1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    17 november maar ff vrijnemen om naar de frs te rijden:)

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, 17 november neemt half werkend Nederland gewoon ff een dagje vrij waardoor het werkverkeer die dag zo goed als plat komt te liggen. Het komt in de kranten, ik zweer het je :+ Met als vraagstuk hoe dit toch in vredesnaam mogelijk is 8) O-)

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Settlers 2 was heel goed, of het het beste ooit is is een discussie punt. Maar ik kan het niet helpen om uitspraken als gedaan zijn over GoW door "ik ben na 5 minuten gestopt met SC: DA omdat ik problemen met het ijs had en me liep te irriteren aan het natte camera effect en drie groene lampjes" Boris ietwat niet serieus te nemen.
    Ik heb hem al vaker uitspraken als deze zien maken over spellen en ook al eens gemerkt dat ie daarvan terug moest komen.
    GoW wordt zeker vet, maar of het de nieuwe standaard is? Ik weet dat zo net nog niet. Tuurlijk kan ik er niet veel over zeggen, ik heb tenslotte net als vele alleen verschillende filmpjes gezien.
    Van wat er op Gamekings getoond werd zag het er in ieder geval wel cool uit. Hoewel je op die beelden ook zag dat ie niet helemaal soepel loopt, heb zeker 3 keer gezien dat er bij het overgaan van rennen naar dekking nemen het even haperde. Maar goed dat zijn dingen waarmee je kan leven.
    Waar ik wel benieuwd naar ben, erg benieuwd zelfs is op welke moeilijkheidsgraad deze filmpjes waren, want op het eerste gezicht zag het er nou niet echt moeilijk uit en leek het dekking zoeken ook niet bepaald noodzakelijk om in leven te blijven. Maar zoals gezegd, moeilijkheidsgraad zal daar de grondslag van zijn.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    wanneer worden die achievements nou eindelijk bekendgemaakt? 8)

5. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het allerergste is dat het nog een maand wachten is . . .

. . . nou ja,

voor jullie dan O-) :b: :9

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kaap er gewoon even een berg mee en stel ze beschikbaar in de bazar:)

7. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut niet! Ik ga eerst 3 weken ff flink oefenen zodat ik iedereen vervolgens flink kan ownen. Alle MP maps uit mijn hoofd leren, oefenen met re-loaden, ik zie het al helemaal zitten.

BTW Ik verwacht de game zelf pas enkele dagen voor release hoor, maak je geen zorgen.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wil ik hem reserveren waar jij hem reserveert....En ik ga me ZEKER! verheugen op die BRUTE! Co-op!! 8)

9. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken de eigenaar van mijn gameshop persoonlijk, dus ik kan een game meteen halen wanneer hij em geleverd krijgt.
    SC: DA zou bijvoorbeeld morgen pas uitkomen, ik kon em gister al halen. maar zo doen sommige winkels het ook gewoon, die leggen de spullen al in de schappen zodra ze het binnen hebben, wat eigenlijk niet mag.

10. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat mijn gameshop zo vriendelijk zal zijn om bij de levering de game mee te geven iets wat ze bij Saints row ook deden_O_

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Welke shop is dat?

@ MrX ;)

12. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook met mijn plaatselijke gamesshop, maar daar hoef je de eigenaar niet persoonlijk te kennen.. als je maar op tijd bent voordat ze uitverkocht zijn.. :)

13. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ze kunnen die game ook gewoon importeren natuurlijk....

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    weet iemand welke aflevering gears of war is bij Gamekings op die site?

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dat vraag ik me ook af :confused: En ik moet toch ff die eigenaar van gameshop ff iets beter leren kennen ^^! Sucks to be german! Wat Ohzo dik balen! Het meest verwachtte game van het jaar en hij komt niet naar je land :p Wat zou dat DIK! balen zijn!! Daarom ben ik blij dat ik in dit kikkerlandje woon!! :D Nu nog ff Gow bestellen...De L.E. zoals dat plaatje wat ze hier lieten zien ^^ Iemand nog een idee waar???

17. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je bij een lokale speelgoedwinkel nog best veel kans hebt op een limited edition

18. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens. Blijkbaar vind Boris het niet erg als een game overrompeld wordt door aliens die jij dan bruut kan kapotzagen met je kettingzaag, die gemonteerd zit aan je futuristische mitrallieur, maar zodra er 3 lampjes op een bril zitten of er water op de camera zit, dan gaat dat te ver en slaat dat nergens op. Het is zelfs zo erg dat hij de game niet eens gaat spelen. En dan komt Jan met het tegenargument, en bij NFS dan? Maar dan hangt de camera erachter volgens Boris....

... net als bij SP DA dus.

En het is wel kut voor de Duitsers ja, maar die kunnen nog naar Nederland etc. rijden. Als je nou een Australier bent, dan ligt dat toch net even anders :cool:

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Best vervelend jah!
    Kan mij niet voorstellen, dat ze zoiets flikken in Nederland!

@ Hans Muelders

Zoals ik ook al eerder aangaf jah...
    Af en toe leuk programma dat Game Kings, maar het Commentaar gaat soms nergens voer :emo:

20. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaaaaaalll met je eens, voor een groot deel wel. Want als er een keer een k**game voorbijkomt, dan zeggen ze ook echt dat ie kut is punt, klaar. En dat is anders dan bij gammo. Maarjah voor de rest zijn ze wel heel erg overdreven idd.

BTW, jammer voor de duitsers. Nieuw-Zeeland next? Die was ook altijd zo streng met games... Herinnert Manhunt, 10.000$ boete als je het toch nog importeerde ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina