Ok, bedankt Nu lukt het wel. Dus mensen, als ene bigorc je friend wil zijn, ben ik dat Ik krijg zo rond sinterklaas GoW plus Gold dus ik moet nog even wachtten, maarja.
voeg me ook maar toe ik zit er elke dag op , veel , heeel veel krijg morgen de game.. kon hem ook al vandaag gaan halen maar is er niet van gekomen Gamertag : KoreLe
Lekker is dat, nu moet ik toekijken hoe al die mensen die nu in mijn friendslist zitten GoW zitten te spelen|:En dan ook echt iedereen! Nouja, geduld is een schone zaak
zet mij er ook maar bij heb hem nou een dag en al flink wat SP geoefend maar voor ik online ga spelen graag nog wat meer oefening tegen jullie
Ik ben om 12 uur uit, half 1 thuis.. en 1 uur op L!ve, als ik nog niet in je lijst sta mag je wel een invite sturen. Ik heb erg zin om te beginnen in de multiplayer, want ik heb gister wel even gespeeld.. en ik vondt het erg vet. :b: Nog meer mensen vanmidag? Vanavond kom ik ook iig. :b:
Ik heb al wat vrienden gemaakt online, nou.... Nee tog nie XD, ik zat in een team, en tja ik was de slechtste maar wat wil je als je de game net een dag speelt? alleen 1 iemand vond mij goed omdat ik hem steeds revivde , naja iemand die zin heeft om een potje tedoen vanavond na 9en moet mij maar toevoegen (Flying Frie)
hoeveel mensen passen er in de friendslist ? anders gooi ik er gewoon een zooi uit en invite het hele forum
me gamer tag is evilredbull voeg me toe heb zins gistren 3 ofmeer uurtjes gespelt en ik kan je zeggen damn dit is wel een vette hype shooter meer is niet. topie genoeg voor een paar uutje knallllen en zaagen
en voor de mensen die niet gold hebben heb nog 48 uur voorje dus geef het weg en wel voor de gene die niet gold hebben dus check you later en waar blijft iedereen volgens mee heeft iedereen zijn plek gevonden hoor niet erg kom je vast wel tegen whahahahah the helft valt zker af wtf kom op mensen ik weet dat the helft gewoon nu aan het spellen is dus kom achter gow vandaan en check je in voor the day