Gears of War ARG Viral Campaign?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 28 jul 2006.

1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het wordt maar interessanter en interessanter. Ze zijn al erg ver nu en hoewel ik dacht dat het niks met de stammen had te maken, blijkt dat nu wel het geval te zijn. Stammen? Ja, stammen. Lees het onderstaande maar eens:

Ik hecht meer waarde aan deze theorie dan aan de vorige over de klinkers.

Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm ik ga zo naar huis .. erg leuk .. krijg weer he ilovebees gevoel ... het betekend wel dat er ook een website moet bestaan voor de nieuwere missies ... ik verwacht dat het niet alleen op xbox live gaat afspelen

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Me too.

Overigens weet ik nu zeker [voor mezelf ben ik er in ieder geval van overtuigd] dat het met de bijbel te maken heeft. Die laatste theorie die ik postte zal wel waar zijn. Zo zijn locusts letterlijk sprinkhanen. Ik weet niet héél veel van de bijbel, maar ik weet wel dat in een erg bekend Bijbels verhaal een groep mensen Egypte binnen trok en de leider een storm aan sprinkhanen voorspelde. Weet niet meer zeker wie het was, though.

Zo zijn er nog een aantal kleine hints. Vraag is nu echter, wat zijn 'the three that belong'?

Zijn er hier trouwens geen streng gelovigen op dit forum? :9 O-)

4. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik ben niet echt gelovig maar ken het verhaal wel. mozus wilde met zijn volk juist wegtrekken uit het land, weg van de onderdrukkers. toen de farao dit niet toe liet werden hem een serie plagen beloofd die door zou gaan totdat de farao wel bereidt was om "zijn" slaven te laten gaan. een van deze plagen was dus die van de sprinkhanen. de laatste en beslissende plaag was dat in elk huis waar geen lamsbloed op de deur gesmeerd was, de oudste zoon zou sterven. inclusief de oudste zoon van de farao dus.

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    @ otter: Misschien dat we in de toekomst er nog iets van tegenkomen. :) Zal het zeker onthouden.

Nieuwe code!!

En een eventuele theorie:
    Link naar de lyrics van het nummer

Ben ik hier overigens de enige die zich in de codes graaft? :'-(

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope ik ook ... maar ik begin pas laat op gang te komen .. heb ook nog een leven naast de Xbox 360 ;)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Goede theorie in deze thread: http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=530573

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm, als dat waar is zal het geen ARG worden maar zal het denk ik met die grote aankondiging te maken hebben. Jammer, maar wel op een leuke manier gedaan. Het klinkt allemaal in ieder geval vrij logisch, maar ik hoop op meer. Zoals je al zei een site ofzo. :)

Héé...wat suggereer je hier? :eek: Ik heb echt wel een leven hoor. :): :9

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Definitieve datum is 12 november hoogstwaarschijnlijk. Gewoon de releasedate dus. Jammer dat het geen échte ARG is, maar toch leuk dat het op zo'n manier bekend wordt gemaakt.

10. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    nog 3 maanden dus :'-(

11. Shizzel

Shizzel Guest

Duurt nog best lang ja, maar liever een perfecte (oke oke, je begrijpt wat ik bedoel) game, dan een gerushde.

Hoop wel dat die E3-demo als officiele demo word gereleased, hopelijk nog binnen 3 weken (heb na 3 weken nog 1 week vakantie :D ).

Mijn 360 haal ik in mijn vakantie in Bergen mogelijk op, van iemand van dit forum zelfs :D. Moet nog wel ff bieden enzo :p.

Deel Deze Pagina