1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  2. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    D'r zijn wel veel meer mensen die game al aan het spelen. En die nieuwe trailer is echt wel mooi. Nu ook te zien op gametrailers, was een van de weinige trailers die ik ook echt helemaal af kijk als ze langer dan 5 minuten duren :p
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    idd. leuk om te lezen. Ook wat betreft zijn kijk op eventueel content download (dan vooral "four player co-op") Tof om te zien dat ie dat vanuit de gamers bekijkt. + Kudos voor de beste man :)

    Hehe beste MrX. Wil je een keer duidelijk maken dat hun idee van een one-size fits all t-shirt ietwat te klein uitvalt ;) de mouwen van de longsleeve kwamen tot net over mijn elleboog....

    Iets heel anders, waarom zijn er eigenlijk geen reclame's op tv van dit spel?
    Nou zie ik sowieso al weinig 360 reclame, maar dit spel mag toch wel onder een potentiele system seller vallen en het verbaasd me dan enigzins dat er geen reclame voor is (tenminste dat ik gezien heb).
     
  4. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag kleine gow posters hangen boven de pleepotten in de pathe eindhoven ;) . Maar volgens de blog van cliffyb begint die hele gow reclame over een week.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    T-shirt is ons idee, niet die van hun. Verschillende maten gaat helaas niet werken, operationeel onhaalbaar. Moet je maar niet zo raar gebouwd zijn :D

    Geen reclame's??? We zijn de grootste campagne in de NL videogame geschiedenis gestart!!! Al vanaf begin oktober zijn we werkelijk op alle zenders doorlopend te zien??? En zeker in november en december blazen we alles en iedereen overhoop, reken daar maar op.

    We hebben eerst robbers and cops uitgezonden, nu gaan we meer over op games: PES, SCDA, CoD3, GoW, Viva Pinata, NfSC en nog wat commercials over Xbox Live en een andere brand commercial.

    De commercial van GoW is echt machtig mooi, echt fantastisch, gaan we ook in de bios draaien, echt een reden om naar de bios te gaan en na die commercial de zaal te verlaten. De film kan nooit meer zo goed zijn. \o/ :cool:
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zag ook alle wc's in de pathe er mee behangen. Erg netjes :)
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hehe "L" is echt te klein voor normale mensen .. doe dan XL :)

    Serieus? egh.. nou kijk ik niet veel TV maar ik heb dat echt gemist.
    Ah maar de reclames van de spellen zelf moeten dus nog komen.. Wel tof overigens dat dat gedaan word.
    December en November is ook een uiterst goede periode, sinterklaas/kerst.
    Komt er eigenlijk nog iets als een GoW pack? Saints Row pack was een goede natuurlijk maar GoW lijkt me ook wel geschikt daarvoor.

    Ik ben benieuwd. Moet toch weer een keer naar de bios, als ie dan draait zal ik daarna wel hier commentaar geven ;)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wanneer komt die in de bios? Ik ben er wel erg benieuwd naar en ik ga binnenkort tnaar de bioscoop. Lekker Borat kijken :+ ...
     
  9. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik heb wel een vage reclame met chipsetende jongens die GRAW aan het spelen gezien... maar echt onder de indruk ? Nee, maar ik moest er wel even om lachen.. Een gears of war reclame heb ik nog niet gezien helaas.
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Komt vanzelf wel...
    Vertrouw er maar op, dat die reclames gaan komen. Helemaal als zo'n game van Microsoft zelf komt :)!
     
  11. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Na een aantal filmpjes de laatste weken ben ik nog steeds niet onder de indruk van de AI van de Locust. Staat er bijvoorbeeld een muurtje of blok beton dan klimmen ze er bijna altijd overheen terwijl ze er ook langs kunnen lopen. Hoop niet dat Gow ook het Next-Gen probleem heeft; Heel mooi maar te dom voor woorden.
     
  12. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt er ook welk nivo je speel misschien speelt hij op makkelijk
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat is daar mis mee? Dat ze er overheen kunnen klimmen betekend dat de AI juist erg goed is.
     
  14. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, het zou natuurlijk slimmer van ze zijn als ze er dekking achter zoeken en dat er dan eentje omheen loopt ofzo om je een beetje van de zijkant aan te vallen. Maarja, de meeste filmpjes zijn op de makkelijkere moeilijkheidsgraden gemaakt lijkt mij, dus als je em op z'n allermoeilijkst speelt zullen ze dat misschien wel doen (meer dekking zoeken, flanken).
     
  15. snaterman

    snaterman Gears of War!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik ja. Maar de AI ziet er nu niet slecht uit ofzo. Alleen reageren ze standaard. Ik hoop dat ze echt tactieken tegen je gaan inzetten. Dus zoals fablex als zei. Onder druk zetten met dekkings vuur. En met een paar andere locusts een verassingsaanval plannen. Zou de game ook in een keer een stuk vetter maken.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij had ik ergens gelezen dat het bij moeilijkste ook echt enorm lastig wordt omdat als je ergens blijft schuilen(achter een rots bv.) ze je gaan omsingelen en gebruiken dan ook echt tactieken :eek:

    als dit goed wordt uitgevoerd : :thumbs:
     
  17. ik ga hem niet met de release halen ik koop em wel voor een prikje 2e hand als die echt GANGSTER GANGSTER speelt LOL 8)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb 'm ge-preorderd :)

    kan niet wachten tot de release

    *gaat op beginpaginga kijken wat de precieze tijd tot release nu is :)
     
  19. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
    waar? lijkt me best leuk om die ook te krijgen!
     
  20. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ideetje voor Halloween:

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina