Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar bij graw is dat allemaal te omzeilen dus dat zal ook wel het geval zijn bij Halo 3 en Gears of War.

2. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij G.R.A.W. kan je ook gewoon een game aanmaken zonder ranking systeem om met vrienden te spelen, hetzelfde geld voor table tennis. Meer games weet ik niet, want ik heb niet meer games met zo'n ranking systeem:+ Het lijkt mij dan ook dat je gewoon niet-ranked matches kan starten en friend invites sturen.

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat bedoel ik overigens niet als wannabe mod gedrag, maar dat het flauw is dat het niet mag. Zal het topic echter niet verneuken met mijn verdere mening daarover.

Was dit trouwens al gepost?: Gears of War TrueSkill ranking: A wrong move for Microsoft?

Edit: Pff, nog niet echt wakker. Ja dus...

4. JeePee

JeePee Guest

Het is toch beter dat je geen friends kan inviten? Zo voorkom je boosters en cheaters. Als je tegen je vrienden wil spelen start je toch gewoon een friendly match, zoals in ELKE andere 360 game?

5. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had niet verwacht dat Gears of War maar 12 uur gameplay krijgt... toch vrij weinig. Maar ja, liever 12 uur vette gameplay dan een spel van 50 uur waarvan er maar 5 uur spannend zijn.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Jeepee

Zal vast we de omzeilen zijn. Net als bij GRAW speel ik altijd Ranked Match met mijn vrienden.
    Als ze maar optijd zoeken naar mijn game... Lukt altijd en dus 100% effectief.

Wat mij dus ook bevordert om ranked te spelen. Ik weet gewoon dat ik bij mijn vrienden kom, en dat dit goede spelers zijn.
    Het gevaar met niet weten bij wie je komt, is weer het gek*t dat je bij van die irritante ventjes komt!

7. JeePee

JeePee Guest

Maar misschien is het net zoals in CoD2. Je klikt op RANKED, en je wordt gewoon in een lobby geplaatst waar je zelf geen macht over hebt.

En in GRAW heeft de host te veel macht. Hij plaatst alle goede spelers in zijn eigen team, en daardoor is het erg makkelijk om te boosten.

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt tijd dat de SOCOM 2 Lobby's voor Microsoft 360 games worden gekopieerd, dat zou al een verademing zijn. Niet dat die perfect zijn, maar een beetje schaven doet wonderen.

De Online Lobby's van de 360 vind ik over het algemeen waardeloos en verschrikkelijk onoverzichtelijk.

9. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt dit spel zo goed eigenlijk? Ik hoor iedereen er over praten dat het een zeer goed spel gaat worden, maar is dat het ook wel?

Ik vond het beetje als brute force, maar dan wat realistischer en ander verhaallijn, maar zoals ik die films bekeken heb had ik niet echt het gevoel gekregen van Wow die moet ik hebben. In ieder geval ik ga eerst de demo proberen en wie weet de collectors editie aanschaffen. Het is afwachten voor mij.

10. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die vraag komt onderhand elke 2 pagina's langs. Het is de samenstelling van dingen, co-op, de manier van coveren, unreal 3 engine, verhaallijn, de multi-player etc. De demo komt niet voor de release, en waarschijnlijk pas een hele tijd daarna. En de collectors edition wordt erg limited volgens Mrx dus eerst de demo en dan de CE wordt waarschijnlijk geen optie ;).

11. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ah ok, op zich vind ik dat soort dingen wel leuk in dit soort spellen. Ik ga het maar gauw pre-orderen en hopen dat ik het in mijn bezit kan krijgen. het scheelt maar 5 euro van het andere :)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De winkels hebben inmiddels de pre-order kits binnen.
    Het gaat om een aanbetaling van 9.99 euro en je krijgt er een zwart long sleeve t-shirt van Gear of War bij.
    Ik heb hem inmiddels al bij een winkel gereserveerd zonder pre-order kit en deze verzekerde mij dat ik toch een LE kreeg. Zoniet, dan pech gehad. Het gaat mij om het spel en niet om het doosje. :b:

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Om hier nog even op terug te komen [en ik neem bovenstaand bericht als voorbeeld voor de rest] vind ik dat het wel voldoende is. Iedereen zeurt nu wel dat het weinig is, maar voor een shooter is het eigenlijk heel normaal. Als je het gaat vergelijken met een RPG [wat een totaal andere game is] mag je inderdaad klagen. Kijk echter naar bijvoorbeeld Halo en dan zul je 10-15 uur aan singleplayer gameplay zien.

Het is overigens 12,5 uur wat die vent [Mark Rein] gezegd heeft.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je bent dus ongeveer 12 uur bezig om de Single Player één keer uit te spelen? Nou, moet je na gaan, dat dat één keer is. Ik heb Halo: CE heel wat meer keer dan één keer uitgespeeld, dus op 12 uur ben je natuurlijk nog niet uitgekeken op de game. Je hebt nog Xbox-Live, CO-OP, LAN-Parties (_O_). Dus ja, dan ben je nog wel even zoet! \o/

15. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op dimplus.nl staat nu dit bij de Gow CE:

Ik neem aan dat de bonuspack en de reserveringsbonus niet hetzelfde zijn. Heb mijn CE gisteren bij gcshop.nl besteld, maar als ik het zo hoor denk ik dat ik weinig kans maak. Achja, dan maar de gewone, had wel graag de artbook gewild.

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Je weet het nooit... Weet je nog de Halo 2 LE? Daarvan werd ook gezegd het het zeeeeer beperkt zou worden etc. Iedereen als een gek die dingen bestellen.. En uiteindelijk waren er nog meer te verkrijgen als de normale versie ongeveer 8)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en aangezien ik sommige stukken vast tien keer opnieuw moet doen zoals bij GR:AW..plezier zat :+

18. DownfieldMold

DownfieldMold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga die pre order kit morgen halen bij de free record shop in de binne stad met tshirt artwork book steel case en extra dvd:D:D:D:D

19. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Sonic speelde ik op het laatst in 2 uur uit ofzo. :D

Zoals zoveel games in die tijd. 12,5 Uur vind ik goed genoeg.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa maar : 12(,5) uur is het als je door level rent en echt goed erin bent lijkt me, als je dit op begin doet nog aan wennen en duurt ook weer uurtje.
    hiernaast heb je nog dat je dingen over moet doen zoals Kevf al zegt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina