1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb gisteren zo'n feature van 1up of IGN ofzo gezien, waarin ze 4 MP maps laten zien, 4 wapens showen en wat andere details uitdiepten. Dat zag er fantastisch uit zeg!

Ik heb normaal een beetje 2 linkerhanden als het om tactische / 'complexe' shooters gaat (GRAW / SC online bv), maar denk dat ik voor GOW toch wel de moeite wil nemen om eens door die eerste zure appel heen te bijten; je weet wel, door van die hardcore shooter fanaten alle hoeken van het level te zien krijgen voordat je maar weet wat je aan het doen bent. Die Orbital strike (ofzo) zag er geweldig uit, shotgun ook voor upclose, net als de chainsaw. Sniper voor lange afstanden. Tijdens de roadie run ben je weer wat kwetsbaarder en kun je niet schieten, maar ben je weer sneller. Had het allemaal al wel gelezen, maar nu ook in aktie gezien. Ziet er geweldig gebalanceerd uit.

Heb vroegah heel veel UT en Quake in MP gespeeld op LAN's. Hopelijk kan GOW een beetje dat MP shooter gevoel terugbrengen bij me. Die spellen waren natuurlijk gewoon lekker recht-toe, rechtaan (Deathmatch, capture the flag). Dan maar een keertje wat meer moeite nemen deze keer :)

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem gisteren bij GCshop.nl besteld.. Ik kan echt niet wachten!!

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Me2, ik hoop het ook :) Alleen die simpelheid die die games hadden kunnen nu haast gewoon niet meer. Er moeten gewoon features, features en features in zitten om te kunnen scoren dezer dagen...

Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  4. snaterman

snaterman Gears of War!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, voor de europeanen zal het volgens mij in het begin heel moeilijk worden in de MP. Aangezien veel Amerikanen de game dan al meer dan een week hebben.

Maar het is ook slim om niet meteen online te gaan. Begin altijd eerst met de singleplayer. Anders wordt je al helemaal de grond in geboord :p

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Die amerikanen bakken er niks van....!! En anders gaan wij toch met wat lui oefenen ^^

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Mja. Halo2 had ik al vrij vroeg en kon ik nog wel even in mee komen, maar dat was na een tijdje ook wel over. Met mijn PC speelde ik in het verleden best veel shooters, met WASD en muis. Kon ik best aardig moet ik zeggen. Maar dat waren gewoon DM, Team DM of Capture the Flag modes.

Nu met al die vliegende drones, warmtesensitieve visieren, cover systemen, airstrike supports, etc etc kom ik er veel moeilijker in. Maarja, ik vind vast wel weer een stelletje gamers die net als ik wat meer 'low-profile' het spel willen spelen. Daar hoop ik tenminste op :) Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet spannend kan zijn (graag zelfs).

7. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heyy Marius je mag me wel toevoegen hoor op xbox live als je wilt... ik ben ook niet zo goed in schietspelletjes, speel het gewoon meer voor de lol.

8. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de collector's edition? Ben jij dan al benaderd voor die bonus pack, of iets van een betaalverzoek?

Meeste recensie komen morgen (amerikaanse tijd), dus woensdag sowieso genoeg om te lezen...

weet het van ign.com, 1up.com en gamespot.com dat die allemaal hun recensie dinsdag posten.... (zal wel een afspraak met epic zijn)

/Mod Gebruik voortaan de edit-knop ipv dubbel te posten -/-Kameo

9. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt mij ook toevoegen als je wilt. eerste de game een beetje onder de knie zien te krijgen \o/

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    rlx, komt wel goed. Je kan toch ff oefenen in niet ranked matches, daar kom je toch alleen maar noobs tegen. Alleen de maps/wapens goed kennen wordt wel een probleem.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht erzelf aan als we nou bij de release 7 andere zoeken en 4 on 4 oefenen!! :eek: Ik zou zeggen add mij! Maar ik speel pas zodra ik hem heb dus dat ik accept duurt nog wel ff ^^ Het is een suggestie :)

12. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: :lol: :lol:

Ik schrok vandaag echt...
    Ik stond in de FRS keek naar wat spellen en ineens zie ik de pre Order van GOw, maar op het eerste gezicht dacht ik dus echt dat het hele spel er lag :9

13. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Check dit echt wrede multi player, dit spel ga ik kapot spelen. En heb net de bevestiging van zuiderpark dat ik de collectors edtion heb 8) :D

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al een 'clan' waarmee we de eerste dag met z'n 4en gaan knallen. Als jij er ook 3 bij mekaar sprokkelt willen we best jullie aarzen even schoppen hoor :)

Holy shit, die laatste kill _O_

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje ken ik al ^^!! En ik zal zoeken naar 3 andere! 1 heb ik er in iedergeval al wel :D En dan bedoel ik niet mezelf!!

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is goed, ik stuur je wel een friend request :thumbs:

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb zo het gevoel dat deze game aardig gaat tegenvallen.
    en dan bedole ik niet dat i slecht is, maar dat heelheelheeeeel veel mensen een te hoge verwachtign hebben.

maarwe zullen zien

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed!! Dus de week dat hij uitkomt accept ik je!! omdat ik nu in toetsweek zit :mad: En als ik erachter ga dan blijf ik er nog wel ff achter....Ok? ^^

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat verwacht ik ook, daarom wilde ik niet meedoen met de hype.. klote free record shop :+
    Ik ken het probleem ;)

20. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde probleem hier! Mijn toetsweek begint a.s. woensdag tot woensdag over een week! Dus als GoW nou eerder in de winkel ligt kan ik gelijk gamen! Ben morge wel fijn vrij \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina