Oh wat hou ik toch van dit spel, beste Gears die is gereleased naar mijn mening tot nu toe! Wat heerlijke movement hier:
Oh, dan heb ik niks gezegd. Ik word altijd zo moe van die kill stealers en sommige hebben het ook gewoon niet door... Hey, een kill. Gvd! Help a bro out!
Speel je überhaupt Gears? En zo ja, in een team? Als je zelf down of dood gaat of er niet bij kunt is het prima als je een kill pakt (anders kans op revive), maar als je 'm "zomaar" pakt ben je een gewoon een flikker.
Beetje een ongeschreven regel in Gears idd dat je geen kill jat. Als een enemy down is en jij dat niet hebt gedaan echt.
Tja, tegenwoordig bestaan dat soort dingen niet echt meer T-baggen was iets van Halo, maar dat sijpelt ondertussen door naar zowat elk spel.
Tja, ik speel al Gears MP sinds day one van het eerste deel en de verhuftering werd ook steeds erger helaas. Het is gewoon not done. Maar goed, je moet ook met een vast team spelen dan gebeuren zulke dingen niet. Tenzij je duidelijk aangeeft van: Ja, pak die maar...
Naja de enige mode waar je mij een kill zou ziet stealen is escalation en dat is puur omdat ik dan gewoon speel om te winnen. (Niet dat ik anders niet doe maar speel alleen esc/exe)
Haha, kill stealer!!! Ik speelde altijd Execution in Gears 1 en 2 met een vast team en daar werd nooit een kill gejat. Als er dan een vreemde bij zat die een kill jatte, ging iedereen los. Haha. Dat zijn echt die modes waar je je downs gelijk aan je kills wil hebben en wil winnen.
Vanaf Gears 1 altijd al de regel gehad Elke kill pakken. Alleen van vrienden niet jatten, maar onbekenden kunnen echt m'n reet kussen.
Ik ken dat gevoel zeer goed! Achja m'n winrates van 0.85+ op competitive en 0.90+ op social zeggen toch wel dat ik weet hoe ik mijn inbreng doe richting het team ^^
Ook maar ff oppakken. Is maar 30eu. Pff ga weer geen leven krijgen zo, heb Doom, AC Syndicate, Halo 5 en straks Steep ook nog op de stapel liggen.. Ok en Pokemon Sun ook nog straks. HYPE
Volgens mij zit de easteregg in Checkout er weer zoals in Gears 3. Tenminste ik kon het brandalarm activeren. /Edit: Oh, LOL er komt een bokshandschoen uit!