1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War - BOSS: GENERAL RAAM

Discussie in 'Algemeen' gestart door hemmen, 6 feb 2007.

1. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet is het gewoon een naam maar wel even on-topic blijven jongens.

2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    kijk in het boekje

3. Cr1mson Bl0od

Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog geen poging gedaan om dat raampje te schieten...Maar nu is het vakantie...dus alle tijd...he, Shinobi of the Wind? xD

ik: Shinobi of the Wind, who is practically living next door, shall I aid you in the battle against 'RAAM'?
    Shinobi of the Wind: Yes, but first we must...
    ik: ...master our ultimate coop-move: 'defeat-raam-no-jutsu'! 8)
    Shinobi of the Wind: ...correct.:thumbs:

(ja sorry ik verveel me zal niet weer zo melig doen...:) )

Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  4. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst ging ik met een kameraad van mij proberen RAAM te verslaan op insane.

Dit ging ik echt fantastisch.. ik denk dat hij ongeveer 6 stappen heeft kunnen zetten..

We deden het als volgt;

Mn kameraad had de torque bow (6 kogels) en ik de sniper (21 kogels) + grenades (4 ofzo).

We bleven gewoon achter het eerste blok zitten. Ik schoot zo vaak mogelijk achter elkaar met mijn sniper op RAAM zn kop (met perfect active reloads), tussendoor werd er steeds met de bow op zn kop geschoten, en af en toe gooide ik er wat granaatjes tussendoor,

het was echt binnen een minuutje gepiept! :thumbs:

Succes allen! :b:

5. Tommy NL

Tommy NL Hoi.

Leuk Bevonden:
    0
    je moet Co-op doen..
    1 iemand de sniper en een lancer
    De ander met een kruisboog en ook een lancer
    En allebei 4 granaten

6. Cr1mson Bl0od

Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

Leuk Bevonden:
    0
    Mission succes! We beat him to shit! (op casual, dus nu verder naar hardcore:9 )

7. Speedy Erik

Speedy Erik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ging gewoon met kameraad schiete voor je leve en toen hij bij dat blok was naar andere kant en k ging toen telkes op hem schieten met die toirka ofzoiets:D
    me maatje ging dood door die vogels maar k bleef maar schiete en toen viel hij dood neer:cool:

8. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Als je partner wordt vermoord door de Kryll stopt het spel en moet je weer vanaf je vorige checkpoint spelen :) Dus hoe bedoel je dat, was hij alleen down?

Deel Deze Pagina