1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Daar krijgen winkels toch een boete voor ofso? Als ze hem eerder verkopen. Naja eerst toetsweek deze week en dan weer verder hypen :cool: :+
     
  2. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is al in NL maar niet in grote aantallen, enkel voor MS hoofdkantoor.

    De CE is vrijwel alleen te krijgen via een pre-orderkit (check je gamestore of E-Plaza of Free Record Shop), net als destijds de Xbox 360 zelf. Er zijn er wel wat voor de losse verkoop, maar minder dan 1 per winkel in NL.

    En nee, ze krijgen geen boete, tenzij we werken met een streetdate contract, wat we volgens mij deze keer niet hebben gedaan. In zo'n contract staat inderdaad een forse boete clausule. Maar de volgorde waarin wij uitleveren kunnen wij natuurlijk wel beinvloeden bij een volgende grote titel. Ik noem maar Halo 3. Een winkel die te vroeg verkoopt, kan er op rekenen Halo 3 pas op de streetdate te krijgen en geen dag eerder. Overigens is dat een beetje bluf, maar Halo 3 krijgt wel een contract mee. Als je GoW hype vindt, dan moet je ff een jaar wachten en dan eens terugkomen bij mij.

    En als Paul weet ik eerlijk gezegd niet meer wat ik vroeger deed of wat ik nu zou doen. Ik zit al 10 jaar in de industrie en daarvoor was ik ook wel een gamer en kocht ik consoles en zo altijd op dag 1, maar ook inderdaad op Dag 1 en niet eerder. Hehehe, ik ben ook de jongste niet meer en of je nou Sinterklaas viert op 5 december of 28 november, het moment zelf wordt er niet leuker of minder leuk op. Het hoort een beetje bij de traditie om te wachten op 5 december en dat heb ik denk ik ook wel bij games launches. Je verheugt je op de launchdag.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Op zich vind ik het niet erg als ik hem pas de 17de krijg.
    Als FRS zich maar niet bedenkt, en toch Gears of War niet naar mij stuurt voor maar 32 euro, vind ik het goed ;).
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ben ik ff blij met mijn pre-order kit \o/
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, ik vind de datum perfect geprikt! precies de week na de toetsweek, had natuurlijk liever maandag gehad maar daar doen we nou eenmaal niet aan in nederland :+
     
  6. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit het oogpunt van de winkeliers kun je het ook bekijken: omzet is omzet. Dus als je een goed verkopend product in huis hebt wil je het verkopen om omzet te genereren. Volgens mij zijn er ook geen boetes o.i.d. voor games zaken die de game eerder verkopen?
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat probleem heb ik ook sinds ik hem heb gespeeld, was eigenlijk alleen nog onder de indruk van Splinter Cell DA en van COD3 die ik vanavond eindelijk kan spelen. :) Maar de reviews zijn echt enorm positief en hij heeft terecht hoge scores.

    Maar zodra je GoW een poosje hebt gespeeld, zou je dan misschien je bevindingen over de final version kunnen posten? :thumbs:

    *Trek GoW shirt aan en koesterd zijn pre-order kit ;)
     
  8. dannynima

    dannynima Guest


    hej kuttekop niet zo dwingen he.

    morgen of overmorgen zijn ze er.

    /Mod Nu is het genoeg, jij hebt een ban aan je broek. Je dient je te gedragen. -/-Kameo
     
  9. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
  10. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahah, ja dat snap ik. Ik ken ze morgen of overmorgen ook wel posten voor je....

    EDIT; Adieu dannynima :lol:
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    mij maakt het ook helemaal niets uit of hij nu verkocht word(veel beter juist :))
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wehehe goeie opmerking -.-'' Anyway!! Als er nou geen L.E. is bij FRS :mad: En ik heb er wel voor betaalt :mad: (I got my way`s to do it!!) Ja ik heb de volle prijs betaalt voor de L.E.! Maar krijg ik dan de rest van mijn geld terug als ik een gewone krijg opgestuurt :eek: ? Zie er niks overstaan bij hun help desk ofzo...
     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat begrijp ik ook wel, maar als we nou tegen die winkel zeggen: weet je wat, vanaf nu sta jij als laatste op de lijst en jouw buurman als eerste, drie dagen eerder dan jij. En ach, dat van die streetdates dat vond jij ook niet zo belangrijk. Weet je wat, jouw buurman mag gewoon beginnen zodra hij hem heeft. Deal?
     
  14. dannynima

    dannynima Guest

    blije idiote moderators

    /Mod _0/
     
  15. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het nog bonter maken danny.
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    hoe zie je of iemand is gebanned, op een ander ,niet nader te noemen forum, zie je bijvoorbeeld staan OPGEPAKT! of BANNED! hoe zit dat hier?
     
  17. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet toegeven dat van een foto van een game posten of anders een ow is wel een beetje heel erg overdreven. We leven hier niet onder een regiem ofzo. Ik bedoel stel dat ik hem gewoon legaal heb ga ik echt niet een foto plaatsen veel te veel moeite.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel, ik zie je nu al pagina's achter elkaar roepen dat de foto's "morgen of overmorgen" komen....maar ik begin me toch sterk af te vragen wanneer "morgen of overmorgen" precies is in jouw woordenboekje.

    Tell me, wat is nu eigenlijk de bedoeling van je posts ?
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe controleren jullie dat bij internetwinkels?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    volgens mij is dan iig de avatar van die persoon weg
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina