1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Meestal ben ik juist sneller dan de reviews. Bij Fable heb ik echt tijd zitten rekken om het niet te snel uit te spelen. Een SP korter dan 10 uur is zonde, maarja, het is gebruikelijk tegenwoordig.

2. JeePee

JeePee Guest

PGR3 is uit te spelen in een uurtje of 4, misschien nog wel korter.

3. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk, uitspelen is ook alle achievements he!

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Maar dat maakt een spel misschien niet minder Slecht...
    Hoewel je er natuurlijk wel even mee bezig moet zijn, voordat je het daadwerkelijk hebt uitgespeeld!!

En anders heb je natuurlijk nog Xbox Live:)

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Singleplayer trekt me wel, maar ik koop dit spel voornamelijk voor de multiplayer. Misschien is 10 uur wat kort, maar mijn ervaring is dat ik altijd langer over spellen doe dan de gamejourno's. Ik heb sowieso al het idee dat alle spellen tegenwoordig korter zijn. Zal wel te maken hebben met het feit dat het grafische aspect al veel tijd in beslag neemt. Zie je bijv. al bij de EA Sports spellen waar ze de helft van de modes eruit slopen

6. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    En gelijk heb je Supremacy , het word tegenwoordig te fel op het grafisch gelegd... Ik bedoel het is echt wel bruut om met bijna foto-realistische graphics te spelen , maar de game mag toch wel waar voor zijn geld zijn ivm speeluren imo. Ik heb deze alleszinds al gepre-ordered same n met de XBL vision cam

7. DrOetkerNL

DrOetkerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat los van de graphics, geeft ze een goede reden om een tweede deel uit te brengen (wat ook te verwachten is).

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jupss...
    Daar kunnen we wel vanuit gaan :) !
    Maar het is inderdaad toch ook wel belangrijk om een SP te hebben, waar je toch wel een tijdje zoet mee bent.

Anders krijg je ook zo het gevoel dat het die 60 euries niet waard was. Helemaal als je geen MP kan spelen over Xbox Live.

Maar laten we geen overhaaste conclusies trekken! :)

9. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik lijp, ze moeten geen achievements doen bij live!
    Solo spelers zoals ik kunne bij sommige games niet alle achievements hale das kut

10. Dioxic

Dioxic Guest

waarom verbind je dan gewoon niet met live

11. dark-prince

dark-prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind ook dat een game beter veel uur gameplay heeft dan dat ze het wat mooier maken.
    dat was/IS het masterlijke van KOTOR, echt niet de mooiste game ooit gemaakt, maar playability en duur van die game echt geweldig, en waar voor je geld.

12. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

_O_

En andere outfit? Is niet dezelfde als degene die we altijd zagen toch?

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem nog steeds vet hoor!

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Gamespot heeft het spel zelf nog niet gespeeld, de makers van het spel zeggen dat het spel zon 10uur kort is...

15. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10 uur maar, omg :'-( , dat zou wel een enorme tegenvaller zijn. De mp word waarschijnlijk ook wel erg vet, maar ik had ook gerekent op een lange sp campaign, zeker met co-op erin.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    10 uur voor SP vind ik ook erg kort. Maar mp gaat veel goed maken lijkt me :)

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Speelduur valt me idd ook erg tegen, ik koop het spel zelf vooral voor de singeplayer (multiplayer geef ik niet veel om)

18. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 10 uur wel acceptabel. Het is alleen de vraag of de game verslavend genoeg is. Als de game net zo verslavend is als een game als Halo, dan is de SP misschien wel aan de korte kant, maar dan blijf je hem toch een hele tijd spelen. En als de CO-OP goed is uitgewerkt dan lijkt het me niet dat ik deze game na die 10 uur alleen nog maar in MP speel :)

19. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    en je moet onthouden dat er vaak minstens 2 wegen zijn om door het level te komen.
    epic heeft gezegd dat er in elk level een splitsing zal komen, waar je kan kiezen om samen weg 1 of weg 2 te nemen, of je splitst en neemt zelf weg 1 en dominic weg 2, of andersom.
    zo heb je al snel 4 andere manieren om door een level te komen. weliswaar heel simpel en niet heel erg verschrikkelijk anders, maar toch anders.
    uiteraard is dit al heel lang terug geweest en kan het zijn verandert, maar de E3 demo van dit jaar doet vermoeden dat het er wel in zit.

en zoals Hans hierboven zegt, als de SP net zo leuk is als halo dan komt het wel goed. die SP was ook niet overweldigend lang, maar ik speel het nog steeds regelmatig.

20. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de halo sp was ook niet echt lang maar de mp maakten alles goed vooral bij halo 2 toen die op live kwam

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina