1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmzz ik ga vrijdag zo een pre-order kit kopen. MAar krijg je dan gelijk die T-shirt ook. Dat Xbox360 tekst achterop ziet er trouwes ook mooi uit.En dat coole gears of war box krijg je dat er dan ook bij :D ? Dan kan ik hem thuis lopen bewonderen tot 17 november.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de FRS in Woerden zijn nog voldoende pre-order kits btw. Ik was er vanmiddag en toen zag ik er nog iets van 5 staan. Dus woon je in de buurt van Woerden, sla je slag!:+ Grootste gedeelte kent Woerden niet eens, maar dat doet er niet toe.
     
  3. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je krijgt in de winkel alvast een doosje met daarin het GoW T-shirt. Daar betaal je alvast 9,99 euro voor, en op 17 november kan je je limited edition ophalen en dan betaal je nog de rest. :)
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mvdlit! Nope srry woon niet dichtbij Woerden! Maar alvast bedankt voor de tip!! Ik wil die game zo graag :mad: Naja ik wacht wel ff na de herfstvakantie ^^ Dan heb ik mijn zak centjes er weer bij en kan ik rustig ff kijken :D
     
  5. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom pre-order je m dan niet bij een webshop.... dimplus.nl ofzoo... heb je m ook zeker de 17e of eerder, zijn altijd erg snel...
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het nu echt waar dat Gears of war niet toe gelaten is in Duitsland? Als dat zo is, zou het maar heel erg zijn...
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, valt wel mee toch ? Ik neem aan dat de Duitsers ook wel weten wat hoe importeren werkt :)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waarom zouden ze het dan niet toelaten? Ik denk dat er genoeg andere gewelddadigere/grovere/bloederigere games uitgekomen zijn dan GoW. Denk aan Manhunt of Silent Hill...
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat Manhunt daar ook niet uitgekomen is. Duitsland is best een streng land op dat gebied.
     
  10. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Feit dat gamen steeds groter wordt, en er dus ook meer ''onderzoek'' naar is die ''aantonen'' dat het schadelijk is voor opvoeding e.d.... denk ik.

    Maar manhunt wordt ook in veel landen verboden, met als koning Nieuw-zeeland, 10k $ boete als je betrapt wordt met invoeren... wat ik al heb gezegt hier ergens.. :p
     
  11. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    HEhe okeyy dan ;). Hier een mooie plaatje van gears of war t-shirt:

    http://www.bashers.nl/2006/10/gears_of_preorder.php
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Vorige maand is dead rising ook niet uit gekomen in Duitsland, man, het is echt zielig daar. Gelukkig woon ik er niet. Wilde toch al geen Duitser zijn. Dan zou ik teveel op mijn geweten hebben}:] , nee, maar vind het echt wel zielig...
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het spel vorige week in levende lijve gezien. En het ziet er fantastisch uit. Alleen daarom koop ik het spel al. Het haperde, precies zoals je uitlegt, nog wel af en toe bij het overgaan naar dekking of het draaien naar een nieuwe 'scene' (als je snel om je as draaide naar een gedeelte van de map die nog niet eerder in beeld was geweest). Maar heb ook al filmpjes in HD gezien op internet, van demonstraties die al 100% vlekkeloos liepen. Geen haperingen whatsoever. Dus volgens mij zit dat wel goed hoor!

    Verder kan ik weinig over GoW zeggen. Ik ga lekker de tijd nemen voor de singleplayer, vervolgens waarschijnlijk een paar afgemaakt worden in MP om naar een paar andere n00bs te zoeken om het online mee te spelen. Als die er niet zijn, of het is niet gezellig; prima. Ga ik wel weer PES 6 online spelen :cool:

    Dit is gewoon niet het type spel waar ik honderden uren in ga stoppen online. Halo2 op Lvie was ook maar een tijdje tof (voor mij). Geef mij maar PGR / Forza / MotoGP / Pro Evo. Vroeger wel ziek veel Quake en Unreal gespeeld in DM, maar dat is weer net anders als een GoW of GRAW etc. Is me allemaal net te lastig om even snel weg te hapstukken..
     
  14. basovich

    basovich Guest

    bron: insidegamer

    damn, gaat echt nergens over=(. naja, gelukkig bestaat er nog iets als play-asia :).
     
  15. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet er nog iemand mee aan de wedstrijd van de Frontpage? Naja, niet specifiek van XBW maar van Microsoft om die Trip naar LA te winnen?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    maar dan ben je niet verzekerd van de LE, daarom zijn die pre-order kits juist ;)
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vraag ik mij ook af! :)
    Super gave prijs... Maar wat je er dan ook voor moet doen!
    Voor mij geen doen, aangezien ik dit niet goed kan!
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ouch dat moet pijndoen, Duitsland is toch een grote markt.
    Ach, vroeger gingen wij altijd net over de Duitse grens games kopen in hun Mediamarkts. Nu mogen ze ook wel bij ons in Limburg GoW komen kopen. :+
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het valt wel mee in duitsland. toen ik er was met de uitwisseling voor school hadden die blagen gewoon bloederige games enzo.
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Da's minder voor de duitsers. Maar gelukkig kunnen ze daar ook gewoon games importeren en zal de game net als Dead Rising gewoon onder de toonbank worden verkocht.
    Vraag me af of ze dat controleren ?? Halt, stehen bleiben ! Xbox 360 gestappo !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina