum te bezorgen. Inmiddels hebben we goed nieuws. De games zijn gisteren in ons magazijn geleverd, zodat de bezorging vandaag kan plaatsvinden. We vinden het heel vervelend dat we de game niet op tijd hebben kunnen leveren en daarom krijg je 50% korting!