1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Het lijkt mij echter een beetje eenzijdig spel. heel de tijd rennen naar een muurtje, dan met je rug tegen de muur aan, om de hoek kijken, je hele magazijn leeg schieten op een paar ongewassen monsters, waarna ze nogsteeds niet dood gaan. dan vlug naar het volgende muurtje redden, om vervolgens aan het volgende magazijn tge gaan beginnen.. yay...

@ Tsux: Helemaal gelijk heb je. amerikanen weten namelijk neit wat zoon plastic prul waard is, en geven er idd 500dollar voor ;)

Laatst bewerkt: 3 okt 2006
  2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, ik vind het helemaal te gek en kan niet wachten :)

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hahahahaha, lol, ik proeste mn cola over het toetsenboard!:b:

4. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag gaan betalen , it better be worth it!

6. KingRockGoose

KingRockGoose Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net op www.planetxbox360.com dat je Gears of war (of viva pinata) gratis krijgt als je een xbox360 koopt bij Amazon.com

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    mooi filmpje :thumbs: erg mooi monster ook

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    I'm a happy man! Ik ga morgen een 360 halen en GoW wordt de 1e titel op mijn must have lijstje :D

N3 was 't eerst ook maar die valt toch lichtelijk tegen. Morgen haal ik dat ding ga ik ff knallen met Dead Rising en wat BC games totdat GoW me blij kan maken :cool: En ja, GoW gaat me ook blij maken.. Tenzij dat ding gaat lopen crashen enzo, maar daar gaan we maar even niet van uit.

Zo, weten jullie dat ook weer 8)

9. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    JAmmER!!!!!!!!!!!!! Het Zou Wel Vet Zijn Als DIe face Plate gewoon In de Winkel zou Komen of dat als je het spel koopt dat je hem erbij krijgt Jammer!!

10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ook Jammer DAt je Op Deze mAnier Typt! 8) ;)

11. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe link je trouwens? iemand ervaring mee op de 360, op de oude xbox had je een linkkabel!
    Ik heb nog geen linkkabel gezien!

Laatst bewerkt: 3 okt 2006
  12. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je dit simpel doen door de crosscable te gebruiken die bij de premium set zit.
    (nooit geprobeerd trouwens)

13. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sorry gaat automatisch mijn toetsenbord spoort niet helemaal, hij springt heel vaak op caps bij de eerste letter maarja!

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het is hetzelfde als bij de oude Xbox hoor.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vandaag een Intertoys gesproken en deze heeft contact opgenomen met zijn leverancier. Deze wist mij echter gewoon te vertellen dat hij mij gegarandeerd een LE kon leveren. :confused:
    Ze plaatsen een reservering rechtstreeks bij hun leverancier en bestellen hem.

16. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
  17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet echt alle hype omtrend dit spel... het wordt overdreven gehyped net zoals halo 2 toen,en net zoals halo 3 en halo wars... waar nog bijna helemaal niks bekend over is.

Iemand zei het al.. achter een overdreven muurtje staan, met je overdreven grote geweer overdreven grote monsters overdreven neerschieten door 2 clips in ze te knallen... muurtje zoeken, achter staan, knallen, lopen, knallen, muurtje zoeken, knallen, etc..

denk ook niet dat de single player de moeite waard is, als dit alles is en je bent binnen 10 uur klaar.. mjah..
    dan voel ik de hype zeker niet, want overdreven goed vindt ik het er ook niet uitzien.. beetje grauw allemaal, nietwaar?

Maar ik vondt dat multiplayer clipje er wel leuk uitzien.. niet super bijzonder of zo, maar dat lijkt mij wel het gaafste aan deze game.. hopelijk dat er wat meer tactiek bij komt kijken, en dat er settings en options zijn die ervoor zorgen dat je levensmeter ook wat kleiner is.. want er gingen echt overdreven veel kogels in die gast voordat hij dood was.

18. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige die er zo over denkt.

19. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd je moest echt heel veel schieten op die monsters , maar als je in het hoofd schiet is hij wel veel vlugger dood dat is wel goed

20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    @strapping young lad;

Dat zijn juist punten die ik mooi vind :D Maar ik vind het er wèl mooi uitzien! Vond dat grauwe eerst ook niks, maar nu vind ik het uitstekend bij de sfeer passen (voor zover ik er wat van weet dan he).

Ik denk dat de gameplay de doorslag moet geven. Bij Halo is dat heel goed uitgewerkt vind ik en als dat bij GoW ook het geval is, zal ik een van de mensen zijn die zich zeker heel erg kan gaan vermaken met de single player:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina