1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Maar GoW is veel meer dan gewoon een shooter, het is ook gewoon tactisch lopen enzo, niet gewoon knallen. Lees ook maar de PU. bijvoorbeeld daar hor je hoe het spelverloop is. Daarom denk ik dat je ook niet zomaar even snel een leveltje doorrent. Wel denk ik dat je de SP snel uit zult hebben, omdat je gewoon door wilt spelen, omdat het zo mega goed is. Maar het is niet zo'n spel zoals halo1 waar je nu nog steeds ff snel tussendoor een leveltje door knalt.

2. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja idd, dat is wel waar. Als de sp dezelfde replay waarde heeft als halo 1, maakt het geen reet uit of hij 8 of 200 uur is, je blijft het toch spelen. Dat is gewoon zo goed aan sommige shooters, ff controller oppakken en heerlijk wat monsters neer maaien.

3. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    *insert Twilightzone-muziekje here* ;)

4. Dioxic

Dioxic Guest

sjeeee zelfs met cam screens ziet het er zo vet uit

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mooie reply hierboven over het sp gedeelte! :thumbs:

Maar hoe ik die nick van jou uitspreek snap ik nog steeds niet 8)

6. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al iets gelezen op IGN, dus dat is kennelijk al te communiceren.

Het re-load systeem is echt heel gaaf.

Als je niks doet en domweg je gun leegknalt, dan reload je automatisch zodra je leeg gaat. Dat duurt een 2- of 3 tal seconden, waarin je dus kwetsbaar bent. Let wel, deze game draait om schieten vanuit cover en continu op zoek gaan naar nieuwe cover mogelijkheden. Een tegenstander die reloadt is dus een bruikbaar moment.

Je kunt echter ook handmatig reloaden door op de rechterbumper knop te drukken. Doe je dit als een klik, dan gebeurt er hetzelfde als bij de automatische reload, je bent 2 of 3 seconden aan het reloaden en je hebt weer een volle gun. Uiteraard verstandig om te doen als je weet dat je even die tijd hebt en daarmee voorkomen dat je tijdens een vuurgevecht leeg gaat.

Echter je kunt ook een trucje leren. Als je op de rechterbumper drukt en je houdt hem wat langer ingedrukt, dan gaat rechtsboven in beeld een timerbalkje lopen, net zoals de riskshot bij Top Spin. Laat je op het juiste moment los, dan heb je een instant reload, ofwel direct een volle gun. Laat je echter niet op het juiste moment los, dan jamt je gun en ben je juist langer aan het reloaden aangezien je de gejamde munitie uit je gun moet slopen (coole animatie trouwens).

In MP heeft dit dus aardig wat consequenties. Ofwel heb je een tegenstander die moet gaan reloaden, jij loopt op hem af en hij begint acuut weer te knallen. Ofwel je ziet dat hij aan het prutsen begint met zijn gun en je weet dat hij voorlopig uitgeschakeld is, aangezien zijn gun is gejamd.

Hoewel ik deze nuance nog niet in de praktijk gebracht heb zien worden, weet ik zeker dat dit voor fantastisch nieuwe gameplay momenten gaat zorgen. Het duurt even voordat je alle nuances van GoW onder de knie hebt en de 2 uur die ik er aan besteed heb bestond uit hand doeken op mijn rug leggen tegen de zweetplekken en niet uit rationeel nadenken hoe ik mijn tegenstanders het beste om zeep kon helpen. In het begin gaat iedereen denk ik als kippen zonder kop rondrennen schietend op alles wat beweegt, voordat er teamplay in het spel komt en mensen 2 aan 2 de map leegmoorden. (Twee aan twee kun je namelijk heel mooi die reload momenten overleven)

PS Pin me niet vast op de exacte tijden die reloaden kost. Als je moet reloaden terwijl er een Locust op je afrent, dan lijkt alles een eeuwigheid

Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    @MrX, is er al iets bekend over de pre-order actie van Gears of War vanuit Microsoft?
    Tenminste, je gaf een tijdje terug aan dat er zo'n actie zou komen. :)

8. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hehehe, het pre-order systeem benadrukt de hype weer van dit spel. Hoe meer hype, hoe beter, toch?

Wat ik er over kwijt wil/mag is dat het binnenkort begint en dat het een limited pre-order mogelijkheid is. Ben je te laat, dan ben je te laat. Op is op, weg is weg.

Onze insteek is dat mensen hun best moeten doen om hem te pre-orderen, net als destijds met de 360, genoeg zullen het er niet zijn. Alleen nu doen we het expres (neener, neener, neener) en destijds hadden we domweg de vraag onderschat. En net als met de 360 zul je buiten de pre-order nog wel aan "deze versie" van GoW kunnen komen, maar veel kans maak je niet.

:x O-) :9

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe die ga ik dan ook maar kopen :) ...

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ok, vriendelijk bedankt voor de info :b:

*Houd 24/7 de winkels in de gaten :9 ;)

11. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms is mijn baan toch wel erg afzien hoor, daar heb jullie "ignorant lot" helemaal geen weet van. Ik heb nu 2 uur GoW gespeeld en moet nu bijna 2 maanden wachten totdat ik de retail versie kan gaan spelen. Weet je wel hoe lang dat is als je eenmaal gespeeld hebt?? Dit is echt zo'n spel die je doet afvragen waarom je die oudere games ook al weer mooi/leuk vond.

Jullie hebben echt geen idee van de hardhsip in this job. Terrible!!

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ruilen? :b:

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel wat je zegt... nu word het nog moeilijker voor mij om te wachten :emo: ! MAar het kan dus in elk geval niet overhyped worden aangezien jij het HEEL erg leuk vond dus om het te spele zo te lezen.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, leef met je mee. :b:
    Dit is trouwens een uitspraak die je van de meeste mensen hoort die GoW hebben gespeeld en dat betekend veel goeds.

15. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net besteld bij bol.com moet nu aleen nog een eeuw wachten.

16. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En door dit te typen wou je ons ook laten meegenieten aan dat gevoel? ;)
    2 maanden en geen demo, kan echt niet meer wachten op dit spel.

17. JeePee

JeePee Guest

Gehehe, alsof MrX gaat zeggen dat het een ruk game is. Ik denk niet dat hij dan nog lang die baan zal hebben :+

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, precies.:b:
    Toch jammer dat er geen demo voor de release komt hoor..

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik bedoel niet alleen MrX, maar ook de gamepers. :)

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moest het volgende hier melden van iemand: Je ammo is ook sterker/effectiever bij instant reloads.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina