1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ah die haperingen, mochten ze toch in het uiteindelijke spel zitten, zouden voor ook geen reden zijn om hem niet te kopen. Daar is het trouwens toch al te laat voor aangezien ik een pre-order kit heb (had ook al, voordat bekend was dat er een L.E. zou komen een normale versie pre-ordered). Komen er dus 2 binnen. Hoe dan ook, jammer zou ik het wel vinden als die haperingen er in zouden zitten maar niets iets om dit spel links voor te laten liggen.
    Maar goed, als er ook al filmpjes zijn waarin die niet zitten kan het goed betekenen dat de versie die te zien was op Gamekings toch nog een pre-versie was.

    Het enige waar ik nog vraagtekens een beetje bij zet is de moeilijkheidsgraad. Die te zien was op GK (en ook wel in andere filmpjes) was gewoon te laag. Ga er voor het gemak van uit dat dat ook de laagste setting was.
    Ik hoop alleen dat de balans in de moeilijkste setting wel goed is, van mij mag een spel vreselijk moeilijk zijn zolang ie maar eerlijk is.
    Waar ik een bloedhekel aan heb zijn dingen als vijanden die achter je spawnen of vanuit onmogelijke posities raak kunnen schieten. Moeilijk moet zijn omdat de vijand betere tactieken gebruikt dan de speler en niet omdat ze kunnen "cheaten" .. Helaas is het nou net dat laatste wat je bij veel spellen terug ziet als hoogste moeilijkheidsgraad.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ff vraagje :9
    het rennen, schieten en schreeuwen tegelijk wat hij in deze trailer doet. Zit dat ook in de volledige game?

    zou wel erg vet zijn om je mannetje (ben zijn naam kwijt) tijdens intense shootouts ook zo te horen schreeuwen :)

    http://www.youtube.com/watch?v=HgGRAMDpViM
    (vanaf seconde 47)
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    de officiele site is weer geupdate. nieuw filmpje met een countdown erin.
     
  4. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha dat klinkt inderdaad wel bruut :D
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vette trailer overigens!
    Maar neej, ik denk niet dat hij zo gaat schreeuwen wanneer het intens wordt:)!
    Hoewel het wel gaaf zou zijn, aangezien het echt daadwerkelijk aan de Gameplay toevoegd!
     
  6. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    De laagste moeilijkheidsgraad (casual) is voor de mensen die weinig gamen, erg makkelijk dus. Hardcore is voor ons en dat zal een heel stuk pittiger zijn, denk niet dat je er veel zorgen om hoeft te maken, epic weet op dat gebied zijn ding wel.

    Trouwens, dat filmpje van hierboven is volgens mij van een erg oude build.
     
  7. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Marcus Phoenix

    En de trailer is zeker wel cool zou ook super zijn als het echt in de game zou kunnen
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag die pre-order kit gekocht en die T-shirt bevalt me erg goed moet ik zeggen :D. Maar de verkoper van e-plaza zei dat als ik de kassabon laat zien wanneer ik die spel ga komen ophalen dat ik dan een korting krijg van 10 euro. Als dat zo is dan verschilt de prijs van de LE helemaal niks met de normale versie van GoW. Mooi meegenomen natuurlijk.

    En er staat verder ook helemaal niks bij in dat doosje over hoe je een gratis toegangsbewijs kan winnen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    nope, maar daar ging het ook niet om. Die pre-order kit is er alleen om een LE voor jou te reserveren. Nu wordt er dus speciaal voor jou eentje opzij gelegd :D

    dus als iemand geen kit heeft, en er is nog maar 1 LE over, dan is die voor jou.

    //edit: bah, ik krijg mijn gedachten maar niet fatsoenlijk op papier gezet :+
    dit stukje komt op mij iig erg wazig over 8)

    (24 uur per dag op XBW is niet goed voor je hersenen :D:+)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  10. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk erg uit naar deze game, lijkt mij echt een topper worden!
    Jammer dat er geen demo komt voor de release...
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap je nog hoor :b:
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij geld als er een demo uitkomt voor de game voor de release dan zou ik hem express niet downloaden.. ik wil de game in zijn geheel spelen :) hoef ik ook niet te stoppen als ik in actie ben:)
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou mezelf echt niet kunnen bedwingen als er een demo op de marketplace staat. :+
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Een SP demo laat ik lekker voor wat het is, maar een MP demo zou ik wel dowloaden. Maar als de demo's online komen heb ik het spel waarschijnlijk zelf al:9
     
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Even snel andwoorden op allee vragen:

    Er zijn 3 moeilijkheids graden: Casual hardcore en insane. Als je het spel opstart heb je alleen Casual en hardcore. De Insane stand moet je vrij spelen. Zo ver ik previews heb gelezen is het spawnen op een goede manier uitgevoert. Het lijkt erop dat het spawnen op de zelfde manier gaat als in de normalen levels. Alleen de AI enorm is omhoog geschroeft.

    Over het schieten en rennen:
    Het lijkt erop dat ze hem voor de helft hebben uitgevoert als ik dit zo lees
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    MrX, als je jezelf zo gaat noemen, dan kom je niet meer objectief over he ;) 8)

    [​IMG]

    (sorry voor de crappy kwaliteit O-))
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat van DUitsland zijn jullie niet bang dat half duitsland naar Nederland komt en dat er hier dan dikke tekorten zijn ?
     
  18. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    In dit topic heeft 90% de game denk ik al besteld. Verder denk ik dat maar een deel van de Duitsers dat spel zal importeren en daar weer een deel van hem in Nederland haalt. Vergeet ten eerste niet dat er heel veel casual gamers zijn die nooit iets via het internet halen en ten tweede dat niet alle Duitsers het fijn vinden om op een site in de Nederlandse taal [die ze niet kennen] iets te bestellen. Ze zullen meer naar grote Engelstalige sites gaan lijkt me.
     
  19. ik hoop het:D ik doe zelden of nooit iets bestellen omdat ik meestal naar de gamecity ga hier in sittard. die hebben een spel/hardware meestal een dag of 2 eerder :D maarja DIKKE GAME DITITITITIT LOL
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ben niet bang heb me pre-order kit al en als die duitsers dan niets hebben zit ik niet mee :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina