1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Co op is leip! Heeft de 360 geen link kabel zoals bij de vorige xbox of gaat alles via splitscreen en xbox live??
    Ik heb er nog geen 1 geen een gezien kan dat kloppen??
    Of is daar weinig vraag naar??Zal wel jammer zijn want dat was best leuk gewoon linken met z'n allen!
    Op de vorige xbox ging ik vaak linken met m'n vrienden en dan een potje halo2 spelen !!

2. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij kan je wel linken, want je hebt bij Perfect Dark Zero de optie 'System Link'. Ik weet alleen verder niet hoe het werkt.

3. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten.
    Ok dan….. ik ben er ook aan gegaan. Heb GoW ook besteld.
    Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik voorheen altijd race-, voetbal-, of vechtspellen speelde dus weet niet goed wat ik moet verwachten van GoW
    Mijn eerste shooterspel was vorig jaar CoD2 (heb inmiddels deeltje 3 ook besteld :9).
    Nou zijn mijn vragen;
    - GoW is een derde persoons shooter.Ik zei net al dat CoD2 mijn 1e shooterspel is, maar die is eerste persoons.
    Wat is nou het verschil hierin? Is het ook gewoon lekker door de levels heen lopen en er lekker op los schieten? (en dan vooral online)
    - Is de online multiplayer vergelijkbaar met bv. de multiplayer van Cod2.
    - Denken jullie dat ik hier net zo verslaafd aan ga raken alsdat ik dat was bij CoD2??

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ken je GRAW?
    Zo zal Gears of Wars ook spelen. Je ziet namelijk ook je persoontje waarmee je door het level waggelt.
    En jah, ik vind dit lekker spelen :).

Waarschijnlijk wel meer mensen, aangezien mijn maat ziek wordt van 1e Person spellen. En las laatst hier op XBW dat dat er meer zijn.
    Ken het verschijnsel zelf niet :).

In elk geval zal het net zo lekker lopen als First Person. Misschien dat je het ook wel fijner vind, aangezien je meer op je heen kan kijken. En niet alleen ziet wat je normaal door de ogen van je mannetje ziet....

Of je er net zo verslaafd aan raakt als COD2 zul je straks zelf moeten ervaren.
    Ik kan nu moeilijk die vraag met een volmondig "Jah!" beantwoorden!

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nee kan niet elke maand. Kan in totaal 3 keer. Er staan 3 trial maanden op je harde schijf. Je moet dus wel 3 keer een ander account aanmaken.

Vette screens kan niet wachten op dit spel. Maar wat mystery x zei: ik hoop dat de gameplay niet hetzelfde is als Graw. (het lopen natuurlijk wel) maar als de gameplay hetzelfde is gaat deze game floppen.

6. j u s t 1 c e

j u s t 1 c e Pure Own4ge

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Alex je vergelijkt GoW nu wel met GRAW(en dan het 3rd person gedeelte) maar de rest van GoW wordt echt toaal anders, het is echt een spray game en je moet een shitload of enemy's neerknallen en dan niet zo als bij GRAW...sneaky way. Je rent grotendeels door een level en maait alles wat los en vast zit kapot ook al doe je dit regelmatig achter een paaltje dan nog is het een pure Shoot & spray game....oftewel Fantastisch

Btw over wie heb je het (maat)...Roel Caris?

7. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het voordeel van 3th person vergeleken met 1st person dat je bijvoorbeeld dekking kan zoeken. Tegen muren aan zitten en dan om het hoekje schieten. Ik heb dit nog nooit bij een 1st person spel gezien en dat gaat denk ik ook nooit gebeuren.

8. j u s t 1 c e

j u s t 1 c e Pure Own4ge

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt maar ik denk het bij sommige spellen gewoon niet werkt zoals Halo of Cod2 omdat het daar allemaal zwaar snel gaat en je daar niet zo simpelweg met 3rd person view kan omgaan. Bij sommige games is het meesterlijk zoals bij GRAW en waarschijnlijk GoW maar bij Halo en CoD zou ik het niet kunnen voorstellen.

9. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    @ Justice

Alloha ROel! Ook weer eens hier te vinden :cool:...
    In elk geval heb ik het met de vergelijking van GRAW over het 3th Person gedeelte!
    Dus alleen het lopen....
    Ik heb het dus NIET over de Gameplay. Deze zal totaal verschillen van Gears Of Wars inderdaad.

Verder bedoel ik daarmee trouwens Martijn...

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    moet je perfect dark zero eens spelen

11. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0

Beetje vaag allemaal, zal wel tof:thumbs: zijn als ze een link kabel op de markt zetten!!

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon een internet kabel (weet niet meer of die gekruist of ongekruist moet zijn) werkt ook :)

13. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb GRAW eigenlijk niet gespeeld. De demo wel, dus begrijp je wel..
    Ik zelf ook niet. Stomme is als we bij mij thuis CoD2 zaten te spelen dan werd ik wel echt "misselijk" als een maat van me speelde. Hij heeft totaal geen gevoel met gamen en dan zie je het beeld van links naar rechts schieten. Ergelijk irritant zeg maar
    Maar hoe zit het dan met richten. Werkt t met "auto-aim" ofzow? Lijkt mij anders heel moeilijk om en snel en goed je tegenstander in t vizier te krijgen
    Aaaah, dat komt wel goed. Heb nu al besloten om 2e week van november lekker 2 weekjes thuis te blijven :9 (ziektewetje ofzow, hahahhaha ;) )
    Kan ik lekker goed de spellen leren. (heb PES, Cod3 en GoW voor november in t verschiet staan \o/ , heb er nu al zin aan _O_ )

14. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Kan iemand mij hier in het kort even uitleggen wat er zo bijzonder aan deze titel is? Ik heb het namelijk totaal niet gevolgd. Wel een paar filmpjes gezien en dat zag er leuk/goed uit. Maar wat is het nou dat zo'n hype rond deze game veroorzaakt? Wat is er nou precies zo bijzonder? (beschouw dit niet als sarcasme maar als vraag;) )

15. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De samenstelling van alles. Het is op papier gewoon een 3rd person science fiction shooter. Maar het is de afwerking die het hem doet. Als ik de meningen van mensen lees die hem hebben gespeeld lees ik vooral dat het gewoon erg krachtig aanvoelt allemaal. Volgens mij wordt dit ook het eerste spel waarin vijanden een meerwaarde hebben. Het is niet langer kanonnenvoer maar die kerels zien er werkelijk gewoon bruut en sterk uit. Een soort vaders en moeders van de grunt uit Halo zeg maar :)

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Gamespot spreekt over maar 10uur speelplezier op default settings.... hoop dat dit een geintje is

17. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat wordt hiermee bedoeld, het online of offline gedeelte? Ik neem aan het offline?

18. Dioxic

Dioxic Guest

zou me nieits verbazen als de single player campaign iets weg heeft van halo2 qua duur

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Shit Happenssss :cool:
    Hoewel ik zelf NOOIT aan die Uren komt, die Site's vaak geven voor een Sp game.
    Volgens mij snellen ze dan super snel door die Game heen om hem uit te spelen, waarna ze vervolgens melden dat het binnen 10 uurtjes is uitgespeeld.
    Beetje Jammer...

20. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    ze worden er voor betaald om het spel snel uit te spelen en te reviewen ;) Iig, meestal gaan deze cijfertjes uit van een gemiddelde speler. Ik verwacht ook wel dat het een kort maar krachtig spel wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina