ben nu zelf in act3 op insane, morgen met een maat verder , maar ik heb 2 keer op hardcore die raam vermoord... ik he niet de andere waar ik mee coop dee en hij kreeg 2 keer die achievement (1keer coop bij mij thuis en 1 keer met coop op live) hoe de **** zit dat? want toen we coop op live deden was hij "down" en ik molde die raam maar hij kreeg de achievement...
Hier had ik ook problemen mee toen ik co-op speelde met een maat van me. Degene die General RAAM killde was ik, maar mijn maat kreeg de achievement. Even later besloot ik het nog eens te proberen, maar nu moest mijn maat de General neerschieten. En ja hoor, ik kreeg de achievement.
Voeg mij maar toe als jullie willen co-op-en. Dat vind ik leuker dan alleen die hele singleplayer doen . /edit: krijg je dan allebei achievements als je die nog niet hebt?
Als ik je 's avonds online zie kunnen we wel een potje hardcore spelen Wordt denk ik morgen. En je krijgt samen achievements voor het uitspelen van de Acts, met Dom krijg je er nog een paar voor co-op. Alleen de baas-achievements weet ik niet.
"32. I Can't Quit You Dom Complete all acts in co-op as Dominic Santiago on any difficulty." Moet ik dan echt alle chapters met Dom co-op doen? Ten eerste hoe zie ik dat? Of kan ik ook gewoon de laatste chapters van elke act doen?
De single player is echt vet! Heb net die terror spin (corpser) verslagen op hardcore. Tot nu toe alles nog alleen gespeeld, heb wel zin om te co-oppen (voeg me maar toe). Ben alleen wel benieuwd wat er dan met de achievements gebeurd?
Ik heb nog wat hulp nodig voor Act 3 (en verder!) op Insane. Ik liep daar vast bij de "achtbaan". En ik hoop dat er mensen zijn die het leuk vinden me hiermee verder te helpen en/of met me achievements ermee te behalen, etc! Gamertag staat uiteraard nog steeds hier links naast het berichtje!
Wie wil er met mij het einde van Act 5 spelen? Ik heb het spel al uitgespeeld, maar heb toen 't filmpje overgeslagen. Ging per ongeluk, en nu lukt 't me niet meer de Act uit te spelen. Vandaar de hulp gevraagd!
ik heb morgen middag wel tijd, ben dan vroeg uit, 's avonds wordt wat moeilijker. ik voeg je wel toe en dan kijk ik wel of je online bent.
elke moet je dan doen maar voor de mensen die het nog niet weten en geen live hebben je kan wel bij versus local splitscreen tegen elkaar vind het wel grappig en leer ik de levels ook kennen.
ja maar het hele tactiek gaat dan verloren omdat je precies kan zien waar de ander staat en met welke wapens.
Gister met een engelse kerel lopen co-oppen Waren bij dat leven in Act1 met die berserker, hele tijd lopen dollen, dik lachen