Heb nog geen poging gedaan om dat raampje te schieten...Maar nu is het vakantie...dus alle tijd...he, Shinobi of the Wind? xD ik: Shinobi of the Wind, who is practically living next door, shall I aid you in the battle against 'RAAM'? Shinobi of the Wind: Yes, but first we must... ik: ...master our ultimate coop-move: 'defeat-raam-no-jutsu'! Shinobi of the Wind: ...correct. (ja sorry ik verveel me zal niet weer zo melig doen... )
Laatst ging ik met een kameraad van mij proberen RAAM te verslaan op insane. Dit ging ik echt fantastisch.. ik denk dat hij ongeveer 6 stappen heeft kunnen zetten.. We deden het als volgt; Mn kameraad had de torque bow (6 kogels) en ik de sniper (21 kogels) + grenades (4 ofzo). We bleven gewoon achter het eerste blok zitten. Ik schoot zo vaak mogelijk achter elkaar met mijn sniper op RAAM zn kop (met perfect active reloads), tussendoor werd er steeds met de bow op zn kop geschoten, en af en toe gooide ik er wat granaatjes tussendoor, het was echt binnen een minuutje gepiept! Succes allen! :b:
je moet Co-op doen.. 1 iemand de sniper en een lancer De ander met een kruisboog en ook een lancer En allebei 4 granaten
ik ging gewoon met kameraad schiete voor je leve en toen hij bij dat blok was naar andere kant en k ging toen telkes op hem schieten met die toirka ofzoiets me maatje ging dood door die vogels maar k bleef maar schiete en toen viel hij dood neer
Als je partner wordt vermoord door de Kryll stopt het spel en moet je weer vanaf je vorige checkpoint spelen Dus hoe bedoel je dat, was hij alleen down?