1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of war] Achievements

Discussie in 'Algemeen' gestart door shonosuke, 19 nov 2006.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dan heb je bij assassination en execution nog 16 gechainsawd

Ik hoef alleen de hammer of dawn achievement nog (van alle wapen achievements).

Mja heb al 3300 kills in Warzone..:b:

2. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie je hoeveel kills je hebt gemaakt met die wapens ? ( chainsaq, bow, curb appeal etc..)

3. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jezelf opzoeken in de leadersboards, dan bij jezelf op A klikken en dan zie je wat details.. je ziet alleen niet hoeveel hammer of dawn, boomshot, torque bow, en sniper kills hebt gemaakt... mr je ziet wel iets van headshots, grenade sticks, kills/deaths en chainsaw kills, kweet niet wat er precies allemaal wel staat en niet

4. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    nou nee dat staat alemaal nog op 0 dus :)

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    weet iemand hoe ik het beste de achievement : can't touch me kan halen ??-

alvast bedankt

6. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement krijg je vanzelf wel op een gegeven moment. Ik wist niet eens dat hij bestond toen ik hem ineens kreeg.:+

Maar wat ik vandaag van een Nederlander hoorde, is een eigenlijk te trieste manier om hem te krijgen, maar het werkt wel... Speel Ranked Matches die maar 1 ronde duren. Als je dan wint, heb je er al 18) .

Succes:thumbs:

7. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie host er nou 1 ranked match die maar 1 ronde duurt. ( behalve jezelf )

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik had er net 1tje :9

9. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    whoe gister eindelijk RAAM verslagen op insane! sick! maare heb nu de act 5 on insane en de commando achievement :D

alle singleplayer achievements zijn zo ongeveer binnen denk ik :D

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Een game hosten die maar 1 ronde duurt doen ze meestal om de Host-achievement te krijgen.

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    heb alle maps gehost en gecompleted maar geen achievement =(

iemand tips ?

12. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik zie ze nooit tenminste.. Maar het is toch 10 keer een ronde winnen achterelkaar, zonder er 1 te verliezen?

@X-Junk, je moet 50 keer eenn ranked match hosten, dan krijg je een Achievement.

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  13. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wie weet er een manier om het makkelijkste de clusterluck achievement te krijgen....
    ik moet trouwens ook steeds nog 3 tags hebben iemand bij wie ik co-op kan joinen hier.....
    voeg me ff toe mijn gamertag is SNaKeTX

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Iemand had hier laatst de tip om act 3 te spelen. Als je die stranded moet volgen en je bij het stuk komt waar de planken instorten. Spring naar beneden en grenate-tag een van die ontploffende wretches. Als je het door hebt, dan krijg je er zo drie tegelijk. Jij sterft waarschijnlijk ook en dan doe je dat opnieuw, tien keer. Het checkpoint ligt er direct voor.

Ik heb het ook zo gedaan, dus degene die dit bedacht/gepost heeft, bedankt. :thumbs:

15. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt ik zal het is een keer gaan proberen..

16. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg de Around the World achievement maar niet... Ik heb op iedere map al meerdere keren gewonnen met ranked matches (Warzone). Wat doe ik verkeerd?

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Lol, ik dacht zo eerst precies hetzelfde. Je moet in elke gamemode winnen, dus een keer Warzone een x Assassination en een keer Execution dan heb je hem al.

18. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met: Can't Touch me ?

19. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat hoeft niet, ik heb net ook de around the world achievement gekregen (nog geen half uur geleden) terwijl ik in totaal[/] pas 2 matches assasination heb gedaan.

Ga ook na of je alle niet-gebruikelijke maps hebt, zoals mausoleum en rooftops.

Deze achievement betekent dat je 10 x een Ranked match gespeeld moet hebben, waarin jij de match wint, en de tegenstander geen een ronde wint.

De 10 matches hoeven niet achtereenvolgens te zijn. Als je op een hele makkelijke maar jammere manier de achievement wilt krijgen, moet je gewoon matches spelen die maar 1 ronde duren. Dan hoef je maar 10 matches te winnen.

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  20. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik iemand tijdens een online game "down" maak en vervolgens chainsaw hoe teld die dan mee? Als executie, chainsaw of allebei??

Deel Deze Pagina