Wat zit je nou heel de tijd te zeuren over de kleurrijke skins, het spel ziet er prachtig uit en de gameplay verandert er niet door hoor. Voor mij is dit sowieso het spel van het jaar, ze voeren continu verbeteringen uit door middel van updates. En dan krijgen we ook nog eens continu nieuwe maps, waarbij je bij ieder ander spel daar voor moet betalen krijg je ze hier gewoon gratis.
'Lekker potje knallen' is gewoon gears, ook voor mij, headshots doen plop en mannetjes klappen heerlijk uit elkaar, zeer bevredigend. Blijf me ook verbazen hoe mooi t eruit ziet, gameplay is top.
Speelt helemaal niemand deze game meer ofwat? Kan helemaal geen games vinden . Na 5 minuten krijg ik telkens een message: "Can't find any games".
Nope genoeg online. Misschien server issue? Weet niet wat je wil spelen? Check ook even in options van de game bij region of dat goed staat.
Heb TDM en Warzone geprobeerd. Nu bij Escalation wel binnen halve minuut een game, zal wel aan de game mode liggen dan.
Gears of War 4-update introduceert nieuwe maps In een update voor Gears of War 4 zijn twee maps aan de game toegevoegd. De eerste map, Forge Blitz, is een vernieuwde versie van de al bestaande Forge map. Volgens de ontwikkelaar is Forge Blitz "sneller, meer tactisch en intenser". De alternatieve ingangen naar de Control Room zijn verwijderd en de hoeveelheid lege ruimte is verminderd. De tweede nieuwe map is Canals, een klassieker uit de eerste Gears of War voor de Xbox 360. In deze versie ervan zijn de graphics geüpdatet en nog wat andere kleine veranderingen toegepast. Spelers met Season Pass kunnen de maps nu al spelen en krijgen twee keer zoveel ervaringspunten als normaal. Ook zijn er in augustus meer credits te winnen voor het eerste gewonnen potje van de dag. Normaal leverde dat 100 credits op, maar dat is verhoogd naar 500 credits. Later deze maand worden nog twee nieuwe events aan de game toegevoegd. Op 18 augustus komt er een nieuwe Horde-variant uit en op 25 augustus is de One Shot One Kill modus voor Canals beschikbaar.
Ondertussen aangekomen in act 4 maar gaat de game nog beter worden? Tot nu toe vind ik het niet zo veel aan tbh