1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Co-op missies is maximaal 2 spelers. 4 spelers is iets voor GoW 2 of 3 zei CliffyB.
     
  2. pascal717

    pascal717 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War

    Ik heb het een week geleden gespeeld, een uurtje of 2. En het ziet er echt goed uit, :9
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou weet je, hihi, het is mij ook maar verteld hoor, ik heb het zelf nog niet in de praktijk kunnen brengen. Maar je beleeft wel samen het zelfde verhaal, gelijk Halo 1 in co-op split screen, alleen nu dus ook online. Inderdaad slechts 2 spelers, Epic moest te veel concessies doen om meer aan te kunnen.

    Als je het goed vindt, zet ik je in mijn friendslist, kan ik mijn Vlaams oefenen en kunnen we samen de Locust uitroeien.

    Trouwens we gaan in Vlaanderen ook flink uit de bus blazen op TV. Heb jij het weer makkelijker om Xboxen aan je vrinden te verkopen. :D
     
  4. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige, als hier die game binnen is ga ik het hele weekend door ermee. Alles uitspelen en online knallen maar de hele dag. Dat co-op op deze manier is echt wel briljant, heb ik gigantisch vaak gedaan met de Halo games, dus ben blij dat ze een beetje op dezelfde manier doen (zo het verhaal volgen).
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Meh, ik ga, als de game op 17 Nov uitkomt, net een weekendje weg.
    Maar, gelukkig heb ik de maandag nog vrij. :)
     
  6. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb met een maat Halo 1 zo ontzettend vaak gespeeld op Legendary, de enige graad die het waard is om te co-open. Ik denk net als GoW op Insane, zo moeilijk dat je elkaar moet ondersteunen of het gaat niet. Dan hecht je echt waarde aan een partnership. Gedeelde pijn en zo :):
     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Je vergeet het gevloek en getier als je het niet niet haalt tot het savepoint ;)

    Daarom ook mijn vraag:
    Hoe zit het met de checkpoints/savepoints? ik had gehoord dat die niet echt lekker liepen. Soms te dicht op de actie en soms te ver van de actie af zodat je eerste een end moet lopen voordat je in actie kwam.
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me best wel beroerd als dat zo is!! Maar die game lijkt mij zo bruut en die actie zo vet! BRING IT ON B!TCHES!
     
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    17 november laat Pes6 ff links liggen.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina