1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een kleine week mensen ( can't wait ) :)
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    CE is toch hetzelfde als LE? Daar is toch 1 normale versie van Gears of war en 1 C.E (Collecter's edition)
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja en met posts als deze al helemaal ;)

    Zullen we posts over dat het zo snel gaat maar even achterwege laten? ;)
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAAH!!! Ik ging weg kom terug!! 6 paginas erbij! En dat was een anderhalf uur terug!! Kheb net ongeveer alles gelezen...en ik ga die filmpjes wel ff niet kijken :p Als er echt zoveel spoilers inzitten! ^^ En dankje miqe ik waardeer het! Maar jij word straks geowned ^^!! En tja ik kan het proberen :p Maar niet zoveel posten! Ik mis nu volgens mij alweer 1 pagina tijdens het typen van dit..... :mad: Maar leuk is het wel :D
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    tsja... over gears of war raaak je maar niet uitgepraat. en niet uitgegamed\o/
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Die thread van PES6 (2 dagen voor de release) 50 pagina's verder en een nieuwe thread en daar zaten ze al op pagina 23.

    ontopic: Ik ga gewoon wachten, maar als FRS hem 1 dag van te voren gaat releasen, dan zal ik hem niet krijgen. En dan zal ik pissig worden :mad:
     
  9. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop maar dat ik mijn xbox weer terug heb voor Gears of War uitkomt.
    zul je net zien dat het spel waar ik al sinds de eerste beelden ervan naar uitkijk, net op de release daarvan ik mijn xbox niet heb vanwege een klote software updat van MS die mijn xbox compleet heeft gefucked.
    dit is Halo 2 all over again. ik was in de week van de release van Halo 2 namelijk op reizen week naar Berlijn, was een leuke trip maar ik had liever Halo 2. Bier was geweldig btw:+
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus tip luitjes! Bestel nooit online! Je krijgt hem altijd 2-3 dagen na de echte release.....17 nov dus! DAMN!!! :mad: Dus dan heb ik hem maandag de 20ste....
     
  11. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je daarbij?
    Heb zelf nog nooit iets te laat gehad van Dimplus...verwacht dat nu ook niet :thumbs:
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Altijd :confused: ... Ik krijg mijn games meestal op tijd.
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook, soms een dag ervoor en soms een dag erna. waar bestel jij je spellen dan meestal?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hoezo? ik heb bij zuiderpark gepre-orderd en een vriend had ook is iets gepreorderd en kreeg 1 dag van te voren hoowr :eek:

    Edit : 3 mensen al voor mij :{
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik bestel soms wel eens bij gcshop en ga binnenkort play-asia eens uitproberen(die spellen komen wel een stuk later aan).

    En we gaan weer offtopic...
     
  16. Calv1n

    Calv1n BIJNA ZOVER:D

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem Volgende maand gelijk bij de xbox 360 die ik dan eindelijk krijg:D
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nieuwe filmpjes wil zien die geen spoilers bevatten moet je naar www.gametrailers.com gaan. de multiplayer gameplay filmpjes zijn weer terug! _O_
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet ik, net ook al een paar gezien. Maar ik heb helaas nog geen nieuwe dingen gevonden.
     
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is dit al lang gepost maar ik heb geen zin om 20 pagina's vol onzin door te pluizen....

    anyway

    De eerste reviews van Gears of war zijn online verschenen. En warempel geen een cijfer onder de 9 het begint er op te lijken dat de game echt de hype waard is.

    Een opsomming + gemiddelde van de reviews kun je hier vinden

    http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928234.asp

    Een videoreview en een shitload aan multiplayer movies is natuurlijk te vinden op.

    www.gametrailers.com
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe srry voor de post dat ik hem altijd zo laat krijg ^^ maar dat stond er ook bij met hoe ik betaalde ^^ Versturen tussen de 2-3 werkdagen stond er op de site daarom zei ik de 20ste :) Maar zoiets las ik dus nadat ik al betaalt had dus daarom was ik zo pissig! Excuse me :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina