1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    damn, dit word wel strak, ik dacht al, hoe kun je nou enthousiast worde over het reload systeem (moest eerst ff vorig pagina lezen :+), maar nu ik het heb geleze, ERG orgineel, en zal grote rol spele in de gameplay, hopelijk is het niet te makkelijk, zodat dadelijk iedereen aan de instan reload zit :+ vooral als het je 'ammo sterker maakt' (ik weet wat je bedoelt, maar klinkt opsig wel krom eerlijk gezegt :9)

over dat uren spelen, ik vind het verschille per game, ik wil bij een shooter niet te lang SP spele (behalve bij h1, die was te goed _O_), gwoon verhaal door lopen, en dan door naar de MP maar bijvoorbeeld RPG's kan ik echt wel 60 uur volhoude (hij moet wel goed zijn natuurlijk),

probleem is, de game kan nog zo goed zijn, maar kan floppe als een malle, het met wel de Xfactor hebben (zoals voor mij dan, H1, TES3 morrowind, warcraft, Half life, SuperSmashBrotherMelee, GTA en CS om een paar te noeme) iedereen weet wat ik bedoel, maar niemand kan het omschrijve, en als deze game dat heeft, kan er niks meer fout

2. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen ben ik erg eerlijk hoor, te eerlijk zelfs en dat zou me zo maar ooit eens de kop kunnen kosten inderdaad (wat me bij PlayStation gelukt is door te eerlijk te zijn. God, wat een k*tapparaat is die PS2 zeg). Als ik enthousiast ben/doe/klink, dan ben ik dat ook. Als ik een game van ons compleet ruk vind, dan zeg ik daar gewoon niets over. Of als het genre me gewoon niet boeit. Zoals PGR3 of Forza 2, wel games van ons, maar totaal niet mijn ding, dus daar lul ik dan ook niet over.

Bovendien, vraag mijn gamerfriends, ben ik juist erg kritisch over games. Ik speel al zo lang en heb al zo veel games gespeeld, dat een game die ik uitspeel me echt iets moet bieden, want anders ben ik het na een uurtje echt wel zat. Dus als ik zeg dat ik denk dat GoW beter wordt dan Halo 2, dan meen ik dat ook. Bovendien al een riskante opmerking binnen Microsoft, want wie aan Halo komt, komt aan iets heiligs.

Ik heb dit ook in het gezicht gezegd van de man die verantwoordelijk was voor Halo 2 binnen Microsoft . . . maar tja, die doet nu GoW, dus zo erg vond hij het niet :cool:

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het al raar dat H2, al vanaf release de Live most played ranglijst heeft bepaald eigelijk (ik weet niet of dat nog steeds is, heb het de laatste maande niet echt bij gehoude)
    hopelijk word GoW, net zo vet en revolutionair als H1 was, want dan weet ik al aan welke game ik verslaafd ga worde :) ondanks ik best jong ben, heb ik al vele games gespeelt, ik ben eigelijk beetje sceptisch, maar het beloofd zoveel goeds, ik hoop dat het echt een dikke titel word

en ALS het Halo1 overtreft (wat me ERG sterk lijkt) zal deze game ontploffe als een atoombom op een mierehoop, want dan heeft GoW een wonder verricht, een man zwanger gemaakt, de veluwe de hoogste bergen gekrege, en een trap naar de zon gebouwt...
    dusja :9

Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    nice :thumbs:
    dan kan iedereen van deze game genieten (dus niet zoals bij Dead Rising O-))

5. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das inderdaad goed nieuws, al had ik niet anders verwacht van Epic. Volgens mij heb ik bij dead rising nooit 1 van die telefoon gesprekken gelezen, kleine tekst was ook een van de redenen waarom ik hem weg deed.

6. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mr X, jij hebt toch de demo gespeeld? Loopt het spel met een mooie framerate? Geen haperingen?

7. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Zo staat het iig op de site van xboxworld.nl, maar er staat ook bij dat je een coöperatieve multiplay hebt. Houdt dat dan in dat je ipv met 3 computergestuurde teammates je ook met 3 vrienden de lvls door zou kunnen lopen? :9

Edit: ik denk van wel natuurlijk, vond alleen deze zinsopbouw een beetje raar.

Laatst bewerkt: 26 sep 2006
  8. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    kan nie wachten

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Da's Bullshit!
    Gaat ze nooit lukken! Dat de Ai van je maten zo goed wordt, zodat het niet te onderscheiden is van je vrienden!
    Zal ze de eerste komende jaren ook niet lukken :)!

Al met al, zal het vast wel lekker werken! En ik kijk dan ook erg uit naar de Game.
    Eens kijken of hij aan alle verwachtingen doet!

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat denk ik ook niet, maar dat maakt niet uit. Als ze maar niet vast komen te zitten ergens in een muurtje, of wanneer de pathfinding niet meer werkt :)

Het is zo ongelooflijk vervelend dat er geen demo van komt (althans niet voor de release)! Ik wil weten hoe het speelt etc. Al is het maar 5 minuten, ben gewoon enorm benieuwd!

11. JeePee

JeePee Guest

Het maakt mij niet zoveel uit. Het is nu alleen maar nog vetter om de officiele versie voor de eerste keer te spelen, in plaats van al de demo gespeeld te hebben.

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Jupss...
    Mee eens!
    Zit nu namelijk niet zo groot in mijn budget, aangezien ik voor nieuwe cd spelers spaar.

Moet dus goed na denken voor ik weer 60 euries aan een game uitgeef. Wat ik vroeger niet deedt :cool:...
    Dan waren Spinter Cell en Gears of Wars al lang en breed ge pre orderd!

13. j u s t 1 c e

j u s t 1 c e Pure Own4ge

Leuk Bevonden:
    0
    Verrekte armoeizaaier....zet je spellingscontrolle eens aan want deed met dt kan echt niet :D:D:D

Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Niet zeuren als je zelf ook nog niet 100 % bezig bent :cool:!
    Verekte schrijf je toch écht met 2x een R!
    Verder valt er toch simpel te lezen wat ik schrijf niet dan? Beter als zo'n Breezah tekst, waar iedereen een lauwe van krijgt.

In elk geval hoop ik wel op een SP of MP Demo van dit spel!

15. j u s t 1 c e

j u s t 1 c e Pure Own4ge

Leuk Bevonden:
    0
    Was maar een grapje hoor en ik weet nfiet of jij niet helemaal scherp bent vandaag maar er staan toch echt 2 r'en (heb ik niet ge-edit hoor:D haha). Heb ook zeker zin in een demo van die shit!

16. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heel toevallig dat interview gedownload van Gears of War.
    Damn, ik was enorm onder de indruk. Ben ik blij dat deze al in pre-order staat.
    Ben echt benieuwd naar de multiplayer.

17. Shizzel

Shizzel Guest

Komt er niet, misschien na de release; hebben de makers zelf gezegd.
    Trouwens, wel toevallig dat je net 2 minuten na je edit post.

Maarja, maakt ook niet uit.

18. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Nu is ook gratis te downloaden:

Gears of War Locust Horde Theme - 6.61 MB

19. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Sjorrit