1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    maar er staat split-screen...is dat dan gewoon deathmatch of word dat een soort co-op(of allebei ;))
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, m'n ouders maken nergens geen probleem over wat dat betreft, en ik heb er zelf ook geen last van.

    Er is zowel Co-Op als Deathmatch, je kan zelfs op elk moment in de game joinen voor een Co-Op game! :eek:
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu bij de FRS te pre-orderen voor 29,99 euro. Waarschijnlijk een foutje van hun uit. Gelijk betalen en een printscreen maken mochten ze moeilijk gaan doen.
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, las dat net ook op gamers.nl. heb hem gelijk besteld.
     
  5. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook maar meteen besteld, als het spel tegenvalt kan ik het spel alsnog verkopen met winst :+, niet dat ik verwacht dat het spel tegenvalt hoor.
     
  6. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Gaat niet werken denk ik. Op sites staat altijd dat er fouten kunnen staan, en dat die dan niet gelden.

    Hier staat het al (van de site):

    '3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd.'
     
  7. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    "evidente onjuistheden"
    Is 29,99 Euro evident onjuist, daar valt over te twisten, kan ook gewoon eens scherpe aanbieding zijn ipv een foutje :)

    Het is iig niet zo'n evidente fout als de 0.01 Euro kostende faceplate bij Dixons.
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik zat er ook aan te denken maar het is het proberen waard he. Ik neem aan dat je altijd kan annuleren mochten ze de prijs weer omhoog gooien.
     
  9. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mochten ze de prijs verhogen (bv. naar 60-70 euro), dan wil ik zeker de mogelijkheid hebben om de order weer te cancellen en mijn geld terug te ontvangen.
     
  10. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij wel, want de koopovereenkomst is gesloten voor de prijs die op internet stond aangegeven.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd als ze het verhogen kunnen ze de schijt krijgen.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik geloof er niks van dat je hem voor die prijs krijgt
    Maar ik heb hem al bij nedgame bestelt
     
  13. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft GoW eigenlijk co-op offline (in splitscreen)?
    Dat je met een maat op de bank de single player missions kan doen (net als Halo)?
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd.
     
  15. basovich

    basovich Guest

    jahoe :) Gears of war voor 31,94 (verzendkosten enzo;)) bij free record shop:).
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    De game kent inderdaad een Co-op en het schijnt dat ieder speler op elk moment je kan joinen. Of je dit spel ook met je vriend thuis kunt spelen weet ik zo niet, maar het lijkt me wel net zoals dat bij Halo 2 ook het geval was.
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    ja vast :emo:
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    als het op e factuur ook zo staat en je hebt gelijk betaald heb je wel grote kans dat ze hem moeten leveren.

    Want fouten op de factuur gelden niet als typefoutjes ofzo.

    Ik preorder iig!
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Welke releasedatum stond er ook alweer op hun site van dit spel ? 2009 :emo: Jongens volgens mij laten jullie je een oor aannaaien :+
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis ook nog de Amerikaanse versie, kijk maar eens goed naar het Packshot ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina