1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er inderdaad ook niet zoveel meer van gehoord. Denk echter wel dat het waar is wat ze toen zeiden. Vergeef het me als het niet zo is.:9

2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    I Got Theee T-Shiiiirt:p
    Net ff de Limited Edition gepre-ordered bij E-plaza :D

Kost daar totaal 70 en je moet dus 10 euro betalen voor dat kitje wat inhoud dat ik met de release nog 60 moet voldoen.

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    heb net ook de limited edition gepreordered via de xboxworld shop, heb alleen maar goede ervaringen mee gehad :b:. weet alleen niet of ik nu ook dat t-shirt krijg, zou wel grappig zijn maar het hoeft niet perse.

volgens mij vergeten veel mensen dat het geen officiele release datum is van gears of war, maar een datum waarop alle winkels hem zeker hebben. als ze hem eerder hebben mogen ze hem eerder verkopen.

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik kan me natuurlijk vergissen, maar is 17 Nov. niet de off. release datum van Gears of War?

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owja? Ik heb gewoon een formuliertje ingevuld bij de E-Plaza... En hij kost 67 euro hier... Wel de Limited Edition overigens, de normale wordt 63 Euro hier...

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dus je betaalt op 17 november maar 57 euro?

PS: de foto van het shirt komt eraan...

8. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    volgens het offciele persbericht is dat de datum dat hij zeker in de winkel ligt(de kans is wel heel klein dat je hem veel eerder kan kopen), ik zal even kijken of ik hem kan vinden.

EDIT: gevonden :)

9. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist ook even een pre-order kitje gehaald :)

Stel e-plaza heeft de game eerder binnen, kan je daar dan ook eerder terecht met je pre-order kit ? Of is het echt gewoon 17 november en niet eerder?

Waarom staat er bij het 2e punt aan de linkerzijkant van het doosje 2x "Limited Collectors Collection" ?? 8) :D Verder staat wel overal gewoon Limited Collectors Edition..

Vind ik niet kunnen hoor microsoft.. slordige foutjes :x :+

/Mod Voortaan even de edit-knop gebruiken ipv dubbel te posten :b: -/-Kameo

Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2006
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren dus GoW gespeeld en ik was echt weggeblazen. Het spel ziet er zo waanzinnig mooi uit en het detail is overal zo waanzinnig hoog. De game speelt verder echt heerlijk, goede controls en een goede camera. Het coveren werkt erg goed en is erg tof, de AI is goed en het is gewoon zo tof om te spelen. Kan nu echt niet meer wachten tot 17 november. :eek:

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waar en waarom heb je 't al gespeeld dan? Waarom snap ik eigenlijk wel (het spel is vet 8) ), eerder hoe?

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Dan ga ik ervanuit dat ie hier ook wel 67 zal gaan kosten :) nog beter!

13. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geldt dat voor alle E-plaza's ?

Kameo: Iets gemerkt van tearing/framedrops? Daar irriteer ik me wel vrij erg aan namelijk.. (je speelde op een hdtv neem ik aan? ) :)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb geen tearing gezien. Heel af en toe was er een kleine hapering, maar het was een oudere build en in de final version is dit niet aanwezig. :)

15. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe?! Geluksvogel, waarom was je uitverkorne om even te spelen... en waar?

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    mision 360

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wel leuk dat he gespeeld hebt kameo :) Was je nog iets opgevallen aan de game, wat noemens waadig is?

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De game was inderdaad speelbaar op Mission 360.
    Dingen die me zijn opgevallen? Ehh, het ziet echt waanzinnig mooi uit (duh) ;).
    Maar het coveren werkt echt heel erg goed en is heel erg goed uitgewerkt, je kan als je covered op 2 manieren schieten, of je blijf gebukt zitten en je schiet over je cover heen, je word dan niet geraakt maar je kan ook niet echt richten. Of je kijkt wat meer over je cover heen en doormiddel van een crosshair kun je dan wel goed mikken, je kunt dan wel geraakt worden. Verder zijn de controls en de camera erg goed uitgewerkt. De AI van de vijanden is echt een stuk beter dan de meeste games die ik heb gespeeld. Het rennen is heel gaaf in beeld gebracht door een view heel laag bij de grond (CNN stijl). Tevens word telkens ook heel duidelijk aangegeven wat je moet doen.

19. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je MP of SP gespeeld?

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Alleen de singleplayer was speelbaar, maar de multiplayer gaat netzo gaaf, misschien zelfs nog wel gaver worden. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina