1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of war] Achievements

Discussie in 'Algemeen' gestart door shonosuke, 19 nov 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je krijgt die achievements grotendeels alleen maar als je Marcus bent, Dom heeft maar twee eigen achievements :)

2. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als Dom kan je ook de level achievements halen, gister nog Act 2 op Insane gehaald met Dom... + de Dom Achievements.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als dom zijn er drie achievements... sorry vergiste mij
    haal:1, 10 en alle co-op chapters met dom.
    Vandaar dat je er gisteren al 1 kreeg ;)

4. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar ook kreeg ik de Achievement van behaal Act 2 op Insane en Hardcore. doordat ik met Dom via Co-Op Act 2 op Insane behaald had.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    huh.....vaaaaaaaaag dat zou deze dan zijn:

edit: zie hem er idd tussen staan... je weet zeker dat je deze als Dom hebt gehaald? Want volgens mij houdt dat dan dus in dat je bij insane alle achievements haalt zowel als dom als marcus? Kan het me bijna niet voorstellen omdat Dom aparte achievements heeft.....

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  6. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt :)

7. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ergens gelezen te hebben als je CO-OP doet. En je begint met een leven met z'n 2en en je speelt hem ook helemaal samen uit dat degene met de meeste kills de achievement krijgt voor het uitspelen van die act. Reden hiervoor is dat iemand aan het einde van een act joined en hierdoor ook de achievement krijgt.

Is dit waar of niet waar?

8. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste,

Toen ik als Dom speelde met Act 2 op Insane, kregen beide spelers (ik en m'n medespeler) de achievements voor het behalen van die act.

9. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Ah doen ze netjes, kan je inderdaad een shitload aan achievements in 1x halen. De 3 van Dom en dan alle casual, hardcore en insane + bosses achievements....

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ehm sorry maar dat vind ik, integenstelling tot de topic starter lijkt me, juist logisch.Als je in het algemeen een spel op een moeilijkere stand weet uit te spelen kan je toch veronderstellen dat het gemakkelijker zeker ook zou lukken.

GoW is voor mij nog een voorbeeld apart, omdat het voor me alsnog een ongekende herspeelbaarheid heeft. Sommige chapters moet ik al zeker 4-5x uitgespeeld hebben alleen of co-op dus ik zou er niets mee inzitten het spel gemakkelijker over te doen. Maar on-topic bij spellen met een minder leuke single player, dat is natuurlijk persoonlijk maar ik noem bv PDZ, zou ik echt niet nog eens opnieuw willen beginnen om de easy achievs te halen als ik het spel zojuist op perfect had verslagen.

In het algemeen vind ik de te behalen achievements zelfs erg goed gekozen. Hoe moeilijk je het spel ook doorspeelt je krijgt telkens wel een achiev, en toch zijn er nog genoeg voor multiplayer te behalen.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ St33lo: dan zou het dus handiger zijn als je co-op juist alleen als Dom doet..........

12. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad!

13. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het laaste deel van act 3 dus op hardcore gespeeld krijg ik de casual achievement hoe komt dat? Komt dat miss doordat ik veel stukken van act 3 op casual heb gespeeld want dat heb ik gedaan.

14. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een Act bestaat uit meerdere Chapters... laten we een simpel voorbeeld nemen.

Act 3:
    Chapter 1
    Chapter 2
    Chapter 3

Je haalt Chapter 1 & 2 op Casual niveau, en je doet Chapter 3 op Hardcore, dit betekend dat je Chapter 3 van Act 3 op Hardcore en automatish Casual gehaald heb. maar aangezien Chapter 1 & 2 niet op hardcore behaald zijn, krijg je nog geen Achievement van Hardcore Act 3.... Hier zou je eerst Chapter 1 & 2 voor ook op Hardcore moeten behalen!

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar Load Previous Chapter gaat en dan Act 3 kiest zie je alle Chapters.

Als je een wit rodnje met 1 stip ziet dan heb je die met casual uitgespeelt en is het een rondje met 2 stippen heb je het op Hardcore uit gespeelt. Je moet er dus voor zorgen dat alle rondjes twee stippen krijgt.

Bij Insane is het een geel rondje met vleugeltjes en 3 stipjes.

Is niet waar.

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  16. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit ik zie het al er was me iemand snel voor!

Maar bij loadchapter zie ik ook brons, zilver en goud staan wat hou dat in?

17. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als ik dat doe krijg ik ng die achevement van hardcore?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er meer mensen met ervaringen rondom co-op insane met dom en dan wel alle achievements halen?

19. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Als je alle rondjes met 1 stip op nieuw doet in Hardcore (dit doe je door op de chapter te klikken en en dan Hardcore kiezen) dan haal je de act op Hardcore.

20. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Lees eens beter ;) daar doel ik ook op. Hoe kan je met Marcus de Dom achievements halen? niet, ik doelde dus dat je met Dom speel en met hem alles kan unlocken door het spel 1x te spelen!

Deel Deze Pagina