Je krijgt die achievements niet omdat je Player Match speelt. Je zult die achievements alleen ontvangen als je ranked speelt.
Niet zo moeilijk doen...als je na dat 1e stuk in die gevangenis met je "hele" team samen speelt kom je in een grote courtyard terecht, daar komen die gasten uit zo'n gat, 3 tegelijk. Als je dit gewoon op casual doet kun je de achievement binnen 5 minuten hebben. Let er wel op dat je sterft nadat je het gat gedicht heb, je kun dus niet gewoon je checkpoint reloaden...aangezien de game dat niet telt.
WEL. Je kan het ook in Act 3 - Chapter 2. En dan bij die vent die naar beneden valt bij die planken. Val zelf ook naar bedenden, gooi een granaat. Er ontploft 1 zo'n beest en die beesten er omheen ontploffen ook. Geen granaten meer? Load Checkpoint.
dus als ik het goed begrijp.. ga ik in level 1 gewoon, casual, dan die training, en waar die gasten die deur opensnijden gooi ik een granaat, 3 in 1 keer dood, dan telt die 1tje, dan reload last checkpoint, en dat 10 keer doen... dan heb je m?
de achievements om de acts te halen op diverse moeilijkheidsgraden; kun je die zowel alleen als in co-op behalen of niet?
Reloaden werkt volgens mij niet, je moet echt doodgaan, en dan wordt je automatisch weer teruggeplaatst naar je laatste checkpoint.
Vraagje: Als je co-op speelt en je vind een COG-tag die je allebei nog niet hebt, krijg je deze dan ook allebei want maar 1 van de 2 kan hem oppakken.
ja, je krijgt de COG dan allebei, behalve als 1 van de 2 'm al heeft. Dan kan alleen degene die 'm nog niet heeft de COG zien.