Zo bedoel ik het niet. Je moet gewoon een keer eerste staan in execution 1x in warzone en 1x assassination maakt niet uit in welke map. En de Can't Touch me moet niet zo. Je moet 10 rondes achterelkaar winnen. Niet tien matches.
Je moet toch in iedere map een keer hebben gewonnen met iedere gametype? Jij bedoelt volgens mij de Mix It Up achievement.
heb net de curb stomp achievement gehaald ben nu hard op weg naar de headshot/revive/ achievements. ben even gaan kijken bij mijn stas heb nu 64 headshots en 54 revives dus het schiet lekker op. weer iemand miss waar je kan zien hoeveel kills je met een boomshot/longshot/pistol enz. al heb gehad ?
Bestaat die dan ? , ik ken alleen een achievement waarbij je 50 matches moet hosten, en dat je op iedere map hebt gespeelt.
Phoenix heeft het over de Around the World achievement, niet Mix it Up, zoals hij zelf al aangeeft, dus iedere map een keer winnen, ongeacht gamemode. Spoiler Mix It Up 20 Win a ranked match in every versus game type Around the World 30 Win a ranked match on every versus map Je moet 10 matches winnen, waarin de tegenpartij geen rondes wint. Spoiler Can't Touch Me 20 Win 10 ranked matches without losing a round Daar staat duidelijk 10 matches winnen, zonder 1 ronde te verliezen. De 10 matches hoeven niet achter elkaar te zijn.
Can't Touch me : Ze wint 10 matches zonder 1 ronde te verliezen bijv: 3-0 1-0 2-0 9-0.. etc. Mix it up: Speel Assination, excecution en warzone en win minimaal 1 potje op ieder. Around the world: Win minimaal 1 potje op iedere map ( winnen op rooftopt, gridlock, mansen enz.) Je moet de single player 3 keer uit spelen: Complete casual - 60 punten in totaal. Complete Hardcore - 120 punten in totaal. ( Ga geen harcore doen doe gelijk insane, dan heb je gelijk de hardcore-achievements. Complete Insane - 180 punten in totaal. ( hierbij behaal je ook de achievements; A dish best served cold 30 Broken fingers 30 My love for you is like a truck 30 ( bij elkaar weer 90 punten. Nu heb je de game 2 keer uitgespeeld en heb je in totaal 450 gamerpoints. Maar ik heb gezegd dat je hem 3 keer uit moet spelen. En dat doe je op CO-op. Com-curious - 10 points ( Je doet 1 chapter als Dom behalen ) Domination - 20 points ( je doet i.p.v 1, 10 chapters behalen ) I can't quit you dom - 30 points ( je behaalt geheel de game met Dom ) Wanneer je co-op doet kun je het best de COG-tags zoeken hiermee zijn ook weer punten mee te scoren: http://www.youtube.com/watch?v=Tu5vaT6hKLU < Hier zie je ze alle op een rijtje. For the fallen - 30 points ( je behaalt alle 30 Cog-tags ) Honor-Bound - 20 Points ( je behaalt 20 van de cog tags) Time to Remember - 10 points ( je behaalt 10 Cog tags) Dan heb je nog 2 achievement voor de Active reloads: Zen and the Art of the reloading - 10 points ( Maak 25 active reloads ) Zen and the art Part 2 - 20 points ( Maak 5 active reloads achter elkaar) Dan heb je er nog 2: Clusterluck - 20 points ( Kill 3 locust in 1 keer, dit doe je door middel van een Tag,kijk hier hoe het moet: http://www.youtube.com/watch?v=Y9N-c2eVmv8 Prison breakout: ze behaal je al als je 1 chapter hebt gedaan, niks boeiends dus.
ik heb met mn broertje de hele singleplayer als dom gespeelt. maar ik heb geen achievement ontvangen... telt het niet op splitscreen ofzo??