1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    En als je die aantallen vergelijkt met de Halo 2 LE? Ik had hem al in eind juli gepre-ordert volgens mij (gcshop.nl actie, daar is later genoeg te doen om geweest;)), terwijl mijn neef hem een hele tijd na de release nog vrolijk bij de V&D oppikte.
    Artwork erbij, dat is wel mooi, dát vind ik nu echt iets wat ik in een Collector's Edition zou willen zien. Altijd mooi voor de liefhebber.

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Vergeet niet dat het bij de LE van Halo 2 en gcshop om andere dingen ging. Microsoft kwam dacht ik zeuren dat ze iets niet goed deden met de prijs ofzo. Die fout zullen ze geen twee keer maken want er werd toen echt veel geklaagd [wat ik kan begrijpen uit het oogpunt van de kopers].

3. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, en dat is ook waarom ik voor de LE ga (nu ik weet dat er een artbook bij zit). Kijk naar de artbook van world of warcraft, gewoon een prachtige hardcover met super veel art, sla hem nog steeds af en toe open om me erin te verdiepen.
    Sta ik trouwens garant voor een GOW LE als ik hem nu bij gcshop bestel? Of toch nog maar ff wachten?

Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  4. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Mr X komen die faceplates van Gears of war nog gewoon op de markt of worden die weer moeilijk verkrijgbaar??

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Net de LE besteld bij Gcshop. Nu hopen dat hij idd echt limited is want met Halo 2 voelde ik me toch wel een beetje bedrogen.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Whaha, wat was dat vreemd...
    (lagen uiteindelijk door heel het land overal in de schappen, waarna ze zelfs 2 maanden na de release nog nieuw te vinden waren:+ )

Zit er ook over te denken om deze game te gaan pre-orderen. De filmpjes hebben toch wel indruk gemaakt op mij!
    Ook verwacht ik toch, dat de MP iets gaafs wordt:)!

7. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit keer is het zeer gelimiteerd, zelfs zo gelimiteerd dat ik me afvraag of gcshop ze wel krijgt. Er zijn 30 gameshops uitgekozen die meedoen aan de pre-order campagne tesamen met alle free record shops. Na deze pre-order komen er LE's bij E-Plaza en de overige gameshops. That's it and denk aan zo 5 per winkel max.

8. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan hebben ze toch best lef om de game al wel te laten pre-orderen op de site, niet dan?
    Doet me denken aan het Halo II LE voorval, mijn god, wat was ik pissed off.

10. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen er wel krjgen, maar ik denk serieus zo'n beetje 5 of zo. Net als de andere winkels.

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Het irritante aan pre-orderen is dat je nooit echt zeker weet dat je 'erbij' zit en ofdat je het spel ook echt als eerste krijgt. Meestal vind ik wel een winkel die spellen (nog eerder) voor release datum verkoopt en dan rijdt ik er rustig 50-60 km voor om het spel daar te kopen. Er zijn natuurlijk maar een paar spellen waarvoor ik dit doe (denk Halo2, Oblivion, PES, GOW, dat type spellen).

Nu wil ik graag de LE editie en kan ik met GOW wel een daagje wachten, aangezien ik dan toch ook al PES 6 net een paar weken heb. Maar wanneer gaat de pre-order aktie van Microsoft zelf beginnen Paul? Want eerlijk gezegd wil ik wel graag de LE van GOW naast die van Oblivion en PDZ hebben staan :)

P.s. alle videos en impressies van de laatste tijd hebben me doen besluiten om ook vol voor GOW te gaan. Dit 'type' spellen vond ik altijd wel tof, maar nooit echt boeiend genoeg om uit te spelen. Met de komst van de 360 merk ik dat de gehele ervaring me zoveel meer trekt, zoveel intenser is dat spellen type GOW, GRAW (al is die me nog net te militair gericht) en Oblivion me wel overdonderen en naar meer laten hunkeren. De hele ervaring in 5.1 met lekker zwaar geluid en een mooi groot HD scherm is zoveel toffer dan voorheen. Bij een voetbal spel als PES vind ik het veel minder belangrijk, maar Oblivion bijvoorbeeld zoog me helemaal op. En dan te bedenken dat GOW, de Half Life 2 pack, Halo 3, Assasins Creed etc allemaal nog moeten komen. Dat extra stuk realisme is iets waar ik persoonlijk heel erg blij mee ben. En dan moet je niet alleen aan graphics denken. Ook animaties, physics, situaties die zich voordoen, geluiden, A.I., in de echt goede spellen wordt dat allemaal nog stukken beter dan wat we het afgelopen jaar gezien hebben.

12. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Daar ben ik ook benieuwd naar! :b:

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tsja, normaal krijgt een winkelketen er 5 per filiaal? In mijn ogen is dat niet in lijn met webwinkels zoals gcshop.nl, die aan een heel land verkopen. Maar het is natuurlijk de fout van gcshop.nl om ze dan aan te bieden (ik koop er geregeld, fijne winkel, maar met het Halo 2 voorval had ik ongelofelijk geluk dat ik nummer 11 was). Maarja, pre-orderen bij winkels als Bart Smit heeft me ook vaak teleurgesteld. :)

14. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eind deze week hebben de winkels de kits in huis. Dat is ons programma, maar die is gelinkt aan de LE. Voor de reguliere versie van GoW komt er geen programma vanuit MS.

Behalve dat Bart Smit (E-Plaza wel), Dixons, Intertoys e.d. dit keer helemaal geen LE's krijgen, of althans bij lange na geen 5 per winkel. De meesten domweg nul, andere wellicht 1 of 2. Buiten de pre-order winkels komen er letterlijk een paar honderd beschikbaar voor even zovele winkels, dus gemiddeld 1 per winkel. Deze LE is echt LIMITED!

Laatst bewerkt: 3 okt 2006
  15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    is er eigenlijk offline co-op/multiplay??

hoe zit het eigenlijk met de gears of war faceplates,komen die gewoon in de "gewone"(bijvoorbeeld Bart Smit) winkels of in alleen op internet webshops..
    en heeft iemand een plaatje ofzo van de faceplates?

16. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ik dacht het wel, via splitscreen of system link geloof ik. Maar ik weet het niet zeker.

Dit is de faceplate:
    Voor zover ik weet komt die niet gewoon in de winkels, ik heb gehoord dat deze erg beperkt is en voor 500 dollar op Ebay verkocht wordt.

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom zo duur? als je beetje goed bent met photoshop en de juiste materialen hebt, kun je zelf zoon sticker maken, en die op je witte faceplate plakken. Dan natuurlijk verkopen voor 500euro, en dikke winst maken ^^
    Overigens geloof ik er geen ster vandat hij voor 500euro op ebay staat.. :confused:

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof wel dat hij voor 500 euro op Ebay staat, maar geloof er geen ster van, dat hij dat ook daadwerkelijk waard is.

19. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is wel super vet!

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wow, na wat filmpjes te hebben gekeken op gametrailers, ben ik er wel van overtuigd dat dit een erg goede game gaat worden. De graphics zijn echt godsemooi, en gameplay lijkt lekker soepel:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina